![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft dit met binnenlandse politiek te maken? Wat is het onderwerp van discussie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien de bevestiging van de uitzondering: de flikken waren er precies vlug bij .. ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan die grote plantages die zijn opgerold zijn zo groot dat ze er geen details over geven, we hebben het dus over een paar vierkante meter in iemand zijn logeerkamertje waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 april 2012 om 14:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat uw punt?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 6 april 2012 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, we onthouden dat huurpanden zoeken strafbaar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Alleen zijn ze daarvoor niet opgepakt.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft zou het inderdaad strafbaar mogen zijn: iets zoeken met het oog op het inrichten van een plantage. Dat is zelfs zo zot nog niet: poging tot moord is ook strafbaar, dacht ik zo.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar daar gaat het niet over.
Citaat:
En dan dat vergelijken met poging moord is er helemaal over, als ik op u schiet en mis, dan is het maar normaal dat dit strafbaar is, ik probeer u tenslotte te vermoorden. Ik heb dan daadwerkelijk een aanslag op uw leven gepleegd. Maar een huis dat ik niet gehuurd heb, en een plantage die nooit bestaan heeft, er is dus geen enkele misdaad gepleegd, op geen enkele manier, hoe vergelijk je dat dan met poging moord?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die willen misschiens ook legaal worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Huren is inderdaad geen misdaad.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het gaat nog verder dan dat, want de panden zijn zelfs niet gehuurd.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 april 2012 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Maar zoals ik al heb gezegd zijn ze hiervoor niet opgepakt.
![]() |
#16 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval moest het wel een groot huurpand zijn, zoveel Chinezen. Laatst gewijzigd door zonbron : 6 april 2012 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We - ik, had het over het feit dat een huis niet huren en geen plantage inrichten nu ook strafbaar is: Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 april 2012 om 16:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |