![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *** OPERATIE NATO GAME OVER ***
* 1 april 2012: internationale geweldloze interventie op het NAVO-hoofdkwartier in Brussel Event Date and Time: Vrijdag, 30 Maart, 2012 - 18:00 - Maandag, 2 April, 2012 - 14:00 Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2012 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() En dag erna afspraak op Kleine brogel ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 6 maart 2012 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() 3 April 2010 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NATO GAME OVER.
Eerder sprak men over 360 opgepakte vredesactivisten, nu zouden het er in totaal 483 zijn. HLN - 483 vredesactivisten opgepakt aan NAVO-hoofdkwartier |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Hahahaha,
Hilarisch, vandaag opt nieuws, 'wij zijn hier om te betogen tegen het feit dat onze militairen aanwezig zijn in Afghansitan en Libië' 1. als ge betoogd weet dan wel tenminste voor wat 2. ge zijt nen groene, al in Afghansitan of Libië geweest ? Enig id wat er daar gebeurt ? Enkel als ge daar geweest zijt hebde iets te zeggen, anders moede gwn vooral zwijgen... kritiek geven is natuurlijk gemakkelijk gebaseerd op gemanipuleerde berichten in de media... man man man. Ergerlijk ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Het zijn de idioten die menen dat er zonder wapens en legers en geen oorlog meer zou zijn.
Ik durf zelfs omgekeerd te stellen: de grote aanwezigheid van massavernietigingswapens heeft er voor gezorgd dat er net geen oorlog komt. MAD is een garantie op vrede. Ik ben er trots op dat wij als mensheid de kracht van de kernsplitsing hebben weten te controleren voor zowel een wapen als een energiebron. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 2 april 2012 om 00:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De NATO is een prachtig instrument om er voor te zorgen dat westerse landen veilig zijn. Men weet gewoon dat als men er 1 aanvalt, men de rest ook over zich heen krijgt. Hierdoor durft geen land het in zijn hoofd te halen om NATO landen aan te vallen. Ook kan NATO de veiligheid in haar perimiter bepalen door interventies te doen. Daar is niks mis mee. Citaat:
PS: Iran kan me echt niks schelen. Wij zijn de sterkste en het is aan ons om dat zo te houden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht aan: '<< hmmm ik ben een terrorist en kwil een aanslag plegen, wat zou ik doen ? Ah wacht ik infiltreer in zo een bende die mil kazerens probeert binnen te geraken zoals Kleine Brogel om dan mijn slag te slaan, aangezien er dan toch geen sancties zijn voor wie binnengeraakt.>> Man man man... wss is den helft van die groenen zijn stad nog nie buiten geweest... Artsen zonder grensen daar hebk respect voor...Die mensen weten tenminste hoe het is, militairen ook... maar hier in België? geen flauw benul... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets aan toe te voegen. 2! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interview met Hans Lammerant (Russia Today)
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 2 april 2012 om 19:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft mag de NATO gerust verder stevig uitgebouwd worden. De inzet in Lybië was een goede zaak. Ook in Syrië zou graag zien dat de Nato een smeerlap zoals Assad een lesje leert. Enkele Drones zouden daar héél nuttig werk kunnen leveren.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag gerust de titel 'Operatie Nato Game Over' vervangen door 'Lullige Operatie is Game Over'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een geslaagde operatie die wereldwijd aandacht kreeg, mooi zo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een voorbeeldje...
AFP - Peace activists in failed bid to swarm NATO HQ Foto police-arrest-500-peace-activists-more-10-european-photo-190051276 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zo zien we alweer de westerse dubbele standaard. Het westen mag burgers bombarderen (want op één of andere magische manier beschermt dit hen van diezelfde bombardementen), zolang het regime niet de economische belangen ervan dient. Is er daartegen weerstand, moet dat wel een totalitair regime zijn (en dat terwijl Saudi-Arabië goede vrienden zijn). De hypocrisie is niet te houden.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 2 april 2012 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ik hoop maar dat u elke vorm van terugbetaling van uw ziektekosten weigert.
![]() |
#19 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is net alsof een inbreker eerst zou gaan zeggen aan de eigenaar, ik zal dan kmen inbreken. Citaat:
Ken jij die mensen in die groep persoonlijk? Je hebt precies nogal pretentie om hen te beoordelen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 3 april 2012 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |