![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wslk is hier niemand verrast... ik ook niet...
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() mja ... wat kan je hier nog op zeggen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze nieuwe minis. van Justitie houdt van WERKwoorden: deze morgen op Radio 1: "Het gaat over procedurefouten die zouden (1) kunnen (2) gemaakt (3) geworden (4) zijn (5).
Een rekord ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Maar toch ... eindelijk een niet-juriste op Justitie.
Nu nog al die andere arrivistische advocaten weg uit de politiek en het kan beteren ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb ze vanochtend bezig gehoord over Antwerpen en had toch liever een minister op die plaats gehad die iets wist van objectieve en subjectieve neutraliteit van een rechter. Het is godbetert een rechtreekse parallel met het spaghetti-arrest, een casus die eerste kannerkes rechten met hun ogen toe juist zouden beantwoorden. Het enige wat ze dan wel ging doen was: een verslag met voorstellen opvragen om zich op te baseren bij ...een betrokken partij. Ik hoorde Landuyt zijn face-palm kletsen tot bij mij.
In typische Turtelboom stijl kondigde ze dan aan dat plan te gebruiken om zich op te baseren om een beslissing te nemen over de te ondernemen mogelijke stappen waarvan de inhoud zou gebaseerd zijn op het verslag als dat aanduiding zou geven of een duidelijke aalneiding zou vormen tot het ondernemen van dus eventuele stappen in de richting van het verslag. Of zoiets. Het signaal dat ze geeft is dat als de justitie hervormt wordt met deze madam, zoals ze aankondigt, we nog ergere machtseilandjes in justitie krijgen dan de politiezones in Brussel. Waaraan madam in haar vorig jobke trouwens oook geen fluit aan gedaan heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is pas met Turtelboom weg dat nu eindelijk Bolle is benoemd als opvolger. En lopende zaken is geen excuus, er zijn genoeg anderen wel benoemd wegens hoogdringendheid. En totnogtoe heeft Koekelberg trouwens nog altijd rustig een goedbetaalde topcommissaris titel. Ik heb ze evenwel niet veel zien doen bij De Wolf (btw, net ontslagen bij zijn nieuwe job bij de sociale werkplaats), en Beckers lijkt ook wel met een sisser af te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() lijkt me wel een uitdaging
krijg goesting om te solliciteren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat De Wolf betreft : wat heeft zijn verder carrière met Turtelboom te maken ? De sisser van Beckers (SPa) : wat heeft Turtelboom daarmee te maken ? Kortom : u komt zich hier als bevooroordeeld anti-TTB-ist een beetje interessant maken, maar u klinkt zo hol als een leeg mazoutvat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overigens geen verdere ontopic commentaren op de Antwerpen-blunders? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Ik wist het al. Er zijn sommige mensen aangeklaagd geweest in het verleden voor fraude. Geld werd in beslag genomen en na een rechtzaak enkele jaren later worden ze vrijgesproken. Geld wordt wel niet direct teruggeven wegens niet weten waar het naartoe is. En ondertussen lopen de interesten wel op (maar het geld zit in een kluis en krijgt geen interesten).
|
![]() |
![]() |