![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() ![]() http://observers.france24.com/conten...st-youth-young Werkloze, afgestudeerde Marokkanen steken zichzelf in brand. Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 februari 2012 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom kan dat alleen daar ? (evil grin)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs in zelfmoord zijn ze irritant.
Weet ge hoeveel kilometers ik zou kunnen rijden met die naft?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 februari 2012 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() en dan nog durven dit soort posters op politics niet toe te geven dat ze racistisch denken.
respons die ik verwacht: "ah, t is maar om te lachen" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verschrikkelijk erg alweer ... Ik ben er werkelijk niet goed van ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de duidelijkheid, de antropologische variante. Kaukasoiden (waar de noord afrikanen meestal toe behoren) negroïden en mongloloïden
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Knap argument.
Kan je nu ook nog vertellen waarom je zoiets plaatst ? Want is het niet idioter om jezelf in brand te steken en daarmee de kans dat je ooit zal werken volledig op nul zet ? Sorry dat ik lach om iemand die zich voor zulk een triviaal feit in brand steekt. Dat doe ik trouwens ook om zelfverklaarde mongolen die dat doen voor hun religie, om maar iets te noemen. De nabestaanden. Daar al ooit aan gedacht ? Nee, waarschijnlijk. Die blijven achter. Ja. ik lach met dat soort mensen. Individuen die nooit geleerd hebben om te vechten voor hun bestaan. En nu uw argumenten aub ? Of beperkt uw kunde zich alleen tot wat puberaal schelden ? Laatst gewijzigd door hurricane : 16 februari 2012 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door hurricane : 16 februari 2012 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, ik vond het ook erg.
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
.. En hoe slaag je er in andere mensen "puberaal" te noemen als je dwaze, kinderachtige, racistische grappen hier zit te maken? Je hebt ook geen kennis blijkbaar over wantoestanden in Marokkko als je argumenten als "Ja. ik lach met dat soort mensen. Individuen die nooit geleerd hebben om te vechten voor hun bestaan." gebruikt. Gemakkelijk om dit soort quatsch te typen vanuit uw gemakkeljke zetel 's thuis of op uw werk. De reuk van verbrand vlees moet je er gelukkig niet bijnemen. Misschien best een pauze nemen, eens goed in de spiegel kijken, en terugkomen op dit board als je wat minder verward bent ? Ik schaam me in uw plaats en hoop dat u niet voorbij de 12 jaar oud bent. Laatst gewijzigd door Tamam : 16 februari 2012 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Minder werklozen 2) Kleiner budgetteringstekort Van een win win situatie gesproken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey in dit lichtpuntje zie ik een verdomd donkere vlek. Als alle Marokkaanse werklozen met zijn allen straatverlichting gaan spelen, hoe milieuonvriendelijk is dat niet?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik fantastisch vind is dit:
Citaat:
Ik zal niet zeggen dat de situatie ginder niet schrijnend is, maar het is niet op die manier dat het zal verbeteren - meer nog, dat men dit eist geeft aan WAAROM het ginder zo slecht gaat. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2012 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat heeft de Marokkaanse regering gedaan om verandering in deze situatie te brengen? Dictatuur, machtsmisbruik, armoede, onderdrukking van het volk dit is de echte realiteit van Marokko. Revolutie van en voor het volk is de enige oplossing!
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar al bij al vind het ook niet constructief om je standpunt/wensen kenbaar te maken door jezelf in brand te steken. Men probeert hiermee te werken op de emoties? En idioten heb je ook wel overal, in elk volk. Er hebben ong 5 van de 200 protesterende werklozen zichzelf in brand gestoken, waarvan er 2 nog met lichte verwondingen vanaf zijn gekomen. De feiten moeten dus ook niet overgedramatiseerd worden, hoewel ik hoop dat het ginder geen trend gaat worden. Dit lijkt me wel een goedkope opmerking. Ik denk nét dat deze individuen elke dag vechten voor hun bestaan en via een job bij de overheid proberen hun "gevecht" te verlichten. Laatst gewijzigd door Mam : 16 februari 2012 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof de Marokkaanse staat, net als bij ons, het grootste deel van z'n inkomsten uit de belastingen haalt? Alsof de MArokkaanse staat, net als bij ons, jobs creëert? Volgens mij hebben ze daar een corrupter economisch-sociaal model (wel een pak beter dan in sommige andere landen natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, ik blijf bij mijn punt.
Mensen die zelfmoord plegen omdat ze geen werk vinden (?) zijn labiele idioten. Stel je voor dat het een tendens wordt. In één klap is de werkloosheid dan opeens geen probleem meer. En dat heeft dus NIKS met raciieeesme te maken. Of had u de (evil grin) niet zien staan. Het zou kunnen dat u alleen smileys kan interpreteren. En ja, men mag lachen om dit soort dingen. Enig idee hoeveel grappen er over de Joden zijn gemaakt ? Hoe wansmakelijk ook, het blijft een manier om dingen te relativeren. Hoe moeilijk dat ook kan zijn. Als ik trouwens een racist was, zou ik de uitroeiing van de Joden toejuichen. Ik moet u teleurstellen. Het is de meest schandelijke actie ooit. En dat zal ik tot mijn einde der dagen blijven beweren. Wat me opvalt, is dat men blijkbaar met alles kan lachen behalve met Marokkanen. Wat wil je dan ? Dat we ze postuum ook nog de Nobelprijs voor de vrede gaan geven ? Kijk misschien beter eens rond in je nabije omgeving. Hier zijn ook mensen die een zwaar leven hebben maar die zich niet van kant maken. Daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. En stop aub met dat belachelijk politiek correcte denken. Probeer nu eens voor één keer realist te zijn. Misschien moet Urbanus nu ook op de brandstapel omdat hij met minderheden durft te lachen. Wat een zielige en pathetische bende zijn jullie, die met stenen werpen. Zie maar dat je niet DOOR de hemel vliegt, na je dood. Want jullie zijn ongetwijfeld de braafste, de slimste, de meest ervaren en vooral de meest helder denkenden. Kortom, saaie sukkels die geen eigen idee durven te hebben. Want stel maar eens dat iemand je antipathiek gaat vinden. So what ? De links denkende en vooral onvoorstelbaar heldere individuen hebben de wereld en vooral dit land gemaakt tot wat het nu is. Wees er maar fier op. Uw (klein)kinderen zullen u waarschijnlijk gedenken in hun gebeden.....of niet..... Nogmaals. In dit land is ook veel miserie. Maar daar word liever naast gekeken. Want die hebben het zelf gezocht en die zijn dom en bla bla bla. Maar van zodra een Marokkaan zichzelf in de fik steekt, staan jullie te bleiten. Nogmaals : als iedere werkloze zich van het leven zou beroven, kunnen de begrafenisaannemers niet volgen. Het IS erg, op zich. Maar er zijn andere middelen om problemen op te lossen. Laatst gewijzigd door hurricane : 16 februari 2012 om 16:43. |
![]() |
![]() |