![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://standaard.be/artikel/detail.a...kelid=533NNR5P
We weten allemaal dat Di Rupo enkel het tweede deel van dat rapport zal lezen. Die 150 000 banen interesseren hem niet. Dus laten we niet doen alsof onze neus bloedt, die belastingsverlagingen uit dat rapport zullen er nooit komen. De banen en de groei ook niet. Oh en "patronale lasten". Het woord alleen al. Wie heeft tegenwoordig nog een patroon..... Met alle respect voor degenen die nog in 1920 leven, maar ik leef in 2012.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 22 maart 2012 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik merk nu pas je onderschriftje op.
![]()
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja...
"Het verschil tussen het modale brutoloon dat een bedrijf in België betaalt en het nettoloon dat de werknemer daarvan overhoudt, is nergens groter dan in ons land." Dat gaat de vakbond niet graag horen
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat betekent ook dat hij mij niet zomaar kan rondcommanderen want dan neem ik gelijk ontslag. Hij is mijn baas niet, en ik ben niet zijn eigendom. Ik werk voor hem, dat is een groot verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een deel regelitis elimineren zal goed zijn, zowel voor werknemer en werkgever. Ik ben voor bescherming van de werknemer, maar we moeten ook niet overdrijven he.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 22 maart 2012 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |