![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() http://www.standaard.be/krant/tekst/...cleid=5R3OCK6V
http://www.focus-wtv.tv/video/famili...egt-met-fiscus Deze topic gaat over de hypocrisie van sommige mensen over de allochtonen Soms begrijk ik niet hoe sommige mensen altijd zitten te pikken op Marokkanen of Turken Maar wanneer je puur statistisch gaat kijken: hoeveel hebben gerenommeerde families, politiekers en CEO's geld gestolen van de fiscus Ik denk volgens mijn persoonlijke raming zeker een fraude van 1 Miljard Euro's 1 Miljard Euro's is een EXTREEM enorme bedrag Zeg me nu eerlijk: een kleine kruimeldief is niets vergeleken met de enorme en schandalige diefstal van belastinggeld van de familie Declerck en Pijcke Die minnelijke schikkingen zijn gewoon een fractie van het echte verschuldigde bedrag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw de verrijking kost ons pakken meer dan 1 miljard eurokes
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Weer zo'n allo die het criminaliteitsprobleem bij de verrijking probeert te nuanceren.... Veel succes. Laatst gewijzigd door F.B. : 8 april 2012 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met die pedofiel.? Die onlangs nog een tiental kindjes heeft misbruikt????? Verder nog ik praat wat dat gespuis doet niet goed ik erken de feiten en bevestig dat sommige allochtonen voor veel criminaliteit zorgen Maar die miljoenenfraude is letterlijk een krater in de schatkist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar volgens uw schatting zou die fraude ons een miljard kosten - volgens mij een pak meer, maar kom. Enig idee welke put die allochtone criminelen in de schatkist slaan, door de kosten van politie, gerecht en gevangenis? Met een miljard kom je dan niet ver! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die krater in de schatkist zegt vrouwen die van hun handtas beroofd worden niets, en al evenmin bejaarden die allochtonen op " bezoek " krijgen bij inbraak of ben je dat voorval in Borgerhout even " vergeten" door je " verontwaardiging" over fraude! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er belastingsontduiking bestaat, dat we straatcrapuul zijn gang moeten laten gaan. De kleine kruimeldief richt vaak veel grotere menselijke schade aan. En dat zijn we stilaan beu.
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor mijn part moet iedereen aangepakt worden maar wat me mateloos irriteert is dat al de zondes van de mensheid op al de "allochtonen" wordt gestoken Kijk naar het nieuws, de Kasteelmoord, die ene man Prosper die zijn eigen zoon heeft vermoord en die dan met zijn eigen dochter sliep Ik weet het, het is ongehoord en onrespectvol om over zulke zaken te discussieren nu dat die MIVB-controleur gestorven is maar deze topic wou ik al openen voor dat deze geval was gebeurd Ik heb nooit iets geminimaliseerd of wat dan ook maar wij mogen die fraudeurs die relatief weinig in aantal zijn maar ondanks hun geringe aantal 10000 keer meer geld stelen van de fiscus niet vergeten en met dat gerecupereerde geld kan de Belgische staat een grote opkuis doen van de illegale criminele allochtonen en hen desnoods deporteren Met dat gerecupereerde geld kunnen wij gevangenissen bouwen, kunnen wij meer politie op straat zetten, kunnen wij het veiligheidsgevoel verhogen, kunnen wij de jeugd meer begeleiden en noem maar op en kunnen wij de armoede bestrijden. Laatst gewijzigd door Moor : 8 april 2012 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Goed idee! de muzels kunnen hen vervoegen.
Laatst gewijzigd door F.B. : 8 april 2012 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom haal je de kasteel moord aan, gebeurt dat wekelijks of dagelijks en gebeuren daardoor minder handtasdiefstallen, inbraak, bedreiging en beroving van burgers? Worden homo's minder lastig gevallen en vrouwen gerust gelaten door zelfverklaarde straatburgemeestertjes? Den het niet dus is wat je vertelt gezwam. Maar van mij mag je gerust fraudeurs stevig aanpakken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Akkoord, de familie van BOER Declerck / Declercq behoort tot de meest gemene familie, doch bij mijn weten heeft er geen enkele van deze mensen persoonlijk met harde hand iemand fysiek bedreigt/afgeranseld/doodgeklopt voor een of ander prullaria. De Declerck's zijn grote boeven, maar zij laten de andere burgers gewoon met rust en intimideren ze dus niet. Met andere woorden: niemand hoeft de leden van de familie Declercq te vrezen. En ik ga wat nuanceren: niet de hele familie zal ik afvoeren, enkel de pater familias (Roger) die enerzijds wel het imperium heeft gesticht, en heel wat gezinnen werk en inkomsten heeft bezorgt, maar anderzijds een grote onbetrouwbare ordinaire en corrupte boef was, een maffiosi, die zelfs zijn eigen kinderen constant intimideerde.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 8 april 2012 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevangenispopulatie toont vooral aan dat de Belgische justitie compleet faalt bij het vervolgen, veroordelen en effectief bestraffen van het eigenvolk. Want waarom denk jij dat er zo weinig witte autochtone Vlamingen vast ziten. Braaf zeker?
Als de dader een 'allochtoon' is: kan de straf niet streng genoeg zijn. Liefst meteen ook voor zijn vrienden en familie + strengere vreeemdelingenwet. Als de dader een 'autochtoon' is: Is de man ziek, kan er eigenlijk niets aan doen, lost gevangenisstraf niets op, en moet er 'behandeld worden Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 april 2012 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Alleen het laatste voorbeeld, de pedofiel uit Asse, weerlegt je stelling.
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De aanpak van dat tuig vereist eerst een grondige voorbereiding, en een zeer trage voorbereiding maar het vereist ook veel geld Ik geef je gelijk dat een kruimeldief die het leven neemt van de gewone man veel erger is dan Miljarden en Miljarden euro's stelen van de fiscus Laatst gewijzigd door Moor : 8 april 2012 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |