Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2012, 23:16   #1
Knabbelaar
Lokaal Raadslid

Knabbelaar's schermafbeelding

Standaard Pascal Smet leeft mee!

Citaat:
De tragische ramp deed minister Smet overigens besluiten om zijn verblijf in New York vervroegd af te breken. Hij woonde daar een conferentie over onderwijs bij, maar besliste meteen terug te keren naar ons land. Hij is donderdagmorgen opnieuw in België.
Ik weet aan wie ik mijn stem ga geven de volgende verkiezingen. Pascal Smet kent zijn prioriteiten. Een man van mijn hart, een gevoelsmens...
Knabbelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 23:22   #2
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar Bekijk bericht
Ik weet aan wie ik mijn stem ga geven de volgende verkiezingen. Pascal Smet kent zijn prioriteiten. Een man van mijn hart, een gevoelsmens...
Waarom verbaast het me niet dat die kaviaarsos zich op een snoepreisje trakteerde op kosten van de belastingbetaler.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 23:58   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar heeft een land geen nood aan; wel mensen met een visie die de emoties overstijgt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 00:01   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hij maar niet treuzelt, anders is hij te laat om nog aan schaamteloze lijkenpikkerij te doen.
Oud 15 maart 2012, 00:33   #5
Operación Revolutio
Burger

Operación Revolutio's schermafbeelding

Standaard

Lol, heb ik last van een déj�*-vu'ke of is dat echt niet de eerste keer? Of haal ik misschien een paar andere snoepreisjes (zeg maar all-you-can-eat-reisjes) van integere beleidsmensen door elkaar?

Overigens treed ik Xenophon etc. bij in de analyse van politieke recuperatie en lijkenpikkerij. De media, het smeervet op de trechter in uw strot, op kop natuurlijk met hun gratis gazetten op de Ipad, non-stop nieuws, paparazzitoestanden om toch maar een huilende ouder te kunnen strikken, choquerende details, onacceptabele vragen/commentaar ...

En dan een hele meute politici, bv's en niet nader omschreven gespuis die zich verdringen om hun onzinnige praat uit te kunnen braken op kosten van...

Gisteren rijdt een labiele idioot 8 onschuldige zwaantjes aan gruzelementen... Was het nu echt zoveel gevraagd om tenminste een zak als Tobback of een Slet als P. Smet met hun kloten omhoog te rijden?

Blaaskaken, psychopaten en vooral heel incompetent. Welkom in België.
Oud 15 maart 2012, 00:45   #6
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Pascal Smet ziet vooral een opportuniteit voor gratis reclame.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 01:10   #7
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Zucht. Het nieuws, Villa Politica, Terzake: de lijkenpikkers zijn niet weg te slaan van het scherm vandaag. Nu nog de BUB die een persbericht verspreid waar ze de schuld van het ongeval bij het federalisme leggen en het feest is compleet.

Laatst gewijzigd door mkb : 15 maart 2012 om 01:12.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 07:39   #8
Nyquist
Minister-President

Nyquist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom? Wat gaat hij hier komen doen?
Nyquist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:00   #9
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operación Revolutio Bekijk bericht
Lol, heb ik last van een déj�*-vu'ke of is dat echt niet de eerste keer? Of haal ik misschien een paar andere snoepreisjes (zeg maar all-you-can-eat-reisjes) van integere beleidsmensen door elkaar?

Overigens treed ik Xenophon etc. bij in de analyse van politieke recuperatie en lijkenpikkerij. De media, het smeervet op de trechter in uw strot, op kop natuurlijk met hun gratis gazetten op de Ipad, non-stop nieuws, paparazzitoestanden om toch maar een huilende ouder te kunnen strikken, choquerende details, onacceptabele vragen/commentaar ...

En dan een hele meute politici, bv's en niet nader omschreven gespuis die zich verdringen om hun onzinnige praat uit te kunnen braken op kosten van...

Gisteren rijdt een labiele idioot 8 onschuldige zwaantjes aan gruzelementen... Was het nu echt zoveel gevraagd om tenminste een zak als Tobback of een Slet als P. Smet met hun kloten omhoog te rijden?

Er zijn weinig mensen die bij mij braakneigingen kunnen opwekken met hun walgelijke berichten op dit forum. Jij slaagde daar al twee keer in op evenveel dagen tijd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:06   #10
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Er zijn weinig mensen die bij mij braakneigingen kunnen opwekken met hun walgelijke berichten op dit forum. Jij slaagde daar al twee keer in op evenveel dagen tijd.
Uw tussenkomsten hebben anders meer succes..die zijn altijd goed voor een kots-epidemie...

Onnodig te zeggen dat enkel het openingsbericht, een schaamteloze bewieroking van een politieke opportunist op kosten van een berg kinderlijkjes, zum kotsen is...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:22   #11
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De émo-samenleving op z'n best.
Oud 15 maart 2012, 08:24   #12
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een kinderhand is snel gevuld.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:25   #13
wesley84
Partijlid

Standaard

is dat ergens terug te vinden wanneer wie op een "studie" reis gaat van de regering?
wesley84 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:27   #14
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Daar heeft een land geen nood aan; wel mensen met een visie die de emoties overstijgt.
²

Het is leuk als mensen een hart hebben, maar daarmee kunnen ze nog geen land besturen. Het is jammer dat mensen zich in hun stemgedrag laten leiden door wie de leukste en populairste is en niet hoe die mensen zich gedragen in het kabinet of het parlement. Politiek wordt zo niet meer dan een 5-jaarlijkse Humo's Pop Poll.
Oud 15 maart 2012, 08:30   #15
fantoom
Banneling

Standaard

Het 'optreden' van Pascal Smet kan men opportunistisch vinden, wat het waarschijnlijk ook is, maar hij is dan tenminste nog Minister van Onderwijs.. en alle getroffenen hebben met onderwijs te maken.

Maar wat dan te denken van Steven Vanackere, federale minister van financiën, en van Pieter De Crem, minister van landsverdediging?
fantoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:31   #16
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Zucht. Het nieuws, Villa Politica, Terzake: de lijkenpikkers zijn niet weg te slaan van het scherm vandaag. Nu nog de BUB die een persbericht verspreid waar ze de schuld van het ongeval bij het federalisme leggen en het feest is compleet.
Ongelofelijk he. De plaatsvervangende schaamte vervult me. Waarom al die nitwits het scherm moesten vullen (o.a. Mieke Vanhecke en een of andere bozo van de transportfederatie om te vertellen hoe goed die busfirma wel was) weet ik ook niet. Het nieuwsanker, de reporter ter plaatse, de directeuren van de schooltjes en eventueel wat ouders als er toch wat emotie moet te zien zijn lijken me meer dan voldoende.

Walgelijke lijkenpikkerij...
Oud 15 maart 2012, 08:33   #17
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operación Revolutio Bekijk bericht

Als een minister van onderwijs een conferentie over zijn vakdomein gaat bijwonen, dan is dat volgens jou een snoepreisje ?

Als een groep schoolkinderen in een tragisch ongeval omkomt, moest de minister van onderwijs dan rustig voort doen met zijn agenda ? Of zou je hem dan twee dagen later beschuldigen van desinteresse ?

Dergelijke verzuurde reacties zijn voorspelbaar na elke ramp, maar jij klopt hier elk record.
En dan nog eventjes je ziekelijke denkbeelden komen toelichten dat het beter was geweest om Tobback of Smets overhoop te rijden heeft niets meer te maken met cynisme maar wel met een gedegenereerde moraliteit.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:37   #18
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Het is toch maar normaal dat de minister van onderwijs na zo een drama met een bus schoolkinderen terugkeert. Maar om eerlijk te zijn heb ik de indruk dat krakdezelfde mensen die nu minister Smet verketteren omdat hij vervroegd terugkomt van een conferentie in het buitenland, de eerste zouden zijn die hem zouden verketteern mocht hij het niet doen.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:40   #19
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Het is toch maar normaal dat de minister van onderwijs na zo een drama met een bus schoolkinderen terugkeert. Maar om eerlijk te zijn heb ik de indruk dat krakdezelfde mensen die nu minister Smet verketteren omdat hij vervroegd terugkomt van een conferentie in het buitenland, de eerste zouden zijn die hem zouden verketteern mocht hij het niet doen.
Waarom is dat zo evident ? valt het ongeval onder zijn bevoegheden ?
Het lijkt me eerder een reactie van 'erbij' moeten zijn omdat alle andere politiekers het al uigebuit hebben en hij niet achter kan blijven...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 08:49   #20
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Neen maar het gaat wel om een ongeval van een bus schoolkinderen die met de school op reis waren. Dat raakt wel zijn bevoegdheid onderwijs. Het ongeval gebeurde dus in het kader van de schoolactiviteiten.

Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 15 maart 2012 om 08:49.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be