![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hierover:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120407_004 Titel: Antwerps snelrecht voor winkeldieven geen succes De sleutelzin: Citaat:
De "brave" dieven (zij die er nog beschaamd voor waren ?) betalen. Eén op drie zet echter zijn middelvinger omhoog en daagt het gerecht uit: "kom mij maar halen als ge kunt". Dus mijn punt van discussie: waar zit de fout ? Edit: ook hier kan je het lezen: http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...e-betalen.aspx Voor als na enige tijd links niet meer werkt, volgt hier wat meer tekst: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja.....zoek de fout...ik zou het echt niet weten
![]() Zou het kunnen zijn dat de kans dat je met een dergelijk "klein" veroordelingetje toch niet in een gevangenis zult terechtkomen?Wat kun je eigenlijk nog doen met inmiddels tienduizenden "kleine dieven",soms in onverwachte hoeken van de samenleving? Serieus nu,er is van op de straat tot in de hoogste regionen een cultuur van straffeloosheid en je m'enfou gegroeid...Je kunt het bemerken bij die straatschoffies,evengoed bij een deel van de babyboomers-pseudo-ambtenaren ,tot in de hoogste regionen van het bankwezen en de vakbondstop... moraal.....telt niet,MIJN RECHTEN en MIJN GOESTING..dat telt ![]() Eigenlijk lijkt dat allemaal een beetje op Griekenland en Zuid-Italie... Laatst gewijzigd door kelt : 7 april 2012 om 08:14. |
![]() |
![]() |