![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Met die bakken bier die Yammine en Vangeel mij moeten, zouden we best wel eens een Vlaams festijntje kunnen organiseren, maar tot nu toe heb ik nog steeds geen flauw idee waar we dat zouden kunnen doen.
Liefst op een plaats waar je een BBQ kan gebruiken, voor het obligate hapje bij de Geuze... Ik dacht misschien aan de 18e juli. Kent er iemand een domein waar we dat zouden kunnen doen? En bovenal, is er interesse? Want anders zuip ik die bakken met alle plezier alleen op...
|
|
#2 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
breng ze mee na een partijraad
|
|