![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te pas en te onpas wordt de term "verzuurd" gebruikt. Vooral als dooddoener en door mensen die de reactie die ze krijgen, niet goed uitkomt.
Maar nooit is er iemand die redelijk sluitend kan omschrijven wanneer iemand verzuurd zou zijn. En wat de criteria zijn om aldus bestempeld te worden. Vandaar deze draad: probeer eens.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() stop met zagen jong, waarom ben je zo verzuurd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw poging wordt al volstrekt mislukt gequoteerd.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik beschouw als verzuurd iemand die er niet in slaagt om zijn negativiteit om te buigen in een positief project.
Zagen en klagen is een recht. maar van zodra het probleem is gedefiniëerd, moet er een oplossing komen. Wie blijft zagen over het probleem, de oplossing niet wil zien en ook geen moeite doet om een deel te zijn van die oplossing, is in mijn ogen verzuurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien de chagrijnige toon van de persoon die op mijn post antwoordde, hij kennelijk ook geen gratuit grapje weet te waarderen en zijn antwoord bovendien buiten alle proporties is in verhouding tot mijn quote, zou ik dit een voorbeeld durven noemen van een verzuurd iemand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() combinatie van gefrustreerd, neerbuigend en onverschillig tov alles wat maatschappelijk is
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Als je op "ledenlijst" klikt zie je een voltallige lijst verzuurden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() In april gaan we efkes niet verzuurd doen op Kleine Brogel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() pH < 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzoet, verzout, verzuurd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() men neme een melkdoos en draait de dop er van. Men zette de melk een ganse week in de zon.
Men drinke: verzuurd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij betekent verzuurd:
alles letterlijk opnemen, persoonlijk ook, niet tegen een grapje (meer) kunnen, ..... @ Txiki: ik heb jou verzuurd genoemd, idd. Blijkbaar is je dat slecht bekomen? Was nochtans niet als een belediging bedoeld. Meer als: "vroeger zou je erom gelachen hebben. Je bent precies veranderd; je verdraagt minder". Dat bedoelde ik met verzuurd. Ik zou zeggen: til er niet zo zwaar aan jongen. Het was niet beledigend bedoeld se. ![]() Toch: sorryyyyyyy Txikiiiiiii! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stond een keer bij de viskraam om een zure bom te gaan eten.
"Dag meneer, mag ik van U één zure bom" Waarom de visverkoper met zijn arm totaan de elleboog in de grote fles met zure bommen ging en hij pakte daar de onderste. "Maar meneer, waarom pakt U nou de onderste ?" vroeg ik hem. Ai, mijn jochie, da's zure zuur is zo goed voor mien Psoriasis". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() als je zuurtegraad stijgt, wordt het net minder zuur
|
![]() |
![]() |