![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Te lezen in de landelijke ochtendkrant de Telegraaf van vrijdag 25 juni 2004 als ook in de diverse andere dagbladen vandaag en gisteren:
Fraude en ontslagen bij het Terra College Door onze onderwijsredaktie Den Haag, vrijdag Bij het Terra College lijkt alles mis te gaan. Een docent van deze school blijkt te hebben gefraudeerd met de eindexamens Duits, zeventig man personeel moet eruit en het aantal aanmeldingen loopt terug. De frauderende docent zou meerkeuzevragen hebben gecorrigeerd. Volgens de woordvoerder van de school heeft de docent toegegeven dat hij vijftien leerlingen probeerde te bevoordelen. De tweede conrector ontdekte de fraude en vervolgens is het eindexamen opnieuw nagekeken. Doorgaans worden frauderende docenten op non-actief gesteld. Het Terra College lijkt in een neerwaartse spiraal terecht te komen, nadat in januari van dit jaar conrector Hans van Wieren werd vermoord door leerling Murat D. Gisteren werd duidelijk dat de Algemene Onderwijsbond (AOb) geen vertrouwen meer heeft in de directie, berstaande uit Van Miltenburg en Veerman. De AOb vindt dat er slecht financieel beleid is gevoerd, nu blijkt dat de directie onvoldoende middelen heeft om een sociaal plan op te stellen voor de zeventig personeelsleden die op straat komen te staan. Het ontslag van docenten komt ook hard aan bij de leerlingen. Alleen al op de locatie Beatrijs zaten leerlingen maanden zonder docent Frans, en dat vlak voor de examens. Momenteel heeft de school 2800 leerlingen en 450 man personeel. Commentaar: Het Terror college is voor mij en velen met mij neem ik aan, het ultieme voorbeeld van mislukte integratie en het toonbeeld van het multi-cul turele drama, die zolangzamerhand evolueert in een tragédie. Dat die Algemen Onderwijsbond (AOb) nu pas het vertrouwen opzegt, is wel rijkelijk laat. Ik had al totaal geen vertrouwen in die direktie meer na de diverse dwaze opmerkingen van Van Miltenburg in de massamedia over hoe goed en veilig het Terror college zou zijn, als ook die verklaring van een anonieme docent in het weekblad PANORAMA de periode na de liquidatie van conrector, gemeenteraadslid en vader van 2 dochters Hans van Wieren in een volle schoolkantine. Mijn plan is om die school te slopen en voor een deel van die leerlingen afkomstig uit klein-Turkije (ook wel de Schilderswijk en Transvaalbuurt genoemd in het land van voorgeslacht (Anatolië) een nieuwe school op te bouwen, al weer de integratie een stuk soepeler zal verlopen, zo vermoedt ik. Cultuur eindigt, waar multi-cul begint!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamitische scholen zijn blijkbaar niet veel beter:
![]() We worden effektief VERRIJKT door die multicul-toestanden . "Het ministerie van onderwijs gaat honderdduizenden euro's terugeisen van twee islamitische BASISscholen. De stichting Nederlandse Islamitische Scholen heeft salarisgeld gebruikt voor andere NIET NADER AANGEDUIDE ZAKEN. Ook is 410.000 EURO doorgesluisd naar de Steunstichting Islamitisch onderwijs, dat dezelfde voorzitter heeft. " (ik herhaal maar even voor het geval dat de teletekst pagina verandert!")
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |