Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2004, 10:20   #1
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard

Hallo,
iemand Villa Politica gezien?
Verhofstadt gedurende twee weken gevolgd.
wat blijkt? Dat deze man zich met vanalles bezighoud behalve de functie als eerste minister. Is deze niet belangrijk genoeg misschien?
Als je dit gezien hebt zie je pas dat deze persoon geen enkele zelfzekerheid heeft en uitstraalt. Hij leeft echt als een marionette die zich volledig laat leiden door de eerste de beste pipo van de VLD.
Zelfs op de markten de mensen belachelijk maken is mogelijk!
Maar eens wat "zakgeld" uitgeven aan de gewone werkmens, ho maar!
En als je naar de uitzending kijkt zal je zien over hoeveel "zakgeld" we spreken op het niveau van onze "excellentie's"
Zelfs voor een mediaoptreden dient zijn steun en toeverlaat "Didier" hem te zeggen of hij een vest moet aandoen of niet?Zielig....
Ik zeg nog een geluk dat hij europa niet gaat leiden, dan nog liever iemand als Dehaene, alhoewel....
Een politiek media circus is het, geen wonder dat het bestuur van ons land volledig vierkant draait, deze uitzending is het mooiste bewijs dat de politiekers geen barst inzitten met het algemeen belang, eigen zakken eerst!
Waar gaan dit eindigen????
:(
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 10:26   #2
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Erm, misschien moeten we het onderscheid tussen al die verkiezingen es heel erg duidelijk maken, zodat niet alle niveau's stil liggen als er op eentje of een paar verkiezingen zitten aan te komen

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 11:37   #3
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

verhofstadt heeft zich zo lang mogelijk uit de verkiezingscampagne gehouden, net omdat hij zijn werk als eerste minister er niet wou laten onder lijden.

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 13:30   #4
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
verhofstadt heeft zich zo lang mogelijk uit de verkiezingscampagne gehouden, net omdat hij zijn werk als eerste minister er niet wou laten onder lijden.
Welk werk????? Show geven bedoel je, zoals overduidelijk in de reportage is hun grootste bekommernis om zoveel mogelijk in de media te komen. Zo stellen ze hun "baan" (lees:salaris) veilig tot aan de uitboltijd in het europese parlement. Getuige hiervan is die lelijke doos Annemie Neyts.
Qua mediagehalte is ongetwijfeld die pipo uit Berlare de koploper.
Als er één gezicht is die tot ergernis van meerdere vlaming constant op televisie komt als er over politiek gesproken wordt is het die blaaskaak wel. U weet wel die "van het gehucht" berlare.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 13:35   #5
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Arrogant tot en met!

Zoals op een bepaald moment, begint een burger te praten tegen Verhofstadt (over de heropleving van Wallonië), maar de premier negeert hem gewoon.

http://vrtnieuws.telenet-media.be/ni...x.html?video_4
Oud 19 juni 2004, 13:59   #6
Vengeance
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Groene Leeuwtje
Arrogant tot en met!

Zoals op een bepaald moment, begint een burger te praten tegen Verhofstadt (over de heropleving van Wallonië), maar de premier negeert hem gewoon.

inderdaad, loopt over van arrogantie, en hij zit constant te kankeren over hoe het op TV is overgekomen, hij denkt aan niks anders, de media-geilerd, maar op enkele onbewaakte momenten kwam zijn ware aard boven, zoals bv. hoe hij over Dehaene bezig was of zijn gedrag tegenover het plebs waarvan die zelfstandige burger het mooie voorbeeld was
Vengeance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 14:10   #7
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Arrogant tot en met!

inderdaad, loopt over van arrogantie, en hij zit constant te kankeren over hoe het op TV is overgekomen, hij denkt aan niks anders, de media-geilerd, maar op enkele onbewaakte momenten kwam zijn ware aard boven, zoals bv. hoe hij over Dehaene bezig was of zijn gedrag tegenover het plebs waarvan die zelfstandige burger het mooie voorbeeld was

Denkt ge dat het bij andere politiekers anders is?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 14:23   #8
PieterP
Gouverneur

Standaard

Het zijn allen maar wijze mensen die weten wanneer hun tijd van gaan gekomen is.
Sommigen zijn echter in staat om dezelfde energie te ontwikkelen om iets kapot te maken, als de energie ze ze gebruikt hebben om iets op te bouwen. Dit noemen ze ego's.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 14:44   #9
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Zo'n hautaine manier van doen heb ik nog nooit gezien bij andere politiekers. Toen Dehaene naar de UA kwam voor een debat over Europa, bleef hij nog uren in het café zitten praten, met mensen die vermoedelijk nooit op hem zouden stemmen.

De ronduit degoutante manier waarop Verhofstadt die man tegen hem laat praten terwijl hij hem straal negeert, da's werkelijk verschrikkelijk. Geeft mensen een hand terwijl hij tegen één van z'n backbenchers zit te praten, vraagt zonder schaamte "ik dacht dat hier media was?" op een bijeenkomst van VLD-militanten...

Mocht ik een dag achter zo'n type moeten aanlopen, ik versnipperde mijn lidkaart voor zijn ogen.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 14:49   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:

Zo'n hautaine manier van doen heb ik nog nooit gezien bij andere politiekers. Toen Dehaene naar de UA kwam voor een debat over Europa, bleef hij nog uren in het café zitten praten, met mensen die vermoedelijk nooit op hem zouden stemmen.

De ronduit degoutante manier waarop Verhofstadt die man tegen hem laat praten terwijl hij hem straal negeert, da's werkelijk verschrikkelijk. Geeft mensen een hand terwijl hij tegen één van z'n backbenchers zit te praten, vraagt zonder schaamte "ik dacht dat hier media was?" op een bijeenkomst van VLD-militanten...

Mocht ik een dag achter zo'n type moeten aanlopen, ik versnipperde mijn lidkaart voor zijn ogen.
Ge moet niet vergeten hoe moe de premier was, hoe zoudt ge zelf zijn na zo'n slopende campagne, en dan ondertussen nog naar het buitenland vliegen. En vanzelfsprekend wil hij media-aandacht, het zijn dan ook verkiezingen.
Oud 19 juni 2004, 14:56   #11
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Citaat:

Ge moet niet vergeten hoe moe de premier was, hoe zoudt ge zelf zijn na zo'n slopende campagne, en dan ondertussen nog naar het buitenland vliegen. En vanzelfsprekend wil hij media-aandacht, het zijn dan ook verkiezingen.
Ik vind het toch veelzeggend. Het loopt daar vol geëngageerde VLD-militanten die op hun premier zitten te wachten, maar hem interesseert het alleen of de media er zijn of niet. Dat mag je dan gerust denken, maar op zo'n onbeschofte manier ernaar informeren vind ik respectloos.

En was het nu zoveel gevraagd één minuut te luisteren naar wat die man wilde zeggen? Om over zijn eigen glansprestatie te liggen opscheppen ("ik voelde mij groeien hé") met zijn backbenchers was hij duidelijk niet te moe, maar een greintje respect betonen voor een gewone man was er teveel aan. Zeg desnoods dat je te moe bent of dat je geen tijd hebt, maar om hem te laten praten en tegelijkertijd tegen anderen te beginnen praten is toch wel verschrikkelijk arrogant.

Dat zegt griezelig veel over de mens Verhofstadt, of die nu van het vliegtuig komt of niet.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 14:58   #12
nietedoen
Vreemdeling

Standaard

Ik vond het ook erg, maar na twee weken continu een camera achter uw kl...ten zal er bij iedereen wat te zeggen vallen. Ik heb op deze manier Verhofstadt gezien zoals we hem nooit hadden gezien maar dat had ik niet nodig om te weten dat ik nooit voor hem of zijn partij zal stemmen. Het is alleen maar een bevestiging van datgene wat ik reeds dacht van hem. Trouwens niet alle politiekers zullen toelaten om iemand met een camera zich te laten volgen. Heb je de beelden gezien van het overwinningsfeest gezien van het blok in dat café in Antwerpen waar ze Morel lieten zien die zich liet bepotelen door een vent die langzaam zijn hand liet zakken naar haar achterste. Morel riep de hulp in van Vestrepen met de woorden "blokt eens die camera af"...
nietedoen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 15:14   #13
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Interessant was ook om zien hoe het er aan toe gaat op het kernkabinet.
Oud 19 juni 2004, 19:54   #14
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Interessant was ook om zien hoe het er aan toe gaat op het kernkabinet.

Ja. Gij had immers verwacht dat die kamer in twee stukken verdeeld zou zijn, met loopgraven en afweergeschut, respectievelijk de Vlaamse en Franstalige zijde, nietwaar?
Oud 19 juni 2004, 20:03   #15
Bart2004
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:

idd, dan liever een 'rappende' bourgeois, mét geel 'klakske' aan...
hoe die zich verlaagde om populair over te komen...
Bart2004 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 20:10   #16
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

boerke swa veraad vlaanderren ,als men dit niet ziet is men blind.Geen regering zonder het splitsen van BHV VLaamse eisen waar zijn die.Het blok haalde die aan.Cdn v verloogend die nu.
Oud 19 juni 2004, 20:20   #17
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
boerke swa veraad vlaanderren ,als men dit niet ziet is men blind.Geen regering zonder het splitsen van BHV VLaamse eisen waar zijn die.Het blok haalde die aan.Cdn v verloogend die nu.
N-VA wil snelle splitsing van B-H-V

De N-VA wil dat er snel werk wordt
gemaakt van de splitsing van het
kiesarrondissement Brussel-Halle-
Vilvoorde.

De Vlaams-nationalistische kartel-
partner van CD&V wil dat informateur
Yves Leterme een technische werkgroep
vormt om een concreet voorstel daarover
te formuleren.

Een snelle splitsing van Brussel-Halle-
Vilvoorde is een topprioriteit voor de
N-VA en een voorwaarde voor deelname
aan de Vlaamse regering.

Leterme staat positief tegenover de
vraag van de N-VA en wil er rekening
mee houden bij de formatiegesprekken.

Bron: Vrtnieuws.net

Oud 19 juni 2004, 20:29   #18
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Groen leeuwdje maar er moest eerst een splitsing komen.
Dit was op 5minuten geregeld .En nu is het er na.
Nva is nu al zijn kiezers aan het veraden.Ik hoor hun nog zeggen niet met spa.
Oud 19 juni 2004, 20:31   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Geen paniek, die hebben geen kiezers meer hoor
Oud 19 juni 2004, 20:38   #20
Fribre
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Geen paniek, die hebben geen kiezers meer hoor
In de loop naar de verkiezingen van 13 juni hebben wij dat ook veel moeten aan horen. Wat bleek: quod non!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be