Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2012, 10:00   #1
Moor
Gouverneur

Standaard Het groot banditisme van sommige mensen (autochtonen)

http://www.standaard.be/krant/tekst/...cleid=5R3OCK6V

http://www.focus-wtv.tv/video/famili...egt-met-fiscus

Deze topic gaat over de hypocrisie van sommige mensen over de allochtonen

Soms begrijk ik niet hoe sommige mensen altijd zitten te pikken op Marokkanen of Turken

Maar wanneer je puur statistisch gaat kijken: hoeveel hebben gerenommeerde families, politiekers en CEO's geld gestolen van de fiscus

Ik denk volgens mijn persoonlijke raming zeker een fraude van 1 Miljard Euro's

1 Miljard Euro's is een EXTREEM enorme bedrag

Zeg me nu eerlijk: een kleine kruimeldief is niets vergeleken met de enorme en schandalige diefstal van belastinggeld van de familie Declerck en Pijcke

Die minnelijke schikkingen zijn gewoon een fractie van het echte verschuldigde bedrag
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 11:41   #2
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht

uw raming
btw de verrijking kost ons pakken meer dan 1 miljard eurokes
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 11:43   #3
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Soms begrijk ik niet hoe sommige mensen altijd zitten te pikken op Marokkanen of Turken
Maar wanneer je puur statistisch gaat kijken: hoeveel hebben gerenommeerde families, politiekers en CEO's geld gestolen van de fiscus
Zeg me nu eerlijk: een kleine kruimeldief is niets vergeleken met de enorme en schandalige diefstal van belastinggeld van de familie Declerck en Pijcke
Die minnelijke schikkingen zijn gewoon een fractie van het echte verschuldigde bedrag

Weer zo'n allo die het criminaliteitsprobleem bij de verrijking probeert te nuanceren....

Veel succes.

Laatst gewijzigd door F.B. : 8 april 2012 om 11:44.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 11:48   #4
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht

Weer zo'n allo die het criminaliteitsprobleem bij de verrijking probeert te nuanceren....

Veel succes.
Het criminaliteitsprobleem dat er in Belgie is is een groot probleem maar de autochtonen hebben evenveel aandeel als de allochtonen

Hoe zit het met die pedofiel.? Die onlangs nog een tiental kindjes heeft misbruikt?????

Verder nog ik praat wat dat gespuis doet niet goed ik erken de feiten en bevestig dat sommige allochtonen voor veel criminaliteit zorgen

Maar die miljoenenfraude is letterlijk een krater in de schatkist
Oud 8 april 2012, 11:48   #5
Moor
Gouverneur

Standaard

Baas La Rocca houdt onschuld staande

http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G183OH6JV
Oud 8 april 2012, 12:10   #6
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het criminaliteitsprobleem dat er in Belgie is is een groot probleem maar de autochtonen hebben evenveel aandeel als de allochtonen

Hoe zit het met die pedofiel.? Die onlangs nog een tiental kindjes heeft misbruikt?????

Verder nog ik praat wat dat gespuis doet niet goed ik erken de feiten en bevestig dat sommige allochtonen voor veel criminaliteit zorgen

Niet alle autochtonen zijn engeltjes, niet alle allochtonen zijn criminelen. Groot gelijk dat de fiscale fraude van een aantal figuren aangeklaagd wordt.
Maar volgens uw schatting zou die fraude ons een miljard kosten - volgens mij een pak meer, maar kom. Enig idee welke put die allochtone criminelen in de schatkist slaan, door de kosten van politie, gerecht en gevangenis? Met een miljard kom je dan niet ver!
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 12:11   #7
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Maar goed dat pedofilie hier niet legaal is zoals in die uitgedroogde beerputten.
Oud 8 april 2012, 12:42   #8
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Je gezwam wordt door cijfers tegengesproken, 8 op 10 jonge criminelen zijn van allochtone afkomst en de gevangenispopulatie toont ook aan dat er oververtegenwoordiging is van allochtonen.

Die krater in de schatkist zegt vrouwen die van hun handtas beroofd worden niets, en al evenmin bejaarden die allochtonen op " bezoek " krijgen bij inbraak of ben je dat voorval in Borgerhout even " vergeten" door je " verontwaardiging" over fraude!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 12:45   #9
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is als je enkel het geld als criterium neemt.

Het is niet omdat er belastingsontduiking bestaat, dat we straatcrapuul zijn gang moeten laten gaan.

De kleine kruimeldief richt vaak veel grotere menselijke schade aan. En dat zijn we stilaan beu.
Oud 8 april 2012, 12:55   #10
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je gezwam wordt door cijfers tegengesproken, 8 op 10 jonge criminelen zijn van allochtone afkomst en de gevangenispopulatie toont ook aan dat er oververtegenwoordiging is van allochtonen.

Die krater in de schatkist zegt vrouwen die van hun handtas beroofd worden niets, en al evenmin bejaarden die allochtonen op " bezoek " krijgen bij inbraak of ben je dat voorval in Borgerhout even " vergeten" door je " verontwaardiging" over fraude!
Als je m'n comments ziet op de topic over die MIVB conducteur dan zul je zien dat ik gene onderscheid maak tussen "allochtonen" en "autochtonen"

Voor mijn part moet iedereen aangepakt worden maar wat me mateloos irriteert is dat al de zondes van de mensheid op al de "allochtonen" wordt gestoken

Kijk naar het nieuws, de Kasteelmoord, die ene man Prosper die zijn eigen zoon heeft vermoord en die dan met zijn eigen dochter sliep

Ik weet het, het is ongehoord en onrespectvol om over zulke zaken te discussieren nu dat die MIVB-controleur gestorven is maar deze topic wou ik al openen voor dat deze geval was gebeurd

Ik heb nooit iets geminimaliseerd of wat dan ook maar wij mogen die fraudeurs die relatief weinig in aantal zijn maar ondanks hun geringe aantal 10000 keer meer geld stelen van de fiscus niet vergeten en met dat gerecupereerde geld kan de Belgische staat een grote opkuis doen van de illegale criminele allochtonen en hen desnoods deporteren

Met dat gerecupereerde geld kunnen wij gevangenissen bouwen, kunnen wij meer politie op straat zetten, kunnen wij het veiligheidsgevoel verhogen, kunnen wij de jeugd meer begeleiden en noem maar op en kunnen wij de armoede bestrijden.

Laatst gewijzigd door Moor : 8 april 2012 om 13:00.
Oud 8 april 2012, 12:57   #11
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
een grote opkuis doen van de illegale criminele allochtonen en hen desnoods deporteren
Goed idee! de muzels kunnen hen vervoegen.

Laatst gewijzigd door F.B. : 8 april 2012 om 12:58.
Oud 8 april 2012, 12:59   #12
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Goed idee! de muzels kunnen hen vervoegen.
Wa zegde gij nu allemaal????
Oud 8 april 2012, 13:01   #13
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
En allah bestaat zeker
Oud 8 april 2012, 13:01   #14
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je m'n comments ziet op de topic over die MIVB conducteur dan zul je zien dat ik gene onderscheid maak tussen "allochtonen" en "autochtonen"

Voor mijn part moet iedereen aangepakt worden maar wat me mateloos irriteert is dat al de zondes van de mensheid op de "allochtonen" wordt gestoken

Kijk naar het nieuws, de Kasteelmoord, die ene man die zijn eigen zoon heeft vermoord en die dan met zijn eigen dochter sliep

Ik weet het, het is ongehoord en onrespectvol om over zulke zaken te discussieren nu dat die MIVB-controleur gestorven is maar deze topic wou ik al openen voor dat deze geval was gebeurd

Ik heb nooit iets geminimaliseerd, maar wij mogen die fraudeurs die relatief weinig in aantal zijn maar ondanks hun geringe aantal 100 keer meer geld stelen van de fiscus en met dat gerecupereerde geld kan de Belgische staat een grote opkuis doen van de illegale criminele allochtonen en hen desnoods deporteren

Met dat gerecupereerde geld kunnen wij gevangenissen bouwen, kunnen wij meer politie op straat zetten, kunnen wij het veiligheidsgevoel verhogen, kunnen wij de jeugd meer begeleiden en noem maar op en kunnen wij de armoede bestrijden.
Is criminaliteit beperkt tot stelen van de fiscus of vergelijk je dan appelen met citroenen wanneer je witteboordcriminaliteit als argument gebruikt om andere vormen van criminaliteit met oververtegenwoordiging te minimaliseren?

En waarom haal je de kasteel moord aan, gebeurt dat wekelijks of dagelijks en gebeuren daardoor minder handtasdiefstallen, inbraak, bedreiging en beroving van burgers? Worden homo's minder lastig gevallen en vrouwen gerust gelaten door zelfverklaarde straatburgemeestertjes? Den het niet dus is wat je vertelt gezwam.

Maar van mij mag je gerust fraudeurs stevig aanpakken!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 13:01   #15
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En allah bestaat zeker
No comment we wijken af
Oud 8 april 2012, 13:10   #16
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Akkoord, de familie van BOER Declerck / Declercq behoort tot de meest gemene familie, doch bij mijn weten heeft er geen enkele van deze mensen persoonlijk met harde hand iemand fysiek bedreigt/afgeranseld/doodgeklopt voor een of ander prullaria.
De Declerck's zijn grote boeven, maar zij laten de andere burgers gewoon met rust en intimideren ze dus niet. Met andere woorden: niemand hoeft de leden van de familie Declercq te vrezen. En ik ga wat nuanceren: niet de hele familie zal ik afvoeren, enkel de pater familias (Roger) die enerzijds wel het imperium heeft gesticht, en heel wat gezinnen werk en inkomsten heeft bezorgt, maar anderzijds een grote onbetrouwbare ordinaire en corrupte boef was, een maffiosi, die zelfs zijn eigen kinderen constant intimideerde.

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 8 april 2012 om 13:11.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 13:12   #17
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
... en de gevangenispopulatie toont ook aan ...
De gevangenispopulatie toont vooral aan dat de Belgische justitie compleet faalt bij het vervolgen, veroordelen en effectief bestraffen van het eigenvolk. Want waarom denk jij dat er zo weinig witte autochtone Vlamingen vast ziten. Braaf zeker?

Als de dader een 'allochtoon' is:
kan de straf niet streng genoeg zijn. Liefst meteen ook voor zijn vrienden en familie + strengere vreeemdelingenwet.

Als de dader een 'autochtoon' is:
Is de man ziek, kan er eigenlijk niets aan doen, lost gevangenisstraf niets op, en moet er 'behandeld worden

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 april 2012 om 13:13.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 13:15   #18
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als de dader een 'autochtoon' is:
Is de man ziek, kan er eigenlijk niets aan doen, lost gevangenisstraf niets op, en moet er 'behandeld worden
Onzin. Alleen het laatste voorbeeld, de pedofiel uit Asse, weerlegt je stelling.
Oud 8 april 2012, 13:18   #19
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De gevangenispopulatie toont vooral aan dat de Belgische justitie compleet faalt bij het vervolgen, veroordelen en effectief bestraffen van het eigenvolk. Want waarom denk jij dat er zo weinig witte autochtone Vlamingen vast ziten. Braaf zeker?
Die allo's toch... ikke niks gedaan
Oud 8 april 2012, 13:21   #20
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Akkoord, de familie van BOER Declerck / Declercq behoort tot de meest gemene familie, doch bij mijn weten heeft er geen enkele van deze mensen persoonlijk met harde hand iemand fysiek bedreigt/afgeranseld/doodgeklopt voor een of ander prullaria.
De Declerck's zijn grote boeven, maar zij laten de andere burgers gewoon met rust en intimideren ze dus niet. Met andere woorden: niemand hoeft de leden van de familie Declercq te vrezen. En ik ga wat nuanceren: niet de hele familie zal ik afvoeren, enkel de pater familias (Roger) die enerzijds wel het imperium heeft gesticht, en heel wat gezinnen werk en inkomsten heeft bezorgt, maar anderzijds een grote onbetrouwbare ordinaire en corrupte boef was, een maffiosi, die zelfs zijn eigen kinderen constant intimideerde.
Ik ben akkoord met u maar justistie en politie heeft geld nodig en wij moeten het geld halen waar het zit zodat we al die kruimeldiefjes eens en voor altijd komaf mee kunnen maken of zij nu allochtonen of autochtonen zijn

De aanpak van dat tuig vereist eerst een grondige voorbereiding, en een zeer trage voorbereiding maar het vereist ook veel geld

Ik geef je gelijk dat een kruimeldief die het leven neemt van de gewone man veel erger is dan Miljarden en Miljarden euro's stelen van de fiscus

Laatst gewijzigd door Moor : 8 april 2012 om 13:23.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be