![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.zita.be/nieuws/binnenland...ngehouden.html
De man die dat "creatuur "dode besefte waarschijnlijk niet dat hij in ons misdaadparadijsje is......Men moet eerst heel beleefd vragen aan de inbreker wat hij komt doen.....misschien bij een lekker kopje koffie??? héé............!!!!! ( als je nog de kans krijgt natuurlijk ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Doe me dit niet aan.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat hij op die andere 3 niet geschoten heeft die in de auto zaten te wachten.
Geef die man een medaille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat inda gebouw isghebeurd , tja .... pech vcoor deinbreker !!!! Mochgt ditoevallig gefilmd zijn , dan .... Maa deschuttter woonde nie inhet huis .... , nogzoiets , vreees ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de bewezen diensten aan de gemeenschap!
Laatst gewijzigd door daiwa : 9 juli 2012 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut.
Op de justitie moeten we niet meer rekenen, dus het recht in eigen handen nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom doet u niet de moeite om toch een beetje foutloos te schrijven?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dezelfde reden dat jij de moeite niet neemt om te begrijpen waarom hij dat niet kan.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik meen dat hij vroeger foutloos schreef, dus dat hij het wel kan. Ik moet wel bekennen dat ik me baseer op de avatar-afbeelding. Missch heb ik het over een ander met dezelfde avatar-afbeelding. Enfin, laat het maar...
![]() |
#11 |
|
![]() Heb daarnet van zijn eerste posts bekeken, en die zager er vrij foutloos uit, maw: hij kan het.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Het belangrijkste is dat die inbreker dood is.
D�*t zal tenslotte blijven nazinderen bij z'n vriendjes en andere mogelijke inbrekers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zigeuners zullen nu wel twee keer nadenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Voortaan zullen ze een revolver meenemen in plaats van een mes wanneer ze ergens gaan inbreken en zullen ze eerst schieten en daarna pas vragen stellen.
En dat allemaal dank zijn één held die zo nodig het recht in eigen handen moest nemen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij dicht a priori moordlustige kwaliteiten toe aan je medemens?
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk zal het multicrimineel boeltje uit de hand lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En terecht, zoals uit dit topic blijkt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal de schuld van iemand die een inbreker tegenwerkte. Laat toch uw deur open en zet uw waardevolle spullen op de gang. ![]() |
|
![]() |
![]() |