![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...astingen.dhtml
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 6 maart 2012 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Uit deze tekst kan je besluiten dat er nooit sprake kan zijn van belastingontduiking. Hoogstens van een andere interpretatie van de wet door belastingplichtige en belastingcontroleur. Het doet een gewone mens wel goed dat de wettenmakers ook geconfronteerd worden met hun eigen fouten. Alhoewel, het zijn misschien de fouten van de collega's van De Gucht, zij die nu veilig buiten schot blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Als puntje bij paaltje komt, waren ze niet van hem, maar van zijn moeder en zal die de belasting wel ontdoken hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze heb ik wel gelezen: "Anderzijds heb ik er in 2005 geen geheim van gemaakt dat ik die aandelen heb verkocht. Ik herinner me nog goed dat ik er vragen over kreeg van de pers tijdens een reis in Zweden." Daarin lijkt De Gucht dan weer te suggereren dat alles in orde is omdat hij 'er geen geheim van gemaakt heeft," wat volgens mij echter niet synoniem is voor "er belasting op betaald hebben."
![]() |
![]() |