![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() 94% van de Belgen vindt dat er te veel migranten zijn. Deze en nog andere cijfers zijn terug te vinden in het onderzoek van Ipsos. Dit onderzoek werd gevoerd naar bij alle Belgen. Ook nieuwe-Belgen.
Ik weet niet of dit onderzoek hier ooit eens is aangehaald, maar ik kom hier nog eens op terug naar aanleiding van een vraag van mijn vriendin in haar klas. Mijn vriendin geeft les in één van de concentratiescholen in Antwerpen (6° jaar). Op 2 blanke marginalen een volledig bruine klas. Naar aanleiding van de asielcrisis vroeg ze wat men moest doen met de asielzoekers die met deze koude op straat moeten leven. De algemene consensus klonk als volgt; We moeten ze wel helpen, maar daarna moeten ze terug naar hun eigen land. Mijn vriendin natuurlijk geshockeerd (ze is een idealiste). Ze vroeg dan: vinden jullie het niet erg dat ze hier bijna doodvriezen? Waarop enkele leerlingen repliceerde; In hun eigen land kunnen ze niet doodvriezen, want daar is het altijd warm. Het is dus beter dat ze terug naar hun eigen land gaan. Zelfs voor mij kon dit wel tellen als een mindfuck. Laatst gewijzigd door F.B. : 5 februari 2012 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vraag maar eens aan een marokaan wat hij vindt van een turk, vraag eens aan een turk wat hij vindt van een neger,... Het feit dat net migranten dat gewoon voluit durven zeggen is voor mij ook niet echt shockerend. Ik heb van andere migranten ook al eens zoiets gehoord, maar dan veel groffer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ok, Ik ben blijkbaar de enige wiens blaas pulseert van verbazing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In Nederland hoor je precies dezelfde geluiden, alleen wordt de discussie vele malen feller gevoerd.
De (linkse)politici doen dit af als "onderbuik gevoelens" van het gewone (domme)volk, en doen alsof hun neus bloed. Nou hebben wij wel een een partij(PVV) die veel schreeuwt over dit onderwerp in de 2e (slaap)kamer, maar echte veranderingen komen er niet.. De "traditionele" politieke partijen liggen altijd dwars, en indien zij het niet zijn dan is het "Europa" wel dat dwars ligt. Jeff Laatst gewijzigd door Pinda : 7 februari 2012 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is bijna altijd het geval in Europa als extreem rechts meeregeert (al dan niet in gedoogvorm). Niks nieuws dus. Wat wel opvallend is in Nederland, dat het land en enorm hoge emigratie kent. Veel autochtone Hollanders houden het voor bekeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Btw, wat zou jij zoal zeggen, als die enqueteurs van Ipsos bij jou langskwamen ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat bij "nieuwe Nederlanders" (Marokkanen / Turken) vooral speelt is dat zij in de regel niet blij zijn met de nieuwe stroom uit Oost Europa. Er zijn al een hoop "incidenten" in Amsterdam tussen die groepen geweest. Zie hier een actueel bericht; http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-aanpakken.htm Jeff Laatst gewijzigd door Pinda : 7 februari 2012 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de klassen van mijn vrouw voelden de 'Marokkanen' en 'Turken' 2° generatie zich ook Belgen tov bvb Russische instromers. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 februari 2012 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En de linkse politiek en media? Zij hersenspoelen rustig verder....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
In Antwerpen stad in de jaren '80, hadden de Joegoslaven de drug-en prostitutiemarkt in handen. Die hadden toen ook de beste coke in huis en wapens werden eveneens aangeleverd door die gasten. Die hele handel werd rond midden tot eind '80 hardhandig overgenomen door de Marrokanen, die tevens stelselmatig de (dan nog) autochtone portiers van de discotheken eruitmepten en vervingen door hun eigen kickboksers, die hun winstgevende handel dan weer in de jaren '90 met de nodige afrekeningen overgepakt zagen door gewelddadige en gewapende bendes Albanezen, die stijf stonden van de coke en ook niet op een litertje bloed zagen. De flikken hadden het toen allang opgegeven. Het personeel van het Stuyvenberg ziekenhuis draaide zware overuren toen. Z�*�*�*lige multi-cultuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laat mij raden ook in de Vlaamse media wordt dit afgedaan als "incidenten" . Maar het (gewone)volk mag niet klagen, want dan ben je een racist, xenofoob, intolerant, fascistisch, net als of erger dan Hitler et cetera. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Nee toch, migranten onverdraagzaam naar minderheden?
Wie had dat durven denken, laat staan dat hun landen/culturen van herkomst hieromtrent iets zouden laten vermoeden. ![]() Maar ach, ze zullen vast wel bijdraaien eens ze hier in de meerderheid zijn en wij in de minderheid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Geef nog 5 jaar aan het huidige immigratiebelied (dat er geen is) en een burgeroorlog komt er geheid aan. Citaat:
Zelfs hier op het forum, heb ik er de laatste jaren al veel van links naar rechts zien overhellen. Jullie media tout court is, net als hier, in handen van links-bolsjevistisch crapuul aka volksverraders die, net als de politieke lakeien in Kamer en Senaat, nog liever hun gespleten tong zouden afbijten, mochten hun eigen kinderen verkracht of ineengeslagen worden door een bende van die culturele verrijkers, dan toegeven dat ze al decennia zwaar in de fout aan het gaan zijn. Als de meerderheid der Europeanen genoeg heeft van die tomeloze immigratiestroom en de 'leiders' hebben daar absoluut geen oren naar, om de gepaste maatregelen te nemen, dan is een volksopstand de enige mogelijkheid die de gewone burger nog rest. Helaas, maar daar wordt door de politiek en een groot deel van de media precies naar toe gewerkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hadden wel andere dingen aan hun hoofd. En dan heb ik het niet alleen over graaiende en zuipende hoofdcommissarissen.
Van wie niet? In Antwerpen hebben ze er zelfs ooit een partij voor opgericht. Die wordt steeds kleiner trouwens. Citaat:
Volgens mij blijven jou soortgenoten echt veel liever rustig in de verkaveling zitten dan dat ze nog naar de stad durven met hun goedkope SUV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=uUC-J...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=CEe0v...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=j59Bi...eature=related |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Geef het nog enkele jaren, in het beste geval toch. Citaat:
Ik vermoed echter dat de politieke klasse het eerst aan den corrupte lijve zal ondervinden wat volkswoede betekent, eventueel door een massale verbouwing van het parlement of een publieke lynchpartij van enkele corrupte 'correcten' ofzo, maar zoals het nu evolueert kan het zeker niet blijven duren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Regeren is vooruitzien, maar onze politieke lakeien blijken blind te zijn in deze materie, ondanks het toenemende ongenoegen van de autochtone bevolking, inbegrepen een pak goedmenende allochtonen. De dieperliggende reden voor deze volgehouden blindheid, moet echter wel in een groter politiek plaatje bekeken worden, eentje van Europees formaat. Zoals de vraag: Door wie wordt Europa eigenlijk bestuurd ? Wie het antwoord kent, weet ook waarom er aan die shit niks gedaan wordt. |
|
![]() |
![]() |