![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Is er nu écht niemand, van hoger tot lager directielid, die verantwoordelijk kan gesteld worden voor het opvoeren van een malloot als Prof Vermeersch..... die via de staatsomroep zo maar een beetje in het gezicht komt spuwen van één miljoen belastingbetalers.....
kan iederéén zo maar de studio binnenwandelen, zijn broek afsteken en boertig doen én dit dan ook nog laten uitzenden........ er moet toch ergens in dat grote huis van vertrouwen "één" aparatsjik zijn die zijn zegen moet geven wie wél en wie niet op de buis komt ????????? indien ja......... leg die kerel zijn C-4 maar al gereed, want hij doet zijn job niet goed............ de belastingbetaler zal wel iemand anders aanstellen die het (misschien wel nog voor een kleiner salaris) beter zal doen en het vertrouwen waard is, want slechter dan nu kan niet ! ![]()
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Ha, ja....... zo is dat nu eenmaal bij de staatsomroep.....
voor de PREE zijn ze allemaal "directeur"............. maar voor de verantwoordelijkheid zijn ze "paraplu zo groot als een huis"....... en ik heb het NIET gedaan............andere dienst of zo...... t'is al j�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren zo, en af en toe loopt dat ne keer mis ziede..... maar opstappen......... ho maar dat gaat niet hé...... wegens.... VAST BENOEMD en té lui voor de privé ! ![]()
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu eenmaal vrije meningsuiting, jongens.
Op zijn BRT's wel te verstaan. Het ergste hieraan is nochtans dat dit soort zichzelf tot de enige, echte democraten heeft benoemd.
#6 |
Partijlid
|
![]() Da vind ik nie, se.
K denk dat andere professoren als Storme ook wel zouden mogen komen op TV, maar die mogen niet van de partij. ![]() ![]()
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geloof me, hetgeen wat hij zei kwam bij het schaarse VRT-publiek daar aanwezig helemaal correct over, bij deze publieke staatsomroep is het trouwens ook een vereiste anti-blok-gezind te zijn anders kom je daar niet binnen. Maar indd wat je zegt is juist, zoiets vind ik ongehoord om uit te zenden, hij mag zijn eigen mening verkondigen natuurlijk maar er zijn tactvollere manieren om dat te doen.
Trouwens over zo'n toestanden gesproken, zo is vorig jaar of 2 jaar geleden die vertegenwoordiger van de AEL bij ATV daar gewoon binnengewandeld om een showke op te voeren, gelukkig hebben ze die bij de VRT nog kunnen tegenhouden. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ze zichzelf maar geen democraten noemen want wie in dit geval met Vermeersch akkoord gaat, is dat niet. Democraten sluiten geen anderen uit. Zelfs niet als ze er andere ideeën op na houden dan Vermeersch. Vermeersch mag dan een 'gerenomeerd' professor zijn, God is hij zeker niet. Hij heeft wel zekere 'trekjes' verworven waaraan mensen met teveel morele- en andere macht op de duur bijna allemaal onderhevig worden.
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
't Blok mag wel jarelang de meest vulgaire platvoetse racistiche onzin uitkramen (recht op vrije meningsuiting, weet ge nog wel?) en als er iemand kritiek heeft op 't blok en er eens goed zijn mening over verteld is dit recht op vrije meningsuiting ineens van ondergeschikt belang.. 't zijn toch rare gasten die blokkers.. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben voor de vrije meningsuiting! Dus van mij mag die mens zeggen wat hij wil. voila! |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Je moet dat niet al te erg vinden!
Zo'n uitlatingen van die filosoof zonder moraal, zijn niet meer dan de beste propaganda voor het Vlaams Blok. Vermeersch heeft op 13 juni, 5 vijf uur na de verkiezingen, door zijn opkomst (kan je dat zo wel noemen?) het stemmenaantal voor het blok gevoelig opgedreven. Doe zo verder, stuk onbenul, zou ik zeggen! Lang geleden dat ik nog zo'n tronie gezien heb op tv. Het kan gewoon niet zijn dat zo'n man een universitair diploma op zak heeft. Zoja, amai m'n...
#13 |
Burger
|
![]() in t'frans hebben ze daar een zéér schoon uitdrukking voor.....
mensen gelijk "prof misprijzen" noemen ze in de taal van onze zuiderburen "petite nature" ![]()
#14 |
Minister-President
|
![]() uw onderschriftje...
ge wilt daarmee zeggen dat elke belg die niet blank is UIT een ander land KOMT.... ze zijn dus allemaal immigranten van de 1 ste generatie ![]() ![]() ![]() 2 de , 3 de generatie ... die komen van HIER ja, jongen als ge dat nog eens in vet wilt zetten om uzelf EXTRA belachelijk te maken : BE MY GUEST !!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een heel eminent moraalprofessor krijgt hier een naam die heel relevant is voor het intellectueel en moreel gehalte van jou... zielige vent of madam... dit bewijst nog eens het achterbuurt gehalte van een grrot aantal van de 1.000.000 "kiezers"... zielig eenvoudig... die professor staat mijlenhoog boven jullie Dewinters, Annemansen en anderen...
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mijn part mogen ze het malle optreden van Vermeersch (heeft iemand die in het zakske laten blazen ?) alle dagen opnieuw uitzenden.
Ik vond het ruim een hoogtepunt van de avond. Ik viel op de grond van het lachen toen. Even dacht ik nog dat hij de aanwezig Blokkers persoonlijk te lijf zou gaan maar ik denk dat hij daarvoor te dronken was. Jammer eigenljk want moest hij de Blokkers lijfelijk hebben aangevallen zou hij het Blok in plaats van duizenden extra kiezers honderduizenden extra kiezers hebben opgeleverd. Als ge wilt weten hoe ge Blokkiezers trouw moet maken aan hun partij : dat was het beste voorbeeld. Maar dat beseffen ze nu nog altijd niet. Ik vrees stilaan dat ze het nooit zullen snappen. En die mensen zouden zo slim moeten zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er ooit binnen 50 jaar een uitzending komt van het leukste van 100 jaar televisie mag dit fragment niet ontbreken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#20 | |
Partijlid
|
![]() Citaat: