![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat ik mij gaan inschrijven voor deze leuke Brabantse fietstocht ! Leve het Belgische Brabant !
![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Gelukkig trekt De Gordel veel meer volk dan dat prutsfietstochtje die enkel Le très grand Bruxelles promoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Van mijn part mag er genoeg volk op afkomen
![]() Wat niet wil zeggen dat gans dat bretel gedoe gewoon het equivalent is van de peutertuin-speelwijze "Gij hebt dat, ik wil dat nu ook".
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() hoeveel volk was er daar de vorige jaren? 100 man volgens tv brussel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga misschien eens meedoen.
En dan zoveel als mogelijk deelnemers aanspreken om te peilen of ze tweetalig zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een ekte belg hein !
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 30 april 2012 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik zal met alle plezier duimspijkers op de weg gooien. Is dat ook een vorm van "deelnemen"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn solidariteitsacties die strikt voorbehouden zijn voor Franstaligen, omdat zij de enigen zijn die per definitie niet fascistisch zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beiden zijn gewone fietstochten en hebben niets meer "communautairs" zelfs als sommige deelnemers het tegenovergestelde denken. Ja, op de Gordel komt het VVB hun vlaggen verkopen of geven; TAK komt ookt, enz.......... maar bon, ze blijven zeer marginaal vergeleken met het gros van de Gordel-deelnemers.
Laatst gewijzigd door Everytime : 30 april 2012 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Het verheugt mij te mogen vaststellen dat mijn steekgenoten nog meer gastvriendelijkheid aan de dag leggen door hun fietsevenement in 4 talen aan te kondigen. Of moet ik zeggen 5 want de naam is van de originele streektaal.
http://www.bokkerieje.org/FR/Default.aspx Limburger=wereldburger |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en de bretelle een Brussels evenement ? Buiten B.U.B'ers zie ik geen enkele nederlandstalige daar opduiken ... Net zomin er FDF'ers zouden meerijden met de Gordel (tenzij om in het geniep punaisen te strooien!).
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 30 april 2012 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is het ooit anders geweest tussen die gewesten?