![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ben er droevig van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Jullie zijn begonnen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen ze niet. De meeste Nederlanders houden meer van de Vlamingen dan andersom.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Niet alle Nederlanders zijn Hollanders hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor minder dan 1 pct uit provocateurs.
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste Nederlanders die ik tegen kom, kijken niet neer op ons. Integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Nederlanders kijken niet op Belgen neer, ze hebben gewoon een tyfushekel aan het belgentuig...dat mag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Van Poppel is gewoon een haattrol, en Den Vlaemschen Leeuw waarschijnlijk ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Van Poppel : 6 januari 2012 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Nee ga door ik vind het tot hier wel leuk
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2012 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoge hakken kopen zoals Sarkozy en El Hadj Omar François Bongo. Het is nu eenmaal een onomstotelijk gegeven in Nederland tijdens de vele overstromingen aldaar de mensen het water vaak aan de lippen gestaan heeft, en alleen de langsten hun genen hebben kunnen doorgeven. Als Nederlanders met het klimmen der jaren hardhorig worden, zien ze zich in het buitenland wel genoodzaakt, zich neerbuigend te gerdragen, of niemand krijgt hun de weg naar Benidorm nog uitgelegd.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Wat zijn eigenlijk uw slechte ervaringen met Vlamingen? zoveel kom je die nu ook niet tegen in Friesland, enkel in het toeristisch seizoen maar dan zijn ze waarschijnlijk wel goed omdat je erdan kaan aan verdienen.
Laatst gewijzigd door Den Vlaemschen Leeuw : 6 januari 2012 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() [QUOTE= Het is nu eenmaal een onomstotelijk gegeven in Nederland tijdens de vele overstromingen aldaar de mensen het water vaak aan de lippen gestaan heeft, en alleen de langsten hun genen hebben kunnen doorgeven.[/QUOTE
Inderdaad, het is eigenlijk logisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik dan denk aan de tienduizenden Vlamingen die in de`16e en de 17e eeuw naar Nederland gevlucht zijn en daar warm onthaald zijn door met name de oude Hollandse steden.
En dan vervolgens de haat op dit forum van de Vlamingen richting de Nederlanders en dat men ons beschuldigt van hoogmoed, dan zijn de Vlamingen diep gezonken... ![]() Het is triest om te zien dat het anti- Ollandse virus zich steeds meer en meer nesteld in de harten van de Vlamingen. Maar omgekeerd niet, de meeeste Nederlanders zijn zo niet. Er zijn wel Nederlanders die teleurgesteld zijn in de Vlamingen. Er zit er zo één op dit forum, ik begrijp deze persoon heel goed. Dus wat willen de Vlamingen, definitief afscheid nemen van hun taalgenoten in het noorden? Dat kan, maar willen de meeste Vlamingen dat werkelijk? De breuk zal dan definitief zijn! Misschien moeten de Nederlanders dan maar de Franse taal gaan leren spreken, want het Vlaams zal dan versneld een andere taal gaan worden. Net zoals het Afrikaaans. Heel triest dus.... Ik hoop dat er nog Vlamingen zijn die die haat niet zo voelen en nog steeds zien wat ons bindt in plaats van de verschillen duizendvoudig uit te vergroten..... Want ik ben nog steeds voorstander van verdergaande samenwerking vanwege de banden die er nu eenmaal waren. De Vlamingen maken genetisch deel van ons Hollanders uit, en dat is een wetenschappelijk feit. ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 januari 2012 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Fryslân boppe, Holland in de groppe? Ik kan je nu ook wat beter plaatsen.... ![]() Het fanatisme van de Friezen is alom bekend in Nederland.... Het graafschap Holland heeft honderden jaren last van de Friezen gehad.. Graaaf Willem de II van Holland en Zeeland ( was ook zoon van Machteld van Brabant) had ook Rooms Keizer kunnen worden, maar dankzij de laffe moord op hem door de Friezen is hij dit nooit geworden.... ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 januari 2012 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |