![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Nergens elders post ik nog. Was bezig een antwoord te geven in een topic binnenland, ondertussen gegeten. en fuck alles weg. Was punt per punt van de 10 breekpunten van het Blok aan het belomentarieren. In een punt zitten er al minsterns drie dus een werke van lagere adem. Onderbroken? Hoe wat waar? zekers niet bewust ben ik weer eens een stuk van mijn tijd op dit forum kwijt. Ofwel moet ik fragmentarisch gaan posten ofwel hou ik het bij onzin. Ik ben geenszins nog van plan om enige serieuze reply, voor zover het in mijn mogelijkheid ligt, te plaatsen.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Da's zeker!! Leve K&K!!!
(we zouden per forumonderdeel een club moeten oprichten.... wie wil er voorzitter van K&K worden? ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer George.
Ik zal je bijdragen missen. Ik ben immers al jaren een fan van jou. ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Destijds kon ik ook eens serieus doorlullen en/of gevatte opmerkingen maken. Destijds had ik ook al wat tijd in een of ander berichtje gestoken maar als dat niet op het forum kwam was het ofwel aan m'n eigen idiote fout te wijten ofwel aan de serverproblemen van MSN. Zodus , ik ga niet opnieuw beginnen om mijn gedacht te zeggen over de 10 flexibele breekpunten van het blok om een minderheidsregering te steunen. Voor ne keer dak eens wat verder wou gaan dan slogans met slogans te beantwoorden.
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Eerst alles typen in een tekstverwerker vb kladblok en daarna kopiëeren.
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ssht, brengt hem niet op ideeën ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Combinaties met quotes vergen met mijn word editor dan ook weer de nodige aanpassingen om m'n bijdragen hier zoals gewenst te plaatsen. Geen onoverkomelijke problemen maar tussen soep en pattaten soms teveel. Allez, ik post misschien nog wel elders hier maar het zal minder spontaan zijn. Nog een truukje dat ik ook al heb toegepast is regelmatig "selecteren" en "kopiëren". Als er onderweg dan iets misloopt kan je door te plakken de laatste selectie weer ophalen.
![]() |
![]() |
#10 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alllez, kladblok valt nog wel mee; je kantekst kopieiren en plakken. Paint is een grotere ramp..
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() K&K moet de oorlog verklaren aan Binneland!
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() ♪ Zolang de koe kan loeien,
♪ Zolang ze tepels heeft...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Of deze?
![]() Kunst? oke Koe (kalf inbegrepen)? Oké Schrikt de vijand af? Oké Is het voorgesteld door Spelev? Oké Lijkt het niet op Distel (zodat hij zich niet te goed voeld)? Oké
![]() |
#17 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als je niet meer wil dat je browser crashed (of toch veel minder) en niet meer zo kwetsbaar wil zijn voor alle virussen dat via IE binnensluipen: ![]() En als je ook alle virussen via enkel door de mail te openen via Outlook (Express) binnenkomen, heb ik een super-de-luxe alternatief: http://www.ritlabs.com/en/products/thebat/ Deze laatste is helaas betalend. Je kan hem kraken via http://astalavista.box.sk Er is tot nu toe geen enkel virus gemaakt die The Bat! heeft omzeilt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mozilla Firefox is de enige goede browser op het moment, en alles is beter dan IE, ook Netscape en al dien andere sjit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |