![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...teroiden.dhtml
Bedrijf wil water, platina en goud ontginnen op asteroïden Oook mijn mening: Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk. Waar kan ik aandelen kopen van dat bedrijf?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tuig afschieten om op een ruimtelijke steenklomp wat goud en platina te gaan winnen kan ik nog aannemen.
Maar water?? Welk bedrijf zit te wachten op de terugkomst van een ruimtetuig met aan boord pakweg 2 ton water? Goedkoop is water hier al lang niet meer goedkoop nee, maar is het dan zo duur dat het interessant wordt om het buitenaards te gaan delven? Raar.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 29 april 2012 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor je het weet haal je zo Aliens binnen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() of harriechristus
![]()
"I guess the only thing that doesn't change in life is that things change." E.C Laatst gewijzigd door Karasi : 29 april 2012 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() me = evil
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is 1 van de voorstellen van een groep Sci-Fi schrijvers /geleerden/ingenieurs uit de beginjaren 80. (Larry Niven onder andere, maar ik geloof dat Arthur C Clarke er ook achter stond)
Alle bedrijvigheid in de ruimte is onbelast. Met de premisse, het was er niet, dus die inkomsten waren er ook niet. Ergo, niet belasten geeft grootindustrielen de reden om hun vervuilende brol in de ruimte te gaan doen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 april 2012 om 21:24. |
![]() |
![]() |