![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hersendode moeder bevallen van tweeling
Door: Koen Hellemans 24/04/12 - 22u30 Bron: Fox http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...tweeling.dhtml bent u pro of anti of niet-vooorstander ?? ikzelf = pro , maaa .... 5 maanden zwangre , krijgt beroerte , wordt hersendoood verklaard , menhouydt de foetusse in leven , zou moeder in kwestie pijnlijden ?? Hoe zoude die kindren zich later voelen ?? @ pro's: bv: leven = leven , redden wat redde valt ?? @ anti's: waarom ?? bv: De natuuur z'n ganglaten gaaan ?? @ niet-vooorstanders: Wat hebbendeze kids nog voo toekompst ?? of zoudne ze gehandicaptr kunnen wordne .... ???? vele vragen , dus .... ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Door: redactie 27/06/11 - 18u59 http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld/...nde-baby.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack • Oud-Turnhout
Juist geboren en al wees....
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de politiek doet men straffer. Daar zien soms zaken het levenslicht terwijl de ouders bij de verwekking zelfs al hersendood waren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() De enigen die daarover enige mening en beslissingsrecht zouden mogen hebben, zijn de partner en de familie van de overledene. Voor de rest heeft niemand zich daarmee te bemoeien. Ook de gazetten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens mijn complimenten, behoorlijk ernstig bericht gepost in een toestand waarin ik het niet zou kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze is hersendood, er wordt geen hersenactiviteit gemeten. Pijn voelen kan dan niet. Voor alle doeleinden behalve couveuze spelen is ze dood. Haar lichaam is tenzij ze daar in bijvoorbeeld een testament iets over heeft gezegd, in principe het "eigendom" van haar familie, die mogen er (binnen de wet) mee doen wat ze willen.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lullig voor die kindjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onverantwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hersendode moeder?
Heeft Freia weer geworpen?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw: zag toen we l allles redelijk dubbel , gebeurt meeer
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je hersendood bent voel je geen pijn en het gaat niet over wezen, de vader is er nog, indien dit niet was gedaan waren ze met hun moeder gestorven, dus ja, geweldig dat dit kon! Laatst gewijzigd door alice : 28 april 2012 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [PVDD] waarmee eens te meer bewezen is dat vrouwenhersenen niet relevant zijn [/heetpolleke]
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op zich , ja !!
DE vraag: Hoe zoude die kindren zich later voelen ??
![]() |
![]() |