![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...Wallonie.dhtml
Laat ons hopen dat ze nog "DUIZENDEN x10 " klanten verliezen, en krijgen ze de steen terug in eigen ruiten bende "oplichters " Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 19 april 2012 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Gedaan met Frankrijk te sponsoren , ze hebben ons al genoeg leeggezogen.
Hopelijk betalen de andere maatschappijen WEL belastingen en wordt ons geld gedeeltelijk ook voor onszelf gebruikt, wat met Electrabel niet het geval is. (Waarom blijft die BEL nog staan?? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=5J3P0C8V
De heisa zou ook "Big Blue" keihard getroffen hebben.In het artikel wordt gesuggereerd dat Electrabel ongeveer 1000 klanten PER DAG aan het verliezen is dankzij de recente heisa...Gisteren zei men op kanaal-Z nieuws dat de VREG-website al een tijdje bestormd wordt,ook de sectie voor bedrijven!!! Er komen aanzienlijke prijsverlagingen aan...(tiens,waren die prijzen dan toch niet helemaal "marktconform" beste "customer solutions"???? ![]() Kijk,de demarche van Minister Vandelanotte heeft tenminste mee geholpen om een snoek in de kikkerpoel los te laten...... Straks gaan we nog vergeten dat er eigenlijk zelfs geen bruikbaar wetje is die de leveranciers echt verplichtte om op 1 april hun prijzen te bevriezen.Een zelfdzaam "objectief bondgenootschap " tussen de regering en de bevolking" krijgt Electrabel/Suez op de knieen.(als uw machtige hand het wil....) ![]() De schuld steken op de creg,terwijl de problematiek al 2 jaar perfect voopr iedereen zichtbaar was op de website van de vreg (de belangwekkendste-,de economisch meest doorslaggevende- website van Vlaanderen vind ik zelf,dankzij de VREG zijn immense geldstromen aan het verschuiven) zal een beetje zielig zijn. Laatst gewijzigd door kelt : 20 april 2012 om 05:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze de vraag niet kunnen voldoen, kopen ze bij de groten. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Zoals de familie Steverlynck van Picanol) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als les petits belges niet betalen via stroom, dan betalen ze wel via afdankingen.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Er worden er andere aangeworven bij de concurrentie. Of denk je dat de Nuons en Lampirissen die toevloed aan nieuwe klanten aankunnen zonder versterking?
Ik ben al zolang ik er zelf over kon beslissen weg bij GDF/SUEZ-Electrabel, en heb er nog geen spijt van gehad.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Meer nog, als Electrabel zo'n stap zou ondernemen, �* la loonsvermindingen naar BNPPF model, dan gaan de andere leveranciers allicht moeten volgen voor competitiviteit te garanderen.... Dan kan de regering ook d�*t gaan verbieden zeker ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Kortom, we gaan sowieso blijven betalen. Dan betaal ik toch liever aan een Belgische firma dan aan een Franse.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad het volgende punt dat wij,de consumenten,op de politieke agenda kunnen houden...
Want daar hebben wij als consument geen keuze in. Laatst gewijzigd door kelt : 23 april 2012 om 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Alles privatiseren en zoveel mogelijk politici of ex-politici, als bestuurders helpt natuurlijk ook om de prijzen te verhogen.
Gelukkig hebben ze met de waterzuivering stations een nieuw speeltje gevonden. Die zullen als ze eenmaal een volledig netwerk vormen, natuurlijk ook dringend geprivatiseerd moeten worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() De supermarkt hier om de hoek slijt jaarcontracten zodat je groenten en vlees kunt kopen aan vaste prijzen. Enkel op te zeggen drie maanden voor het einde van het contract.
Internet kan ik van dag op dag zomaar opzeggen. Laatst gewijzigd door Nar : 23 april 2012 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
De brandstof prijzen kan je eigenlijk op dezelfde manier doen kelderen, als de politici het lef hebben om mensen toe te laten op kleine schaal stroom op te wekken. Laatst gewijzigd door subocaj : 23 april 2012 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Laten we vooral ook allemaal bij onze grootbanken blijven zodat deze ons ook niet als klanten gaan beginnen behandelen ipv om ter hoogste torens opblazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |