![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Beste leden
Ik als Salafistische moslim ben zeer blij dat Abou Imraan opgepakt is en moet zitten, Want hij en zijn groepering zijn een zeer kleine groep die het slecht voor de overgrote meerderheid van 99,98 percent En ik geef Bart Dewever gelijk. De media heeft deze Abu Imraan teveel tijd gegeven terwijl andere successverhalen van allochtonen zeer weinig aan bod komen Dank u media |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Zo'n straf zal alleen iets uithalen wanneer Ali Baba van de rest van de gevangenisbevolking gescheiden wordt, tenzij het natuurlijk de bedoeling is dat hij van "dem bak" een haatmadrassa maakt.
Kleine suggestie voor het weekmenu: Maandag: varkensgebraad gestoofd in bruin abdijbier Dinsdag: ringworst met zuurkool Woensdag: spek met eieren Donderdag: Wienerschnitzel Vrijdag: Macaroni, hesp en kaas Zaterdag: Pita van de Colruyt (geen looksaus, want dat is asociaal) Zondag: Speenvarken op een bedje van hosties, overgoten met een sausje van miswijn. Smakelijk, Ali Baba!
![]() |
#7 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal moeilijk gaan, in de gevangenis doet men niet aan integratie, daar wordt soort bij soort gestoken. Kwestie van zoveel mogelijk opstanden en doden te vermijden. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Hij zal er sterker, overtuigder, en met meer aanhangers dan ooit tevoren uitkomen.
Een beetje zoals Nelson Mandela. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die dat zouden durven, die zouden verschieten van de inventiviteit die de gevangenisdirectie kan opbrengen om u het leven zuur te maken. Begrijp je? Die hebben niets anders te doen dan u te koeioneren.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 mei 2012 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik , als agnostisch atheist, niet. Want vrije meningsuiting mag geen grenzen hebben.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 mei 2012 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee weet ik natuurlijk niet of het er veel zijn, of weinig. En ook niet hoeveel van hen redelijk extremistisch-godsdienstig zijn (terwijl ik wel weet dat er bij "ons" niet veel extremistische kaloten meer zijn; maar geen nood: ik erken dat jij een van hen zijt).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beschermde soort èh...zal allicht, als 't aankomt op halalvoer, minder gekoeioneerd worden. Zelfs d�*�*r is er (positieve) discriminatie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) formeel reeds heel lang zaken kent als belediging, smaad, eerroof, laster ... b) informeel een aantal zaken erkent. - jij gaat geen anti-klerikale speech houden op de begrafenisceremonie van je oude buurman - jij gaat de mensen op het strand van Sint Anneke niet aanspreken en lastig vallen om niet langer in monokini te zonnen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor mijn part lopen ze naakt rond, wat zij dragen zijn mijn zorgen niet. Maar ik zou het recht moeten hebben er wat te gaan staan klagen. Ik heb echter niet het recht te controleren wat zij wel of niet dragen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 5 mei 2012 om 22:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je bevalt, daarvan vind je "ik heb er geen probleem mee, of ik zou het niet doen". Wat je niet bevalt, daarvan vind je " ik zou het niet doen, maar ... ". Verder is het je volledig ontgaan, dat ik enkel gezegd heb dat je visie niet strookt met onze cultuur. Ik heb niet gezegd dat je je moet conformeren aan onze cultuur. Het is namelijk je recht om dat niet te doen. Alleen, de ambetante gevolgen daarvan moet je erbij nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als rechten aangepast gaan worden naar wie het uiten ervan door anderen wel of niet leuk vindt, dan zijn we niet vrij. Als één mening strafbaar is, is er geen vrije meningsuiting meer. Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het Atomium willen vernietigen, je moet maar durven. ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |