![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het plein van de hemelse vrede, deel I.
Het plein van de hemelse vrede, deel II. Chinese martelpraktijken: Deel I en Deel II ![]() Laatst gewijzigd door Smurfje : 11 maart 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Google is geen "democratische, liberale instelling" maar een kapitalistische onderneming die winst wil maken. Het kapitalisme is een pervers systeem
dat aan zijn eigen gebreken zal imploderen. de vraag is of we in een rechtvaardigere wereld die na de implosie van dat "systeem" zal komen een absolute censuurvrije informatie zullen hebben : ik bedoel waar liggen de prioriteiten ? Persoonlijk ben ik wel overtuigd dat een vrije kritische informatiegaring en verdeling wel degelijk noodzakelijk is in een meer rechtvaardige wereld.. maar op het einde van de rit blijkt gewoonlijk dat 1° dit niet zo eenvoudig is 2° dat eigenlijk veel mensen andere prioriteiten hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel die kritiek op Google is behoorlijk onterecht. Het zijn begot zo ongeveer de enigen die niet zijn ingegaan op vraag van de Amerikanen om inzicht te krijgen in hun logs aangaande gebruikte zoektermen.
En als Google in China besluit om zelf te censuren is omdat anders de Chinese regering het wel doet. Of ze moeten wegblijven uit China en dat is economisch gezien geen goeie zet vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Het geeft me een warm en veilig gevoel dat nog voor mijn bijdrage hier effectief verschijnt deze al bij google.analytics.com (en nog enkele andere sites) is langs geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als U google niet vertrouwd, gebruik dan een alternatief zoekprogramma.
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |