![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gisteren heb ik iets gemerkt
![]() Uit verveling zat ik te kijken wie er online was , zag ik staan , The Syndrome bekijkt wie online is , veel leden zaten op de minarettenonderwerpen , en wat merkte ik plots , een lid , de naam is mij bekend rapporteert kwalijk bericht ![]() Dat was dus iemand die op het gevarendriehoekje drukte en zijn beklag maakte , en ik weet wie ![]() Anoniem klikken kan niet meer liefste medeforummers ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maak u geen zorgen Xeno , gij waart het niet
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() verrassend veel mensen op politics.be index nu
![]() Laatst gewijzigd door skaldis : 3 december 2009 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() t'is maar eens zeggen .
Een paar dagen geleden trouwens ![]() ![]() De persoon gisteren echter deed het stiekem ![]() ![]()
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 3 december 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik beken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() No way .
Het was ook niet Anonymus of zoiets . Het was iemand anders ![]()
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste activiteit Gebruikersnaam Locatie Chatberichten
16:21 1207 Bekijkt discussie Mechelen heeft (g)een abortuscentrum nodig 16:20 Akufen Bekijkt discussie Blair heeft het volk misleid inzake Irak 16:22 Andres21 Bekijkt discussie "Als jullie van België houden, splits BHV" 16:15 armando Bekijkt discussie Vanhecke haalt zwaar uit naar Dewinter 16:23 bgf324 Bekijkt index Politics.be 16:22 cookie monster Wijzigt bericht 16:10 D'ARTOIS Bekijkt discussie Europa moet reageren op de oproep van Obama 16:14 Dinosaurus Bekijkt discussie Algemeen rookverbod sneuvelt 16:22 djimi Bekijkt discussie Een Nederlandse journalist getuigt: Vlaanderen en Nederland gaan niet samen. 16:21 Eberhard Leclerc Bekijkt forum Over koetjes en kalfjes... 16:15 Fallen Angel Bekijkt gebruikersinstellingen 16:18 fb718882 Bekijkt discussie Europa moet Zwitserland hard aanpakken 16:22 Firestone Bekijkt discussie Quote-archief 16:19 frank1234 Bekijkt discussie met DD deelnemen aan verkiezingen? 16:09 Gwyndion Bekijkt discussie Twee Nederlandse kinderen overleden na griepprik 16:22 Honoré gepluimd Bekijkt discussie VB'er Schoofs: "graag Turken die zich samen Vlaming voelen met ons"!!! 16:23 hotschizodiscocop Bekijkt discussie Godsbewijs. 16:22 illwill Reageert in een discussie Blair heeft het volk misleid inzake Irak 16:22 Jan van den Berghe Bekijkt discussie 5 juni officiële feestdag van Brabant!! (Slag bij Woeringen) 16:20 jogo Bekijkt discussie Europa moet Zwitserland hard aanpakken |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CIA or KGB
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we met zijn allen nu een kwalijk bericht rapporteren
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal dat kwalijke bericht van jou 'rapporteren', doe jij het mijne. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heymaar, is dat noodzakelijk?
Ik zal dit bericht wel als 'kwalijk' rapporteren: Citaat:
![]() En jij het mijne (bovenstaande) - kwalijk, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ik wou da altijd al eens doen, iemand uitmaken
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 december 2009 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je vind dat een posting niet kan op dit forum, waarom zou je dat dan stiekem moeten kunnen melden? Dit is een forum over meningen...als je de mening hebt dat een posting niet kan is dat ook gewoon een mening... voor mijn part mag overal mijn forum naam bijstaan...geen problemen mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar euh ... moet je er een reden bij opgeven dan? Is 'kwalijk' bericht niet voldoende. hahaha wat een gedoe .... ik moet mn kat gaan voeren<-----da's pas kwalijk voor jouw mentale gezondheid. ![]()
|
![]() |
![]() |