![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tot mijn grote spijt stop ik hier met postings.
Enkele leden van dit forum hebben bij de moderatie klacht neergelegd dat ik geen linken plaatste bij mijn postings. Voor hen die het willen weten, deze komen uit De Tijd/Netto en vele hiervan heb ik mee onderzocht. Ook de artikels die ik hier plaatste waren gratis rubrieken uit NETTO , doch een link kan je niet opgeven omdat de gratis rubrieken slechts enkele dagen on-line staan. Zodoende zal ik mij beperken (als ik er aan denk) om mee wat prietpraat te verkopen op andere postings. Voor diegenen die er iets aan hadden, dank ik in alle oprechtheid voor de goede discussies De Tijd/Netto Aan de moderatie Saluu en de kost met jullie 5 strafpunten Laatst gewijzigd door De Informant : 9 februari 2012 om 17:51. |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jammer dat juist jij die zich de moeite getrooste er mee ophoud.
Ik zou er juist niet mee ophouden. In ieder geval bedankt voor de moeite, die je je getroost hebt om alles voor ons uit te pluizen. Misschien toch nog tot ooit ergens. Jacobus. |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Spijtig
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Je neemt een melding van die rancuneuze forumetter toch niet ernstig zeker..
Hij is het probleem, niet zijn 'driehoekslachtoffers' ! |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Geef gewoon de tijdelijke link. Tegen dat het artikel weg is leest toch niemand de eerste post nog.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 9 februari 2012 om 18:38. |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Weer een dubbelnick minder. (Hoop ik)
|
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Te vermijden op vraag van de moderatie:
onderwerp in een verkeerd subforum posten (1 bp) het openen van persoonlijke topics over forumdeelnemers (5 bp)
#11 |
Europees Commissaris
|
![]()
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is dat van de "tijdelijkheid" van die links een hoop zever in pakskes. Zijn allereerste bericht op dit forum dateert van 21 december 2011 en was meteen al een plagiaatpost. De link naar het originele artikel werkt vandaag nog steeds.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2012 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() wat een zever
trololollolololol |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Serieus contrast tussen zijn co-authored artikels en wat hij zelf neerpent...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef potdomme toch die link telkens; dat geeft voor de mede-forummer enorm veel achtergrondinformatie. Voorbeeld als die komt van zoiets gelijk humo, dat zegt al veel. Je hebt natuurlijk ook 'de tijd' en 'de tijd' .... Het is ook een zeer kleine moeite om de belangrijkste paragraaf te quoten (knip, plak, quote) voor "als de links niet meer werkt" (steek onder water). Gewoonweg een link opgeven en je eigen gedacht niet ontwikkelen of aangeven wat je precies bedoelt, geeft een verdenking dat je graag maar massa's berichten post uit politieke of publicitaire doeleinden; of verraadt luiheid ... afijn, geen bevorderlijking om in discussie te treden. tot slot, de flamingant in mij komt boven: ook in een zelfstandig Vlaanderen zullen wij nood hebben aan een of twee links gerichte partijen. De links gerichte mensen moeten absoluut ook hun stem kunnen laten horen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat uit artikels copy-pasten, kan iedereen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook een beetje ne drama queen he, die Informant.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Drama Queen ??
Ik probeer enkel discussies op gang te brengen over uw toekomstig geld/spaarboekje en eigendommen. Ik weet dat ze van ieder van U een vermogensregister aan het aanleggen zijn, of je nu miljonair bent of stempelaar en hierover heb ik GEEN link maar komt van iemand die voorkennis heeft hierover en zijn bek heeft voorbijgepraat. Kort vertaald, je zal het vanaf 2014 met 15% minder moeten doen (ook de levenslonen) Zij die wat spaargeld hebben zullen vanaf 2014 over een periode van 6 jaar hiervan 15% moeten afstaan door eender welke constructie of bijkomende belasting. Het leefloon en stempelgeld zal verminderen ( zie Griekenland) Heb je een eigendom waar je jaren voor gewerkt hebt ? Verwacht je maar aan een vermeerdering van je kadastraal inkomen. enz.... Zijn dit drama's ? Bijlange niet, wij Vlamingen zijn toch goedzakken en laat de boel maar draaien. Draaien zal je inderdaad, maar ondersteboven tot je laatste cent uit je zakken valt. Maar BHV, dat is een schande omdat de bakker frans spreekt en de beenhouwer Nederlands. Honderden discussies hierover ( meestal door de simpelen van geest) En dan zwijgen we nogmaar over de komende asieltaks die Europa aan het voorbereiden is (Wisten jullie nog niet he ? ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |