![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Vreemd dat hier nog geen draad over opgestart is. Dan doe ik het maar.
Blijkbaar overschat de gemiddelde Vlaming sterk het percentage immigranten in hun gemeente. Citaat:
2) Ook de vaststelling dat criminaliteit gelinkt is met werkloosheid in plaats van met immigratie is interessant. Ook daar bestaan veel misvattingen over. Vanwaar al die misvattingen over migranten? Bron: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...gemeente.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkloosheid reden voor criminaliteit? Omdat de werkloosheidsuitkering te laag is of zo?? Is de meerderheid van criminelen geregistreerd bij de VDAB? Ik denk van niet hoor...u blijkbaar wel, kunt u even uitleggen waarom ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Bircan... yeps
Citaat:
Dus zijn er amper autochtone werklozen neem ik aan? Bovendien zijn er in Turkije nog veel minder werklozen want die hebben geen probleem met gevangenistekort. Met z'n allen terug naar Turkije dus: ginds is werk met hopen. Doe ik het goed zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit gaat trouwens in tegen de eerder gevoerde onderzoeken, dat het aantal allo's onderschat is. Ja, k weet het; Het ene is gevoelsmatig, en het andere zijn becijferingen van de overheid, Maar hoe kan die nu weten dat de Vlaming het aantal allo's overschat, als men het juiste aantal zelfs niet weet. Trouwens, als de Vlaming het aantal allo's overschat, dan zegt dat veel over hun negatieve invloed op onze samenleving. Laatst gewijzigd door F.B. : 5 mei 2012 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is misschien door de massale overlast en criminaliteit van 1 bepaalde groep allochtonen, dat veel mensen menen dat 't aantal in hun gemeente hoger is dan in werkelijkheid. 1tje Telt er dan voor 10 o.i.d..
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad moeilijk om een full-time job te combineren met criminele uitspattinkjes on the side.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom constateer je meteen dat het de intentie is van die "eigenaars" in plaats van de gewoonte van die kijkers?
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Qua internationaal nieuws is het in de commerciële media een en al agenda. Media brengen amper nog nieuws. Ze maken het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Werd er rekening gehouden met allochtonen met een belgisch paspoort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het nieuws van VTM wordt gesubsidieerd door de overheid...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat staat dus zwart op wit geschreven... Een ander feit is dat de school waar mijn echtgenote werkt én die buiten het eigenlijk stadscentrum is gelegen én recht tegenover het arsenaal voor méér dan 90% van allochtone afkomst is... Kortom Johan...Het is hoe langer hoe meer mijn stad niet meer.... Maar ik woon hoe langer hoe meer in het buitenland zonder dat ik daar nog één voet voor hoef te verplaatsen... Ik hoef niet meer op reis om andere culturen te leren kennen, zij komen wel naar hier op mijn kosten,zonder dat ik over de toevloed openlijk mag gaan klagen.. Tja,die politieke correctheid toch... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 mei 2012 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN