![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Nebahat Albayrak, kandidaat voor de functie van fractie voorzitter. Hoewel ik geen PVDA'er ben, en zelfs niet hou van de PVDA, denk ik dat Albayrak een goede keuze zou zijn, omdat er nog nooit een vrouw leiding gaf aan de PVDA. Dit zou een grote stap naar de gewenste verandering zijn. Zij claimt dat zij 'sociaal democratie is.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() Stemmen kanon, Nebahat Albayrak Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 maart 2012 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() Albayrak wil wel met het CDA, maar niet met Verhagen regeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft de kiezer daar dan niets over te zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dit is hoe zij de grote verkiezingen hoopt in te gaan en te winnen. Nu betreft het 't voorzitterschap van de PVDA fractie in de Tweede Kamer. Haar concurrente Jacobi, ik wist niet eens dat zij in de fractie zat, wil met de PVV samenwerken.
![]() Lutz Jacobi Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 1 maart 2012 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 maart 2012 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Vandaag volgt de uitslag.
volgens de media polls is samson op één, sterke plas op twee en albayrak ablam op drie. En blijkbaar willen ze alle drie iets anders met de euro bemoeienis. ![]() Als ze haar stoottroepen heeft ingezet zou zij moeten winnen. Nu kan haar nicht Nurten weer aan het werk, ze stoort de campagne niet: blijkt nu dat er bitter weinig mensen zijn die last van haar angst cultuur en dictatoriale bestuurstijl en het zelf uitschrijven van haar loonstrookjes, hadden. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 maart 2012 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hou van haar, ik steun haar ~ ~ zij werkelijk is een legendarische figuur.