![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Allez, tijdens alle kommer en kwel, aanslagen, crisissen, verlaagde ratings door, toch nog enkele heel hoopgevende berichten, in deze bange en turbulente dagen;
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...ught-back.html http://www.niburu.nl/index.php?optio...atie&Itemid=34 Hopelijk slaan dit soort ideeën aan en gaat dit massaal verder en schuift men de corrupte en disfunctionerende overheid en de grote -ten koste van alles geldpakkers- gewoonweg op kant. Liefst voordat er éne zijne frank valt dat het wel eens goed voor de restart van de economie zou kunnen zijn, om alles plat te bombarderen. Waarom dit soort berichten quasi niet in onze kranten of duidingsprogramma's voorkomt is duidelijk. Net daarom dat ik me geroepen voel om ze hier te posten.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 17 december 2011 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer hoopvol.
![]()
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() LOL
Gezien de weinige -dank U Micele voor de Uwe- reacties hebben de forum-lezers nog niet echt nood aan hoopgevende berichten. Ik verkeerde even in de waan dat dit er waren. De toekomst zal het ons leren.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt om hoopgevende feiten te plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Ik was erg blij met het nieuws van Wukan.
Serieus? Stelt u deze acties gelijk aan de occupy-beweging?
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwelkomde Carnivore bij de beweging omdat hij o.a. schreef Hopelijk slaan dit soort ideeën aan en gaat dit massaal verder en schuift men de corrupte en disfunctionerende overheid en de grote -ten koste van alles geldpakkers- gewoonweg op kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het grootste verschil zijnde dat er in Wukan en Todmorden wel degelijk iets gedaan wordt en er wel degelijk een verschil gemaakt wordt.
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste Arti,
laat het me stellen dat ik 'in mind' al wel langer tot de Indignado en occupy-beweging hoor. Het pleziert me dat we -ondanks dat we dikwijls haaks op elkaar staan- elkaar toch vinden. Het enige dat me stoort is dat U zo onverzettelijk blijft in het verdedigen van bepaalde mensen en hun gedrag. Mijn nieuwsberichten hier indachtig, zou u toch moeten beseffen dat we in de toekomst, mensen die een ander kwaad doen, kunnen missen als kiespijn. Net zoals ideologiën die een ander als minderwaardig bestempelen. Buiten d�*t pijnpunt, dat mss 80% van U activiteiten op dit forum uitmaken, verstaan we elkaar wel, denk ik.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar het idee er achter is wss wel hetzelfde. Hèt grote verschil hier in het westen is volgens mij dat het overgrote deel van de mensen die in de 'ratrace' gevangen zitten het eigenlijk nog te goed hebben om hun betrekkelijk comfortabele bestaan te riskeren voor iets -in hun ogen- zeer onzekers. De crisis die er aan komt zal zeker helpen om de ogen te openen. Maar dat crisissen en grote veranderingen bijna altijd een sterk gevaar inhouden.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 18 december 2011 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af of er nog steeds mensen zijn hier bij ons die het Chinese regime steunen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Waar doelt u op?
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Dat weet ik, maar hoe is dat relevant met de thread?
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Is dat niet een beetje zwart-wit?
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Ik dacht dat u occupy-aanhangers 'beschuldigde' van het steunen van het Chinees communisme.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |