![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In eerste instantie klinkt zoiets raar, maar wie wil uiteindelijk met zijn blote voeten in de plas van een hond trappen? hoe moet ik me het dan voorstellen? met schopje nat zand terug naar zee brengen zodat het zeewater de urine kan wegspoelen? Of zouden ze een berg "urinezand" voorzien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon Lippens die nog eens in het nieuws wil komen. als ik me niet vergis is hij ook begonnen met het rapen van de hondendrollen (en werd dit later overal overgenomen) een goede maatregel en wil hij daar nog eens de nadruk op leggen. Misschien vinden de oude mensen in knokke dat belangrijk? Nu snap ik het niet echt; die man heeft toch niet te vrezen? Zijn partij steekt er sinds jaar en dag met voorsprong bovenuit in knokke... campagne voeren is daar helemaal niet nodig. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Is er eens een echte tegenkandidaat opgedoken?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ha nee, dan hebben ze op den duur geen strand meer! ik zou pleiten voor een urinezandhoop die ze dan tijdens de winter in zee kieperen.
Beetje ecologisch zijn en recycleren hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
edit: kijk hoe hij het schopje gewoon bij "de hondenpis" smijt in zijn zak. Lachèèèn als hij het er weer moet uitnemen. ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 20 februari 2012 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Dit is een uitstekende maatregel. Het strand is geen openbaar toilet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Die stront daar kon ik nog inkomen (en dan nog... als je naar het zwin toe gaat lopen daar zelf paarden) maar dit is gewoon mensenkloterij... er moet toch nog ruimte zijn om te ademen; ook voor onze dieren.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
We zijn - helaas - een volk van hondenbezitters. Iedere dag sproeien deze wanbeesten hectoliters urine op onze stranden. Die rommel opruimen is de prijs die hun baasjes betalen voor het mogen uitlaten van hun honden op het strand. Lippens voorstel is dus erg hondvriendelijk. Persoonlijk zou ik geen honden toelaten op een strand. In mijn droomwereld zijn honden verboden. In een kooi in de zoo, ja, of om op te jagen met een tweeloop in een met prikkeldraad afgeschermd terrein. Doch ik droom even weg... Ik zie overigens niet in hoe het ruimen van hondenplasjes een rem vormt voor die honden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weinig kans dat dan iemand met zijn blote voeten op het strand loopt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die honden kunnen dan samen met die vuile vissen samen hun dagen doorbrengen in de zoo... lijkt me inderdaad een goeie "oplossing". Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie wil er nu naar Knokke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() ik
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Dat hondendrollen worden opgekuist vind ik meer dan normaal: ik haat hondendrollen! Maar de plasjes opkuisen is wat minder evident.
Hoewel: als men steeds het zakje en schepje mee heeft voor de drollen kan men het evenwel gebruiken voor de plassen, dit vergt geen enkele moeite, daar heeft Monsieur le Comte gelijk in. De vraag of het nodig is om de stranden urine-vrij te houden: stel u dan even voor dat elke dag honderden honden hun gevoeg doen, dan kan dergelijke maatregelen wel nodig zijn. Ik vind urine op straat nog veel viezer, want dit zorgt voor vuile plekken en onaangename geuren. Een honden-eigenaar zou bij het wandelen met zijn hond steeds een tube water bij zich moeten hebben om het terstonds weg te spoelen. Voor de hardleerse personen die er hun broek willen aan vegen: 250 euro boete.
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Diegene die niet wenst gekonfronteerd te worden met hondenurine kiest voor een hondenvrij strand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen ze mensen met honden op het strand tout court een boete geven. Het gros laat die uitwerpselen daar toch maar rondslingeren. Ik vind het goed dat er zulke maatregelen worden getroffen om mensen te ontmoedigen om hun hond mee te nemen naar het strand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit lijkt me dan toch een beter voorstel.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Daarna kunnen we eens bekijken hoeveel urine een konijn in duinen produceert gevolgd door een algemene "schoonmaakactie". De meeuwen komen daarna...
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |