Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2012, 23:53   #1
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard Islamitische protestmars in Engeland (video)

Diversiteit in volle actie.

Een blanke jongedame gaat even meelopen in de Islamitische protestmars en krijgt een dosis multiculti in haar strot geramd. Ze lijkt zelfs te schrikken van wat ze te zien en te horen krijgt. Ik vraag mij af waarom...

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=0hKEd6rzbeg
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2012, 23:59   #2
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Nouja, nu eerlijk, als er een vrouw met een hoofddoek gaat meelopen in een demonstratie van VB krijg je dezelfde reacties.

Maar bon, we gaan dus allemaal naar de hel.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 05:23   #3
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Naar ik heb begrepen is de reden van die mars een protest tegen de aanhouding van de echtgenote van een bommenlegger en hiervoor de Britse politie en bij uitbreiding de volledige UK naar de hel wensen.

Na éérst hun werkloosheidsuitkering te hebben opgestreken natuurlijk.

O ja, er is uiteraard ook de eis tot de invoering van de Sharia. Lijkt wel een standaard cliché te zijn, tegenwoordig.

Maar goed, die Engelse is overduidelijk een uiterst oneervolle vrouw. Zomaar eventjes halfnaakt op straat gaan lopen! Je ziet zò dat ze aan niets anders denkt dan een vent te verleiden en uit is op een snelle wip. O wee die arme man die het slachtoffer wordt van een dergelijke wulpse deerne.

De forumstrijder ter Verdediging van de Eer van de Vrouw wordt verzocht hier dringend in te grijpen.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 april 2012 om 05:36.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 12:30   #4
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht

Een blanke jongedame gaat even meelopen in de Islamitische protestmars en krijgt een dosis multiculti in haar strot geramd. Ze lijkt zelfs te schrikken van wat ze te zien en te horen krijgt. Ik vraag mij af waarom...

Waarom is er geen optocht om de politie en de rechtstaat te verdedigen?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 13:20   #5
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht

In mijn meest objectieve gedachten zie ik deze protestmars als een logisch gevolg van de Britse Commonwealth historiek en net daarvoor 'Brittania rules the waves.' Je gaat ooit oogsten wat je gezaaid hebt. En verder is het duidelijk dat er verwarring is tussen de rechten van autchtonen en de rechten van allochtonen.

Dat is net dat wat nooit duidelijk gesteld is geweest tot op heden
Uiteindelijk gaat het daar om.: in hoeverre kunnen nieuwelingen hun wetten gaan stellen?

Het zou wel tof geweest zijn als er op die protestmars een horde naaktfietsers was ingereden.

Soms vraag ik me af of een democratische historiek gevrijwaard is van bepaalde excessen eigen aan dat democratisch gedachtengoed. Democratische xcessen kunnen een signaal geven aan bepaalde bevolkingsgroepen dat het gebied, de natie, de administratie en de grondwet op hun rug liggen en niet anders vragen dan om geschopt te worden.

Een taart kan wel eens oneetbaar worden door het gewicht van de slagroom.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 17:28   #6
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

dhimmie paradijs
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 17:42   #7
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Naar ik heb begrepen is de reden van die mars een protest tegen de aanhouding van de echtgenote van een bommenlegger en hiervoor de Britse politie en bij uitbreiding de volledige UK naar de hel wensen.

Na éérst hun werkloosheidsuitkering te hebben opgestreken natuurlijk.

O ja, er is uiteraard ook de eis tot de invoering van de Sharia. Lijkt wel een standaard cliché te zijn, tegenwoordig.

Maar goed, die Engelse is overduidelijk een uiterst oneervolle vrouw. Zomaar eventjes halfnaakt op straat gaan lopen! Je ziet zò dat ze aan niets anders denkt dan een vent te verleiden en uit is op een snelle wip. O wee die arme man die het slachtoffer wordt van een dergelijke wulpse deerne.

De forumstrijder ter Verdediging van de Eer van de Vrouw wordt verzocht hier dringend in te grijpen.
Deze avond staat artisjok paraat om die ingepakte creeps en freaks te verdedigen. Ze deelt namelijk de islamitische visie : spagettibandjes = naakt, een décolleté = naakt, een rok tot aan de knie = naakt.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2012, 18:01   #8
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Deze avond staat artisjok paraat om die ingepakte creeps en freaks te verdedigen. Ze deelt namelijk de islamitische visie : spagettibandjes = naakt, een décolleté = naakt, een rok tot aan de knie = naakt.
Daarom heb ik een bloedhekel aan die links extremistische forumtrollen hier...over dit soort onversneden racisme en toppunt van onverdraagzaamheid zullen ze geen adem verspillen....vuiligheid is het...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be