![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Politiek is een beetje zoals de economie. Waar er vraag naar is, dat komt er ook. Wie veel promotie krijgt, goed in de media komt, heeft meer kansen en omgekeerd. Vandaar dat ik ook even dit in de schijnwerpers wil zetten: Het probleem is hem niet het Vlaams Blok op zich, maar de mensen. Wat wil ik daar nu mee zeggen? Neem nu dat het Vlaams Blok met de CD&V|N-VA een regering vormt. Dan zal je binnen de korste keren een nieuwe verzuringspartij (extreem-rechts of extreem-links ) hebben. En daar gaat het hem over. Er is vraag naar zo een partij en of het Vlaams Blok nu in de regering stapt of niet, een nieuwe partij komt er en we zitten weer met hetzelfde probleem.
Het Vlaams Blok wilt niet voor niks enkel maar een minderheidsregering steunen... Thomas Heynderickx
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is het Vlaams Blok een verzuringspartij?
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom het Vlaams Blok 'enkel maar een minderheidsregering wil steunen'. Of wil je eigenlijk alleen maar Leterme verontschuldigen omdat hij de huidige 'verzuringspartij' uitsluit, ook al stemden daar meer Vlamingen op dan op de partij van Leterme? Is jouw eerlijke gevoel voor democratie misschien aan het 'reclameren'?
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() het grootste probleem en de grootste bedreiging is het zogenaamde politiek correcte denken, dat eigenlijk weinig correct te noemen is
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er eigenlijk iemand begrepen wat Thomas precies bedoelde met wat hij zei?
Voor mij is het alleszins helemaal niet duidelijk.
#7 |
Burger
|
![]() Laat het VL.Blok toch doen.. ze zijn ni slecht bezig..Laat ze nog even aan de zijlijn.. Leterme gaat Al de problemen binnen de kortste keren wegwerken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Halle-Vilvoorde..Problemen ?? op VIJF minuutjes is dat bij Leterme opgelost.. ![]() ![]() ![]() ![]() Eens zien of alles nu beter en vlugger zal gaan, nu de CD&V weer eens alles kan gaan aanpakken.. Tijdens de oppositie géén probleem.. maar wat nu Leterme ?
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die titel..
Het probleem is hem niet het Vlaams Blok, maar de mensen. En dan plots het Vlaams Blok dat enkel een minderheidsregering zou willen steunen. Ik snap er de ballen van... ![]()
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thomas!!!!
Geef eens uitleg! W�*t is het probleem met ' de mensen'? Dat ze teveel voor de 'verzuringspartij' stemden en te weinig voor de CD&V?
#11 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan mij iemand helpen om te begrijpen wat Thomas bedoelde met dit onderwerp?
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thomas studeert.
Maar JULLIE kunnen mij misschien helpen om te ontdekken wat hij precies bedoelde?
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- je hebt regering A waar een aantal mensen zich niet in kunnen vinden - die "onbegrepenen" verenigen zich in partij B - je krijgt (???) regering B die het dan voor het zeggen hebben, maar waar een aantal mensen zich niet in kunnen vinden - etc..... Maar ik volg Thomas niet in zijn conclusie. Heb je er al eens bij stilgestaan dat regering (of partij A) evengoed eens naar de onbegrepenen zou kunnen luisteren en hun problemen zelf proberen op te lossen, in plaats van die in de bak van partij B te gooien. In die zin zijn het niet de mensen die het probleem ZIJN, het zijn de mensen die een probleem HEBBEN; en het zijn de partijen "A" die het niet WENSEN/KUNNEN oplossen! Anderzijds zei ook Eyskens dat de oppositie van vandaag de regering van morgen vormt. Behalve als die oppositie Vlaams Blok heet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Iedere verklaring voor de winst van het Vlaams Blok blijkt toch weer gehaald te worden uit de onwetendheid van het plebs. Zolang ze maar niet in eigen boezem moeten kijken.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Beste Knuppel,
het zal u misschien verheugen, maar ik steun het Vlaams Kartel al een tijdje niet meer. Om te beginnen raad ik u aan mijn kleine tekstje nog eens te lezen: Politiek is een beetje zoals de economie. Waar er vraag naar is, dat komt er ook. Wie veel promotie krijgt, goed in de media komt, heeft meer kansen en omgekeerd. Vandaar dat ik ook even dit in de schijnwerpers wil zetten: Het probleem is hem niet het Vlaams Blok op zich, maar de mensen. Wat wil ik daar nu mee zeggen? Neem nu dat het Vlaams Blok met de CD&V|N-VA een regering vormt. Dan zal je binnen de korste keren een nieuwe verzuringspartij (extreem-rechts of extreem-links ) hebben. En daar gaat het hem over. Er is vraag naar zo een partij en of het Vlaams Blok nu in de regering stapt of niet, een nieuwe partij komt er en we zitten weer met hetzelfde probleem. Het Vlaams Blok wilt niet voor niks enkel maar een minderheidsregering steunen... Het komt er dus eenvoudig weg op neer, als het Vlaams Blok nu in de regering stapt met CD&V ( waar ik voorstander van ben mijn waarde Knuppel ) dan zal er binnen de kortste keren een nieuwe verzuringspartij ( extreem-links of rechts ) ontstaan. Bovendien ben ik er van overtuig dat het Blok dit weet en daarom enkel maar een minderheidsregering wilt steunen en nooit in een regering zal stappen. Het Blok kan trouwens de veiligheidsproblemen van de mensen inet oplossen op regionaal niveau... Justitie en biza zijn punten op Federaal niveau. Sorry voor mijn late reacties, maar ik ben aan het blokken ![]()
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat: