![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben de politieke linkse allochtonenknuffelaars nog niet genoeg onheil over hun stad gehaald met hun zigeuners en andere vreemdelingen??? Hoe haalt men het in zijn hoofd om hangjongeren als bezighouding te leren boksen???? Straks ook nog met een mes omgaan, karate, schietlessen enz zodat ze op straat nog beter geoefend zijn voor inbraken, overvallen, vernielingen enz? Kan men die hangjongeren (meestal gespuis) niet beter met iets anders bezighouden zoals andere "niet-martiale" sporten, cursussen die hen enig nut bijbrengen in hun verder leven in de maatschappij enz??? Of hebben sommigen er belang bij de multiculramp nog erger te maken dan hij al is? Veel vragen die bij een volgende verkiezing in het achterhoofd van onze burgers zouden moeten spelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Maar andev, toch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hangjongeren leren boksen???
Ja, vervolmakingsopleiding "Overvallen en vernietigen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Boksen?
Wat is er mis met een potje tafeltennis of badminton?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En schaken is te moeilijk voor echte hangjongeren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 19 januari 2012 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() boksen biedt meer voordelen he: bokscarrière, jobke als buitensmijter, street credentials
ze zouden misschien beter wat oestrogenen in 't drinkwater pompen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het komt er dus op neer dat men mini-macho gedrag gaat belonen door een maxi-macho's van te maken. Zal vast wel pedagogisch verantwoord zijn of zoiets.
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Hangouderen leren boksen, zou dat geen goed idee zijn voor de kust?
http://www.focus-wtv.be/nieuws/algem...5031802982.htm
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 19 januari 2012 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men leert de hangjongeren gevechtssporten om hun "extra energie" te kunnen kwijtgeraken of iets dergelijks. Ook diende het om hun aggressie te leren beheersen. Ook in Antwerpen hebben ze al gesubsidieerd leren kickboksen en zo. Ies goet voor de economie: zo kunnen ze snel een paar bijna-gepensioneerden kort en klein boksen en dat bespaart ons gemakkelijk twintig jaar pensioenuitbetaling. (mevrouw weduwe Demoor kan erover meespreken). Ik denk dat ze voor de vervolmaking lessen pickpocket kunnen gaan volgen. Dat dient dan om zonder teveel slagen en verwondingen te kunnen gaan voorzien in hun eigen onderhoud. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 januari 2012 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Sport geeft ook geestelijke stabiliteit en, belangrijk, ze zijn van't straat af. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik zou ook "a greater sense of inner strength" hebben als ik wist van mezelf dat ik iedereen met een (1) klap het ziekenhuis in kan slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om boksen als een sport te beschouwen dien je sowieso al over een labiele ingesteldheid te beschikken, en zo niet, dan wórd je het wel door het aantal meppen dat je hebt ontvangen. Geestelijke stabiliteit. Ja, ja, het zal wel.
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ongelooflijk.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.buurtsportbrussel.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() PS IK heb zelf een gebroken neus, en dat komt NIET door een hangjongere
maar door een Vlaemsche leeuw. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 januari 2012 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de keuze van sport is echt dom, wie gaat nu jongeren die al op straat hangen ook nog eens leren om anderen tot pulp te slaan?? Je moet wel een rund zijn om dat te verzinnen! ![]() Leer hen aikido, judo, of andere sporten waarmee je jezelf enkel kunt verdedigen, en wanneer je dan toch bezig bent, laat dan ook jongeren toe die niet tot probleemgroepen behoren en onder dezelfde voorwaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Allemaal naar het gym
Hup, van straat af Laat ze elkaar maar tot pulp slaan |
![]() |
![]() |