![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De man van het schrootfonds, strikske, de echtgenote vd 4de rijkste Belg en de CDHacher organiseerden vandaag een persconferentie. De pers werd voorgehouden dat de regering wereldschokkend nieuws had.
Voor een volle perszaal verkondigden ze vol trots dat de regering begreep dat de burgers kreunden onder loodzware electriciteitsfakturen. En hoera hoera, de regering had maatregelen genomen die hier een einde aan stelden. Het is wel nog niet voor 2012 zei de baard, u weet wel de man vh schrootfonds, vol trots. Maar vanaf 2013 betaald een gezin 8 Euro per jaar minder aan stroomkosten. In de hoop met deze uitspraak de N-VA te counteren, gisteren 38,4% in de peilingen, keek hij vol hoop en verwachting en met zijn best bewaarde glimlach in de camera. Aangezien hoofdrekenen niet mijn sterkste vak was nam ik mijn oud telmachineke ter hande en tikte 8/12 en het resultaat was 0,666. Ik dacht spontaan aan de duivel bij het zien van de drie zessen. Ik was nog niet bekomen en om mij en jullie te overtuigen zei de baard dat hij nog veel beter nieuws had. "Volgens onze berekeningen betaalt de burger in 2014 16 Euro per jaar minder aan stroom." Ik begon te overwegen om terug op de rooi te gaan stemmen maar toch eventjes mijn oud telmachineke er bijhalen. 16/12 is 1,333 Euro. Daar heb je tegenwoordig nog geen pintje voor om te gaan opdrinken op de stoep want ik drink met een pint in de ene hand en een sigaret in de andere hand. Weer lachte de baard maar toen werd ik kwaad want die man was mij aan het uitlachen. Ik nam mijn telmachinetje en gooide het naar de TV, recht op de neus vd baard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Wat natuurlijk belangrijker is en niet in de OP staat is dat de 'overstapboete' verboden zal worden, als ik het goed gehoord heb tenminste.
Ondanks dat je de €150 die BGC aanrekent er na 1 jaar terug uit hebt heb ik toch van verschillende mensen uit mijn omgeving gehoord dat dit voor hen, naast het half uurtje werk, een belangrijke reden was om een overstap uit te stellen. Geen reden om plots op de leugenaars te stemmen natuurlijk maar toch: chapeau, in Parijs zullen ze even met de tanden geknarst hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() We zullen nog wat beleven, geloof me vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() den baard doet dat allemaal voor de mensen jom
zo ne schone mens |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zeg al jaaaaaren: concurrentie werkt niet of nauwelijks in België: hoe verklaar je anders dat de goktenten, pardon grootbanken, nog klanten hebben, dat het dure Proximus nog altijd marktleider is ?
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Inderdiet, mistypt ![]() Conclusión: De gemiddelde mens is te dom om de vrije markt haar werk te laten doen. Daardoor kunnen de meest kapitaalkrachtige bedrijven een quasi-monopolie verwerven en is ook de slimme consument gekloot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moesten ze de intercommunales ertussenuithalen in de distributietarieven, dan halveert het electriciteitstarief...
Het beste dat ze gedaan hebben is de intercommunales belasten. Ik wacht nog op een belasting op VZW's, zodat vakbonden en ziekbenonden hun miljardenwinsten solidair met de rest van de privé belasting op woekerwinsten kunnen betalen. IK vind het altijd zo vreemd om te luisteren naar een vakbond die zegt dat bedrijven geen belasting betalen, terwijl ze zelf geen betalen ik vind het zo vreemd om iemand bedrijven te horen verwijten en verdenken van zwartwerk, wanneer ze zelf geen lasten betalen, noch btw betalen, en hun kosten van hunj delege's volledig debudgetteren op de bedrijven.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 14 maart 2012 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() *knip* (zelf censuur is toch zo leuk) Di Rupo is een dief, een egoist en een Machiavellist. Bon, in Wallonie verdien ze die demon, en bij ons ook zolang we in voldoende aantallen op de huisnegerpartijen stemmen...
NB: Verdien ze die demon is correct Nederlands, toch volgens de Franskiljons...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 15 maart 2012 om 04:19. |
![]() |
![]() |