![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is zo'n republikeinse knop gewenst ? | |||
Ja, want ik wil niemand verplichten dingen te lezen die ze zelf niet willen lezen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 80,00% |
Neen, iedereen moet dit slikken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel.
En tegelijk maakt het een poll mogelijk voor de betrokken krant. titel: ‘Republikeinse knop’ verwijdert ‘royal baby’-nieuws van site link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20130722_00666681 Link: http://www.guardian.co.uk/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allé Schoof, wil jij niet weten hoeveel uitzuigers er geboren worden en hoeveel mensen er nutteloos werk hebben met zulke onzin?
Wil je ook niet weten hoeveel papier en tijd er weer verspild word aan de geboorte van een onnozele nitwit? Je zou toch moeten weten dat zo een geboorte, een gans leger aan "nuttig" werk helpt en houd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, hopelijk niet te dikwijls.
Laatst gewijzigd door subocaj : 23 juli 2013 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin. Je bent sowieso niet verplicht te lezen wat je niet wil lezen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Jawel, ik schuim altijd de krant af naar interessante artikels, ik verlies 50% van mijn schuimtijd aan royalty-artikels. (de laatste tijd toch)
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 23 juli 2013 om 08:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Het zou leuk zijn om zoiets te hebben maar dan loopt het regime gevaar dat ze de mensen hun goednieuwsshow niet meer door de strot kunnen duwen.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De beste republikeinse knop zou die knop zijn die je indrukt om de zendtorens van de VRT op te blazen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Als overtuigd republikein stip ik "Neen, iedereen moet dit slikken" aan. Je moet de pijn voelen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |