![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit happens...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() zei de homo die zijn lul uit de kont van zijn vriendje trok...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een oude, maar blijft grappig
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 maart 2012 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan maar lekker zijn.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat het eerste is waaraan je denkt, zit je met een obsessie. De vraag is voor wat. Anale sex of sex met een man?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pantheism: today's shit is tomorrow's menure.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ongelofelijk eigenlijk dat een draad door Raf opgestart onvermijdelijk over anale seks moet gaan, zelfs al begon hij er niet eens over.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of allebei?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat TaAlveriFikateuR niet zo nieuw is op dit forum als zijn registratiedatum zou laten vermoeden...
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Nog wat uitgebreider hier:
http://www.thejaywalker.com/pages/shit_happens.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf wordt op dit forum enkel en alleen als "homo" beschouwd/behandeld. En dan nog op een manier om homo's in't algemeen belachelijk te maken. Hij is toch ook gewoon een mens zoals iedereen? Het lijkt wel "in" om Raf te bashen....staat blijkbaar COOL. Enfin: ik doe daar niet aan mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Als je de eerste hoofdletter weglaat want die is bij elke naam een hoofdletter heb je nog drie hoofdletters over : een R, een A en een F ... Onbeantwoorde liefde, het doet van tijd rare dingen met een mens.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef toe dat de draad toch wel een anaal trekje vertoont.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |