![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Diversiteit in volle actie.
Een blanke jongedame gaat even meelopen in de Islamitische protestmars en krijgt een dosis multiculti in haar strot geramd. Ze lijkt zelfs te schrikken van wat ze te zien en te horen krijgt. Ik vraag mij af waarom... http://www.youtube.com/watch?feature...&v=0hKEd6rzbeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Nouja, nu eerlijk, als er een vrouw met een hoofddoek gaat meelopen in een demonstratie van VB krijg je dezelfde reacties.
Maar bon, we gaan dus allemaal naar de hel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar ik heb begrepen is de reden van die mars een protest tegen de aanhouding van de echtgenote van een bommenlegger en hiervoor de Britse politie en bij uitbreiding de volledige UK naar de hel wensen.
Na éérst hun werkloosheidsuitkering te hebben opgestreken natuurlijk. O ja, er is uiteraard ook de eis tot de invoering van de Sharia. Lijkt wel een standaard cliché te zijn, tegenwoordig. Maar goed, die Engelse is overduidelijk een uiterst oneervolle vrouw. Zomaar eventjes halfnaakt op straat gaan lopen! Je ziet zò dat ze aan niets anders denkt dan een vent te verleiden en uit is op een snelle wip. O wee die arme man die het slachtoffer wordt van een dergelijke wulpse deerne. De forumstrijder ter Verdediging van de Eer van de Vrouw wordt verzocht hier dringend in te grijpen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 april 2012 om 05:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is net dat wat nooit duidelijk gesteld is geweest tot op heden Uiteindelijk gaat het daar om.: in hoeverre kunnen nieuwelingen hun wetten gaan stellen? Het zou wel tof geweest zijn als er op die protestmars een horde naaktfietsers was ingereden. Soms vraag ik me af of een democratische historiek gevrijwaard is van bepaalde excessen eigen aan dat democratisch gedachtengoed. Democratische xcessen kunnen een signaal geven aan bepaalde bevolkingsgroepen dat het gebied, de natie, de administratie en de grondwet op hun rug liggen en niet anders vragen dan om geschopt te worden. Een taart kan wel eens oneetbaar worden door het gewicht van de slagroom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dhimmie paradijs
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Daarom heb ik een bloedhekel aan die links extremistische forumtrollen hier...over dit soort onversneden racisme en toppunt van onverdraagzaamheid zullen ze geen adem verspillen....vuiligheid is het...
|
![]() |
![]() |