![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mijn oprechte medeleven aan alle getroffenen van het zware ongeval.
Ik twijfel geen seconde dat er één mens zou zijn die dergelijk leed niet treft . Wat ik wel een beetje opvallend vind dat een hele resem politiekers hun werk moeten onderbreken en op het vliegtuig springen om maar voor de camera te kunnen staan om sentimenteel mede leven te uiten . Het lijkt hier veel meer op een reclame en prpaganda dan op sereniteit . Platvloerse politiekers zouden beter zuinig zijn en in stilte meeleven dan veel belastingsgeld te verspillen . hun aanwezigheid heet in tegenstelling tot wat ze zelf beweren geen enkel meerwaarde . Om dergelijk sereen medeleven te betuigen hebben we een Koning , en die doet dat goed . de politiek mag voor mij gewoon zijn werk doen zoals van hen verwacht wordt ipv toneel te spelen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waardoor gaat u ervan uit dat de koning geen toneel speelt en zijn publiekelijk optreden wel door diepe gevoelens wordt gedragen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat de democratie hem die rol in zijn takenpacket heeft ingeplant , en hij doet dat ook voortreffelijk goed . Veel beter dan de politieke drummers . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms mag er wel eens geld verspild worden.
Het is door en door triest. Ik kan het verdriet van alle betrokkenen aanvoelen. En dat heb ik niet snel. Mijn gedachten gaan uit naar alle kinderen die slachtoffer zijn van eender welk conflict of ramp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koning is toch heel begaan met kinderen als het de zijne niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Helemaal mee eens , daarom juist dat ik het plat gedrum door politiekers om nu in de media te komen eigenlijk aanstoorgevende propaganda vind die niet op zijn plaats is en sereniteit verdringt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiekers zijn er om uiting te geven aan de gevoelens van de burgers. En terloops hun geld te pikken natuurlijk. Maar kom dit is een erg ongeval met kinderen van 12 jaar. Hadden ze niet gereageerd hadden we met omgekeerde gevoelens gezeten. Met andere woorden, men kan geen goed doen na gedane feiten. Soit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kremmeke defence moest er ook weer zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over sereen medeleven betuigen . werkelijke hulp bieden waarvoor enkel apresiatie , tegenover een te opdringerig toneeltje dat meer lijkt op een populistisch propagandastuntje dan de blijk en het nut van hun medeleven. Iedereen mag en moet hier sereen medeleven, maar ik vind hun toneel misplaatst . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rol van de media bijvoorbeeld, hoe erg het ook allemaal is MOET de media daar nu zoveel aandacht aan geven op een zodanige manier dat er nog maar alleen irrilevant geleuter en eideloos herkauwde nietszeggende details worden besproken ? Is er iemand bij gebaat met een tiental live verbindingen waar geen enkele nieuwe bruikbare info wordt verzameld ? Een mediaCIRCUS is zeker het juiste woord..degoutant.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen voorstander van Di Rupo maar moet eerlijk zeggen dat hij het op een goede manier aanpakt. Ik had ook niet anders verwacht van deze drama queen. Hij speelt zijn rol met verve!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Steven Vanackere, federale Minister van Financiën, verklaarde dat hij daar niet aanwezig was als politieker maar als vertegenwoordiger van onze gemeenschap.
Waar bleef onze Vlaamse minister van Financiën dan? --------------------------------- Persoonlijk denk ik dat Vanackere daar aanwezig was als schoothondje van onze Premier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Mijn oprechte deelneming aan alle slachtoffers, het is te triestig voor woorden..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij aan RAMPTOURISME-POLITIEK
politiekers die hun gezicht tonen bij elke ramp die de media haalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erger mij aan mensen die par force het slechtste willen zien in politici die naar aanleiding van een dergelijke ramp hun medeleven en steun willen betuigen. Hoe verzuurd kan je zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |