Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2004, 22:09   #1
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

tis maar da ge het weet
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:00   #2
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Gezien: twee klassebakken (BDW en de Ridder) en twee pretentieuze zeveraars waaronder pedant Mormeltje...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:05   #3
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Gezien: twee klassebakken (BDW en de Ridder) en twee pretentieuze zeveraars waaronder pedant Mormeltje...
BDW een klassegeval? Telkens als ik hem op tv zie zit hij persoonlijke aanvallen te geven, geef mij maar die Morel, die kan tenminste iedereen onder de tafel spreken
Oud 18 juni 2004, 23:09   #4
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ideale maat Bart is inderdaad een groots politicus in spe. En het zal bij in spe blijven.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:29   #5
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

polspoel de desmet /

HET WAS WEER GENIETEN !!!

Morelleke : vol gespeeld verlangen : EN bart ? Ja Bart Nee Bart
De Wever : Mevr . Morel ?

Morelleke : haar uitnodigende body language naar haar gesprekspartner.
De Wever : negeert die straal weg, en behandelt haar neutraal 8)

Morelleke : wij willen constructief ...
De Wever : daarom dat ik psuedo flamingant genoemd wordt. Bedankt voor de "benoeming" twee dwergen op elkaar. De wever gaf nog even een bloemlezing van de laatste citaten van een zekere dewinter. Morelleke viel zoals gewoonlijk weer uit de lucht. enige repliek : niet zo verzuurd doen . De wever kon nauwelijks zijn spot onderdrukken.

ook de Ridder van de VLd en de SPA vertegenwoordiger deden het niet slecht. Morel : speelde mee (poogde en faalde )een klasse die ver boven haar niveau ligt.
Ze probeerde nog te hervallen in datgene wat haar zo typeert : mooi glimlachen en wat met de handjes zwaaien het belerend kinderjuf toontje MAAR OP DIT NIVEAU WERKT DAT NIET MEER !!! INTEGENDEEL
jaja, rechtstreekse burgmeester verkiezing in 1 ronde !
Algemeen schatergelach en waar gebeurt zoiets nog mevr morel ?
Het gebeurt OVERAL in twee rondes Morel : eeuh..

DE WEVER was weer zeer sterk (niet alleen in het op de plaats zetten van morel ; huh welke brief? , maar Bart; ik heb u zo niet genoemd), = zowat de lijn door heel haar discours; alsjeblief vind mij toch terug een "toffe" , alee toch voor de camera , daarnaast gaat de kloterij gewoon door) maar ook in het aankaarten van de problemen van het beleid nam hij zeer zeker geen blad voor de mond.

Ja dien Dewever , uit goed hout gesneden !
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:33   #6
Vengeance
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ideale maat Bart is inderdaad een groots politicus in spe. En het zal bij in spe blijven.
hehe, ze zouden diene De Wever ne lekstok moeten geven, azo een klein kind, "gij hebt da over mij gezegd, en da, en da...", en onzen heiligen De Wever heeft natuurlijk nooit iets slecht over het vlaams blok of enig mandataris gezegd he, de hypocriet
Vengeance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:35   #7
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
hehe, ze zouden diene De Wever ne lekstok moeten geven, azo een klein kind, "gij hebt da over mij gezegd, en da, en da...", en onzen heiligen De Wever heeft natuurlijk nooit iets slecht over het vlaams blok of enig mandataris gezegd he, de hypocriet
Als er iemand is die het Blok meer haat dan de buslading Soviet-manneke van den LSP, is hij het wel. En tegelijkertijd verlangt hij innig naar de macht... zodra het Blok hem die kan geven komt hij wel bij jullie hoor... zijn jullie een politiek ZWAARGEWICHT rijker
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:49   #8
brusselaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Hij heeft zeker al het Blok al zwaar aangevallen, maar bij mij mijn weten verspreidt hij inderdaad geen persmededelingen met scheldwoorden tegen die partij, laat staan tegen specifieke personen. Maar zelfs als zou hij dat wél doen, dan is hij tenminste niet zo hypocriet van tegelijk zijn hand uit te steken naar degene die hij uitscheldt.
Neen, Morelleke kwam inderdaad veel te kort, maar op TV is dat niet zo erg, want ze lacht mooi en praat op het niveau van een 12-jarige. En daar scoor je mee.
brusselaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:56   #9
Fab
Partijlid

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Fab
Standaard

Morel zwak? Niet zwakker dan de rest vond ik..
De Wever zit vol haat en frustratie, dat is overduidelijk, die van VLD heeft er toe bijgedragen dat haar partij heden ten dage zo'n kleine 8% gezakt is en die van de sossen, moeilijk te beoordelen, want die kwam nauwelijks aan het woord.
Morel scoorde wel toen dat voorbeeld van Kappele op tafel kwam, scoorde wel toen ze zei dat VB een minderheidsregering wou steunen ZONDER postje, op haar vraag om haar dat bewuste artikel met scheldwoorden aan het adres van De Wever te tonen, moest hij het antwoord schuldig blijven.... dus ik zou niet weten waarom ze zwakker zou zijn dan de rest.
Fab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 23:56   #10
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
BDW een klassebak.. ach kom, toen gevraagd werd welke amendementen ze zouden indienen viel hij volledig door de mand " Eeuuh.. dat komt onverwacht, Ik heb daar nog niet over nagedacht..."

Een machtsgeil politiek pluimgewicht dat geen lang leven beschoren is als hij zo verder doet !
Oud 19 juni 2004, 00:02   #11
Philips Inc.
Minister-President

Philips Inc.'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Morelleke is vergeten dat ze de N-VA op een lepe wijze heeft verraden. Als ze dan ook denkt dat De Wever ook maar een moment medelijden met haar zal hebben, of vriendelijk zal zijn wegens vroegere vriendschapsbanden, door haar gewoon gebruikt uit carrieredoeleinden, dan denkt ze toch verkeerd.

En haar schaapachtige blikken in de richting van BDW zeiden genoeg.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 00:03   #12
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Citaat:
BDW een klassebak.. ach kom, toen gevraagd werd welke amendementen ze zouden indienen viel hij volledig door de mand " Eeuuh.. dat komt onverwacht, Ik heb daar nog niet over nagedacht..."

Een machtsgeil politiek pluimgewicht dat geen lang leven beschoren is als hij zo verder doet !
beter kijken zou ik zo zeggen !
wat zei hij meteen daarna ?
een schitterend voorstel over de NMBS , om zo het spoor (ZEER BELANGRIJK VOOR INDUSTRIE EN HAVEN ANTWERPEN) te regionaliseren.
BAF !
morel ? ; ;euh onderwijs ....wat ? ?????

Bwaa, in dit debat was Morel echt wel uit haar plensbadje geworpen en ze kwam in de Noordzee terecht EN ZE SPARTELDE PANIEKERIG

Ze is fris afgegaan !en dat is een objectieve beschouwing; maar blokkers hier kunnen dat zelfs weer niet toegeven vermits iedereen van het blok immers op voorhand onfeilbaar is , net zoals de verreyken, niets nieuws onder de zon
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 00:12   #13
brusselaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab
De Wever zit vol haat en frustratie, dat is overduidelijk, die van VLD heeft er toe bijgedragen dat haar partij heden ten dage zo'n kleine 8% gezakt is en die van de sossen, moeilijk te beoordelen, want die kwam nauwelijks aan het woord.
Morel scoorde wel toen dat voorbeeld van Kappele op tafel kwam, scoorde wel toen ze zei dat VB een minderheidsregering wou steunen ZONDER postje, op haar vraag om haar dat bewuste artikel met scheldwoorden aan het adres van De Wever te tonen, moest hij het antwoord schuldig blijven.... dus ik zou niet weten waarom ze zwakker zou zijn dan de rest.

Komaan zeg, alsof De Wever met alle persmededelingen van het Blok moet rondlopen. Die PM staat trouwens ergens op dit forum. Morel was ronduit zwak, maar ze scoort zeker bij het Blok-publiek.

En Kapellen? Daar is het inderdaad levensgevaarlijk... Belachelijk!
brusselaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 00:21   #14
Seba
Europees Commissaris

Standaard

De Wever was weer fantastisch zoals gewoonlijk, hij sloeg één voor één nagels met koppen: het cordon werkt averrechts, anderzijds geargumenteerd benadrukken dat het Blok er ook niet echt alles aan doet om zichzelf geloofwaadig en aanvaardbaar te maken (het stukje van de VB-website aanhaalde was neit meer dan terecht, en zo zijn er talloze voorbeelden).
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 00:50   #15
Löwe
Vreemdeling

Standaard

Laat ons roosje maar wat mooi wezen.
Voorlopig luistert de gemiddelde Vlaming er toch niet naar. Goed of slecht debat.
Löwe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 02:13   #16
Dino
Burger

Standaard

Het feit dat de meerderheid hier BDW zit te verdedigen tov Morel stelt mij gerust. Morel is gewoon een grote bedreiging voor de NVA. 8) Keep 'em comming Fille...
Dino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 07:04   #17
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brusselaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab

Komaan zeg, alsof De Wever met alle persmededelingen van het Blok moet rondlopen. Die PM staat trouwens ergens op dit forum. Morel was ronduit zwak, maar ze scoort zeker bij het Blok-publiek.

En Kapellen? Daar is het inderdaad levensgevaarlijk... Belachelijk!
De persmededeling zat er m.i. over maar toch daag ik u uit mij zwart op wit aan te tonen dat De Wever persoonlijk werd aangevallen voor machtsgeile pseudo-flamingrant, laat staan door Morel. Het kan niet moeilijk zijn als die hier dan toch verschenen is, of toch? Het kan dan wel zijn dat De Wever niet scheldt op personen van het Blok, maar dit geldt zeker niet voor al zijn partijgenoten. Voor het Blok daarentegen en zeker Mevr. Morel heeft hij geen goed woord over. Morel wist zeer goed wat ze vertelde en Bart wist dat, vandaar dat hij de persmededeling niet kon voorleggen. Het is een schande te moeten constateren dat de twee aan de overkant met leedvermaak het duel aanschouwden. Steve zou zeggen "ziet ze daar eens lachen".
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 08:16   #18
Clemens
Parlementsvoorzitter

Clemens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Morel wist zeer goed wat ze vertelde en Bart wist dat, vandaar dat hij de persmededeling niet kon voorleggen
De BLOK persmedeling met de scheldpartij naar N-VA is op diverse forums verschenen.

Liegen en bedriegen is schijnbaar het handelsmerk van Morel.

Ze heeft zich op korte termijn alle bedriegelijke eigenschappen van het Blok eigen gemaakt.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 09:25   #19
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
Het feit dat de meerderheid hier BDW zit te verdedigen tov Morel stelt mij gerust. Morel is gewoon een grote bedreiging voor de NVA. 8) Keep 'em comming Fille...
Morel een bedreiging voor de N-VA?
waarom denkt ge dat het Vlaams Blok Morel van den eerste keer naar europa stuurt?
Daar gaan de meeste politiekers naartoe voor hun pensioen, nadat ze het op nationaal vlak verknalt hebben. Daar kunnen ze rustig blijven rondzwabberen zonder veel in de wint te staan.

En over valsheid gesproken, wat deet Morel met die 2 N-VAers van Deurne tijdens de campagne?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 10:36   #20
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
De Wever was weer fantastisch zoals gewoonlijk, hij sloeg één voor één nagels met koppen: het cordon werkt averrechts, anderzijds geargumenteerd benadrukken dat het Blok er ook niet echt alles aan doet om zichzelf geloofwaadig en aanvaardbaar te maken (het stukje van de VB-website aanhaalde was neit meer dan terecht, en zo zijn er talloze voorbeelden).
Toch wel erg eigenlijk,dat hij een kartel nodig heeft om verkozen te worden.
En kijk dan nog eens naar de uitslag van cd&v en nva samen.
Apart was nva nog niet eens tot aan de kiesdrempel gekomen.
Veel wind die BDV maar als het er op aankomt zal hij zich draaien en keren en naar de pijpen van Di rupo dansen,want dat zullen Boerswa en Letterme ook doen.
En dan maar verschieten dat er veel proteststemmers zijn.
Mss maar goed dat er een tripartite komt,dan kunnen ze mekaar wat in het oog houden en niet te veel zotte maatregelen goedkeuren,en met het Blok in de oppositie om hun af en toe eens te wijzen op die 1 miljoen kiezers, daar zullen ze ook rekening mee moeten houden.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be