![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u ooit *rechtstreeks* te maken gehad met allochtone criminaliteit? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
81 | 56,64% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
62 | 43,36% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Volgens het Vlaams Blok is de criminaliteit in ons land voor een groot deel te wijten aan migranten. Maar hebt u die criminaliteit ook daadwerkelijk meegemaakt, of komt dat alleen maar van "horen zeggen"?
De enige criminele daad die me ooit is aangedaan is het stelen van mijn fiets. Door een Vlaming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Er is twee keer ingebroken in de auto, maar ik weet niet door wie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ga al een zestal jaren met de fiets naar school, doch nog geen enkel probleem gehad met migranten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben wel overvallen geweest (waarvan PV) in mijn eigen huis door drie Antwerpenaars en hun zatte moeder, die mijn allochtone stiefzoon achterna zaten om hem in elkaar te rammen. Dat is zo'n vijf jaar geleden nu.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Antwerpen , is te begrijpen met al die stokers van het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Tja, geloof het of niet maar als Antwerpenaar heb krijg ik geregeld te maken met allochtone medeburgers en dit in negatieve zin, het ergste dat ik persoonlijk meemaakte was het feit dat mijn gsm gestolen werd terwijl ik ermee aan het bellen was, van arrogantie gesproken!
Van mij mogen ze serieus hard aangepakt worden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() tja , en overhoop geknald worden wanneer je cafe verlaat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yeps.'Klein' vandalisme en poging tot inbraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Nog nooit eigelijk ... buiten in Leuven 2 x fiets kwijt zoals iedere student ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ons moe haar sjakosh gestolen door een paar mannen op een mobilet terwijl ze in den auto zat. Tot ik volwassen werd zelf een paar keer klappen gekregen en uitgedeeld, meestal verdiend langs beide kanten. Nooit onderscheid gemaakt tussen Blank en Bruin krapuul.
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() al meermaals in Antwerpen: Marrokaanse jongeren die in groep iedereen lastigvallen, meisjes uitmaken voor "hoer", bijna dagelijkse kost (zit op de stadscampus)
korte samenvatting: inelkaargeslagen (samen met 10 anderen van mijn toenmalige klas) door een hele klas Marrokaanse jongens (wij en die Marrokaanse jongens waren toen een jaar of 10!!!) die ook naar het theather in de Stadsschouwburg gingen met hun school. Toen onze klas in de foyer stond te wachten naast die Marrokaanse klas vonden die 10-jarige gastjes het ineens nodig om gewoon op ons te komen slaan (vraag mij niet waarom). Onze directeur heeft toen nog klacht neergelegd bij het parket Overvallen samen met een vriend op Rooseveltplaats door drie "zwarten"=>gsm kwijt +geld Meer dan enkele maal uitgedaagd door Marrokaanse jongens die ambras wilde maken. Al mijn neven en het gros van mijn vrienden idem.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() In de vijf keer dat ik met criminele feiten te maken kreeg, waren de dader(s) drie keer vreemdelingen, een keer wellicht Vlamingen en één keer onbekend.
Eén poging tot inbraak: 1 Albanese dader. Eén inbraak: dader onbekend Diefstal van handtas van vriendin: Marokkaanse dader. Aangevallen op straat 's avonds: 3 Marokkaanse daders. Aangevallen op straat 's nachts: 7 blanken, vermoedelijk Vlamingen, maar niet zeker. Overigens is het zo dat niemand beweert dat alle criminaliteit van vreemdelingen afkomstig is. Het is wel zo dat vreemdelingen relatief gezien sterker vertegenwoordigd zijn in de statistieken van daders van criminele feiten dan de Vlamingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() -Rond m'n 12e: exhibitionist op Hofstade Beach... Onnozelaar!
-Op m'n 13e of 14e ofzoiets als groep van een 10tal fietsende chiromeisjes: aangevallen met fietspompen. Een groep jongens probeerden ons van de fiets te trekken en begonnen ons dan te achtervolgen. Niet grappig! -Enkele jaren geleden aangerand 's nachts in Leuven. Absoluut niet grappig! Allemaal blanke medemensen. Geen één ervan heeft er later voor geboet. Mja, valt op dat ik een vrouw ben hé. Misschien moet de link tussen criminaliteit en mannelijkheid maar es onderzocht worden. ![]() ps: één keer is ook mijn portefeuille gestolen (op een appartement, toen ik er zelf niet was), maar dat vergeet ik vrij snel in vergelijking met de andere feiten.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benaderd door een pedo. Geen idee meer hoe jong ik was. Een jaar of zeven.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik mij kan herinneren was die man trouwens blank.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik had de twijfelachtige eer om in de loop van één van de 7 machinepistolen die mij in bedwang hielden te kijken (en dat waren geen fietspompen). Ik zou nog een heleboel andere feiten kunnen opnoemen, gepleegd door allochtonen of autochtonen (aan jullie om te raden).
Maar eigenlijk ik vind die persoonlijke ervaringen (hoe erg ook) irrelevant wegens te subjectief. Statistieken zouden dan een betere leidraad zijn.
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Op mijn zestiende werd mijn jas gestolen door een inwoner van de Sleutel. Op mijn zeventiende een goede hersenschudding geramd door een bende neo-nazi's.
|
![]() |
![]() |