![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u de hele mediaheisa ook beu ? | |||
Ja teveel is teveel |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Nee helemaal niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Nee, maar het is stilaan wel genoeg geweest |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Ja, pure misplaatste aandachtszoekerij van wat notabelen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stilaan begint het meer en meer mensen de keel uit te hangen...die opgedrongen en opgeklopte nationale rouwperiode voor het busongeval...
Bent u al die mediaheisa ook spuugzat of kan het rouwen voor u niet lang genoeg duren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vond het ook vrij veel, tot iemand me er op wees dat dit wel degelijk steun zou bieden aan de families, en in dat geval slik ik graag de mediaoverdosis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik was het vorige week al moe, vooral dan de overdreven mediahetze rond het rouwgebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het zal altijd wel voor iémand te kort, te lang, te luid of te stil zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En teveel of te weinig, en te koud en te warm. En te blauw en te rood.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het zal voor velen nog te vroeg zijn om eerlijk te zeggen wat ze er van denken.
Laatst gewijzigd door fantoom : 22 maart 2012 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of al te laat.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Maar mannen toch. Dit soort verhalen zijn een godsgeschenk voor pers en politiek.
Een onderwerp dat ad nauseam uitgemolken kan worden, want volledig risicoloos. Een mega-drama, maar geen schuldigen, geen controverse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() de mening van een 'ervaringsdeskundige'
http://standaard.be/artikel/detail.a...kelid=P53NNJRT Ik merk ook even op dat de 'eredienst' in Leuven zo'n 1500 'genodigden' had en dat daardoor o.a. de andere leerlingen van de school het moesten stellen met een aparte zaal... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 22 maart 2012 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ga je daar nu over zeuren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Blijkbaar is het onze eigen fout ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() De gepubliceerde foto's van de kinderen werden van het internet 'geplukt'..
Een zuivere schending van het internationale copyright dus, maar de pers, de pers keek en zag dat het goed was.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen die kinderen én hun ouders overkomen is, daar valt uiteraard niet aan te tornen. Het was en het blijft een verschrikkelijke tragedie die we nog lang zullen onthouden. Bovendien blijft het tot op heden ook nog steeds een raadsel hoe het is kunnen gebeuren.
De begrafenisplechtigheid in Lommel heeft me toch wel de wenkbrauwen doen fronsen. Waarom moet een BV-tje zoals de hyperkinetische Bart Peeters zonodig de rol van ceremoniemeester toegemeten worden? En was het écht nodig die ellendige janker Clouseau erbij te betrekken? Zou gans de plechtigheid niet veel waardiger overgekomen zijn indien alles met wat meer klassieke muziek werd begeleid? Ik vermoed dat niet alle ouders zich zo goed zullen gevoeld hebben bij hetgeen daar ten gehore werd gebracht. Maar ja, niet iedereen heeft de moed (en zeker niet wanneer je als ouder te maken hebt met een verscheurend verdriet) om liever niet met die show mee te doen. Ik meen begrepen te hebben dat er toch een paar slachtoffers afzonderlijk begraven werden.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het was er al van dag één teveel aan voor mij, en het is er niet beter op geworden de volgende dagen. Hoogtepunt van de vetzakkerij was een livestream van de begrafenis met clown Bart Peeters om het publiek te entertainen.
Laatst gewijzigd door mkb : 22 maart 2012 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Shhht! Je mag je daar niet aan ergeren, dat verstoort het rouwsfeertje waarin mensen die geen fluit te maken hebben met dat ongeval zich graag wentelen.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 22 maart 2012 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze draad begint trouwens erg te stinken. Moogt ge honderd keer Bart Peeters niet afkunnen en de hele media en alles wat aandacht krijgt kut vinden omdat ge uzelf het centrum van de wereld vindt... Ge gaat uw azijn niet boven 28 doden uitpissen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 22 maart 2012 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het niet kunnen, gezien de korte tijdspanne, dat mensen zichzelf hebben gepresenteerd ? dat anderen (derden) het hele protocol/mediagebeuren hebben geregeld ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |