![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Volgens de (s)linkse vereniging 'Open Grenzen' zouden alle vreemdelingen zomaar het recht en de vrije keuze moeten krijgen om, al dan niet, naar hier te mogen komen en te blijven.
In tegenstelling hiermee, zouden wij zelf echter niet het recht en de vrije keuze mogen hebben om hier, al dan niet, mee akkoord te gaan. Van discriminatie gesproken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat geeft jou het recht om te mogen beslissen wie hier al dan niet mag komen wonen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De (s)linkse vereniging 'Open Grenzen' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
WIJ ZIJN DE GROOTSTE! WE ARE THE CHIEFS, WE ARE THE PRESIDENTS, WE ARE THE KINGS!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Vlaanderen, slechts een lapje groot, zou met 6 miljoen inwoners maar liefst de hele derde wereld (5 miljard mensen) moeten opnemen en onderhouden zeker. Waar gaan we die hier, in dit al overbevolkte land, allemaal zetten en wie gaat dit allemaal betalen? U en uw (s)linkse vrienden misschien? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens Rafke, moet iemand, die groenten heeft gekweekt en konijnen gevet, zijn doening openstellen voor al diegenen die het hele jaar op hun achterste hebben gezeten en niks gedaan. Die mogen de oogst van de arbeid komen opeten. De arme werker moet dan maar kreperen. Dat is volgens Rafke rechtvaardigheid. Nou ja, in iedere familie is er wel eentje.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
MAAR... dan moeten we dus ook een manier vinden om onze sociale voorzieningen voor te behouden aan diegenen die er ook daadwerkelijk toe bijdragen. En zulks zonder enige discriminatie. Want Europa is niet het OCMW van de wereld he. Ik ga me daarvoor het geld niet uit m'n zak laten jagen hoor. ... eens zien hoeveel er nog geïnteresseerd zullen zijn om hier langs de straat te liggen creperen i.p.v. in het land van herkomst.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan kan ook België profiteren van de geweldige voordelen van vrije migratie.
![]() |