![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.rtbf.be/sport/football/be...ers?id=6963963 Dat ze eerst Nederlands leren in plaats van zich belachelijk te maken. Curieus naar de reactie van de voetbalbond! Wedden dat dit met de mantel der liefde bedekt zal worden? ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 oktober 2011 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Gotta love football
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 oktober 2011 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat di Rupo ermee te maken heeft zul je toch duidelijker moeten uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Bergen is zijn club, vrij duidelijk lijkt mij.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk elke week naar het gelul op Studio1.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de fout in de tekst of gewoon het feit dat de man burgemeester is van Mons?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Zegt de ene: ze moeten al die doppers van den dop gooien. Zegt een ander: gij zijt ne fijne gij. Mijne baas is failliet gegaan, ik ben al op 10 plaatsen geweest voor ander werk en dan wilt gij me van den dop afgooien. De ene: Nee gij natuurlijk niet want dat weet ik van uwe baas. maar de rest zijn allemaal profiteurs. Enkel om aan te tonen hoe iemand door slogans kan beïnvloed worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dan zou je moeten geweten hebben dat hetgeen jij aanklaagt niet op Chelsea gebeurde maar in de wedstrijd Genk-Standard!
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wou ik eigenlijk in deze draad niet zeggen. Wat ik wel wou zeggen, 2 dingen: - de Bergenaars reageren met zo'n spandoek. Is dat wel slim? Zouden we alle door tierende spionkoppen geviseerde bevolkingsgroepen aanraden om 'zich bloot te geven', door 'toe te geven dat ze zich aangesproken voelen' ..? 't Wordt nu wel dubbel plezant voor die zatlappen om te brullen wat de Walen dan wel zijn volgens hen. - niet alleen 'schaam' is verkeerd. Welke Vlaming zou nu zeggen "Je bent de schaamte van belgie". Als ge dan zo'n tien-meters of nog langere spandoek maakt, en als ge dan niet perfect tweetalig zijt, dan steekt ge toch eerst uw licht op bij een native speaker. Maar weet ge: dat is hun aard niet, zich te informeren over zo'n primitief taaltje dat door zo wenig mensen gesproken wordt. Een beetje nederigheid a.u.b.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeren is de beste methode om het te doen ophouden.
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door subocaj : 24 oktober 2011 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Tja waar is de tijd dat voetbal supporters tot in de vroege uurtjes de werken van Nietzsche besproken.
Een non-issue voor mijn part.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals ik al eerder zei: foebal en koers zijn twee sporten waarvan de supporters voor mij het onmiskenbare bewijs leveren dat de mens van de aap afstamt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of is het omdat ge van de Limburg zijt dat ge oogkleppen draagt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wat mij vooral verbaast, is dat die mensen uit Bergen blijkbaar totaal geen Nederlands kennen. allé, zo erg verbaast me dat nu ook weer niet....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon terugzingen, Belgique est fini. lalalalalalalala
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|