Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2012, 00:18   #1
Islamwatcher
Burger

Standaard BELGISCHE HOLEBI'S VOORTAAN BIJ WET SUPERIEUR AAN HETERO'S (als het aan Di Rupo ligt)

Premier Di Rupo en zijn handlangers werken driftig aan de totstandkoming van een nieuwe strafwet waarbij iemand die een hetero doodslaat maximum 30 jaar de cel in moet maar iemand die een holebi doodslaat mag rekenen op maximum LEVENSLANGE gevangenisstraf. (zie bijgaand artikel: http://www.vandaag.be/binnenland/969...-bestraft.html )

Deze nieuwe wending in de opstelling en toepassing van wetten is een verkrachting van alle democratische beginselen, waarbij men er van uit gaat dat het leven van een holebi per definitie meer waard is dan het leven van een hetero.

Wetende dat Di Rupo zelf homo is lijkt het er op dat hij wetten maakt "in eigen belang", hetgeen riekt naar het invoeren van een personencultus rond zichzelf en belangenverstrengeling.

Voor partijen met ballen aan hun lijf moet dit voldoende zijn om het vertrouwen in de regering Di Rupo I per direct op te zeggen, zijn regering ten val te brengen en nieuwe verkiezingen uit te schrijven!

Zo niet: Welkom in de holebi-dictatuur, waarvan dit nog maar een voorproefje lijkt!

Laatst gewijzigd door Islamwatcher : 11 mei 2012 om 00:19.
Islamwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 00:37   #2
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Eeen dode is eeen dode , eenderwie hij/zij/het was/is !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 01:40   #3
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Islamwatcher Bekijk bericht
Premier Di Rupo en zijn handlangers werken driftig aan de totstandkoming van een nieuwe strafwet waarbij iemand die een hetero doodslaat maximum 30 jaar de cel in moet maar iemand die een holebi doodslaat mag rekenen op maximum LEVENSLANGE gevangenisstraf. (zie bijgaand artikel: http://www.vandaag.be/binnenland/969...-bestraft.html )

Deze nieuwe wending in de opstelling en toepassing van wetten is een verkrachting van alle democratische beginselen, waarbij men er van uit gaat dat het leven van een holebi per definitie meer waard is dan het leven van een hetero.

Wetende dat Di Rupo zelf homo is lijkt het er op dat hij wetten maakt "in eigen belang", hetgeen riekt naar het invoeren van een personencultus rond zichzelf en belangenverstrengeling.

Voor partijen met ballen aan hun lijf moet dit voldoende zijn om het vertrouwen in de regering Di Rupo I per direct op te zeggen, zijn regering ten val te brengen en nieuwe verkiezingen uit te schrijven!

Zo niet: Welkom in de holebi-dictatuur, waarvan dit nog maar een voorproefje lijkt!
"Islamwatcher"?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 02:08   #4
Islamwatcher
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
"Islamwatcher"?
Problemen met mijn nickname, Giserke? Vraag anders eens aan Di Rupo of hij een een wet klaarstoomt die "aanstootgevende" nicknames op politics.be en aanverwante sites verbiedt...
Islamwatcher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 02:17   #5
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Di Rupo's Brave New World
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 04:19   #6
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Het zou nogal eens iets anders zijn; een wereld waarin de minderheden of voormalige onderdrukten de meerderheid regeren en elimineren... Oh wacht dat is al eeuwen of minstens decennia lang al zo enkel de spelers zijn veranderd en de kant van de tafel.

Ach ja ik klaag niet, dat men elkaar maar de kop inslaat dat er nu 100.000 of 6 miljard mensen sterven maakt mij allang niet meer uit; het kan de wereld enkel maar beter maken voor de resterende miljoenen. Of toch op voorwaarde dat die eindelijk leren samen te werken ipv constant tegen elkaar op te trachten leven.

Oh ja; on topic: weer een geweldige bevorderlijk topic welke ons als mens weer wat verder uit elkaar drijft, meer nog dan de inhoud ervan. Goed bezig, nog meer van dat!
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 07:32   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik zie eigenlijk niet in waarom er zo geroepen moet worden in de titel van de draad.

De draadopstarter verzwijgt natuurlijk handig een welbepaald element in de voorgestelde wet: het gaat niet om iemand zomaar dood te slaan (dan is de strafmaat dezelfde, ongeacht de geaardheid van het slachtoffer), maar wel iemand doodslaan omwille van zijn/haar geaardheid ...
De draadopstarter miskent daarbij het recht en de plicht van de overheid om de maatschappij trachten op te tillen naar een niveau dat de kiezers aangeven via de keuze van hun partijen en de partijprogramma's, bijvoorbeeld minder geweld op straat, minder geweld in de huiskamer, geen seksuele ongewenste intimiteiten op de werkvloer ....

Overigens is het inderdaad discriminatie, maar niet zoals de draadopstarter het weergeeft.

Onze Islam-vriendjes hebben meer problemen met homo's dan de gemiddelde autochtone Vlaming. En ze zijn ook ietwat kolerieker bijwijlen.

Zij maken dus meer kans om bedacht te worden met de extra straf die Di Rupo gaat voorzien.
En zo ziet ge maar weer: altijd de arme moslim die gediscrimineerd wordt.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 08:23   #8
giserke
Banneling

Standaard

Ik ben dus ook superieur? Want ik ben ook lesbisch.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 08:28   #9
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Ik ben dus ook superieur? Want ik ben ook lesbisch.
Ik ook, want ik ben ook alleen maar voor vrouwen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 08:32   #10
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zie eigenlijk niet in waarom er zo geroepen moet worden in de titel van de draad.

De draadopstarter verzwijgt natuurlijk handig een welbepaald element in de voorgestelde wet: het gaat niet om iemand zomaar dood te slaan (dan is de strafmaat dezelfde, ongeacht de geaardheid van het slachtoffer), maar wel iemand doodslaan omwille van zijn/haar geaardheid ...
De draadopstarter miskent daarbij het recht en de plicht van de overheid om de maatschappij trachten op te tillen naar een niveau dat de kiezers aangeven via de keuze van hun partijen en de partijprogramma's, bijvoorbeeld minder geweld op straat, minder geweld in de huiskamer, geen seksuele ongewenste intimiteiten op de werkvloer ....

Overigens is het inderdaad discriminatie, maar niet zoals de draadopstarter het weergeeft.

Onze Islam-vriendjes hebben meer problemen met homo's dan de gemiddelde autochtone Vlaming. En ze zijn ook ietwat kolerieker bijwijlen.

Zij maken dus meer kans om bedacht te worden met de extra straf die Di Rupo gaat voorzien.
sommige zullen deze discriminatie dus anders moeten lezen en plots zullen ze het rechtvaardig vinden als moslimbasher.
Mijn stelling wordt nu al bewezen op het hoogste wetgevend niveau.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 11 mei 2012 om 08:34.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 08:38   #11
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 08:39   #12
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Problemen met mijn nickname, Giserke? Vraag anders eens aan Di Rupo of hij een een wet klaarstoomt die "aanstootgevende" nicknames op politics.be en aanverwante sites verbiedt...
Neen, maar we zouden graag weten hoe jij zelf de term "islamwatcher" interpreteert. "Either you watch it because you admire it or you watch it because you are suspicious".
Oud 11 mei 2012, 09:43   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Zijn jullie nu met die islamwachter zijn teelballen aan het spelen, of zijn jullie nu echt zo dom en heb je daar dan een kursus met succes voor gevolgd ?

http://www.blokwatch.be/

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 09:45   #14
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

alsof Belgie daar gevangeniscapaciteit voor heeft ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 09:50   #15
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Weer zo'n draad die kant noch wal raakt. Interpretatie van de rechsspraak is zeker jou sterkte niet.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 09:56   #16
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dude, je wordt zwaarder gestraft vanwege de MOTIVATIE, niet vanwege het SLACHTOFFER.
Net zoals je zwaarder wordt gestraft als het om roofmoord gaat of moord met voorbedachte rade.

Prachtige wet trouwens, zet ons weer bovenaan de beschavingswedloop.
Oud 11 mei 2012, 10:33   #17
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Amaai zeg...vandaag CVP "enerzijds anderzijds" en morgen Sossen "de maaktbaarheid van de maatschappij"....

Als ik morgen doodgeslagen wordt door een hetero omdat ik naar iemands lief heb gelonkt dan wordt ik onweerlegbaar doodgeslagen wegens mijn "vermeende" ( want de rugridders alhier denken dat elke hetero een homo is die dat nog niet weet of toegeeft ) sexuele geaardheid. Dat zou dan minder erg moeten bestraft worden dan mocht ik wegens homofiele nijgingen worden doodgeslagen.

De repressieve rem en de morele schuld die er op doodslag wordt geplakt mag volgens de pocolinkies (waar de nva stilaan ook toe behoort heb ik begrepen) verschillen naargelang de sexuele drive ergo geaardheid van het slachtoffer.
Neen: een rechter MOET een onderscheid maken tussen hetero's en homo's.

En nu komen we op mijn punt: Ik krijg zo een beetje de indruk dat de homogemeenschap (of toch een aantal elementen die ik ken en die hier op dit forum ronddwalen) die een ganse generatie (meestal terecht) heeft geschreeuwd voor gelijke berechtiging het als een straf ziet om als gewone burgers te worden behandeld.
Zij zijn blijkbaar gefrustreerd wanneer er niet meer naar hun wordt gekeken als freaks of als abnormalen...dan beginnen zij rare dingen te doen (gay parades, enz) om op te vallen...pas op hé meisjes: dat mag hé...maar ik behoud mij het recht voor om daar eens goed mee te lachen...vandaag wordt die reactie als "homofoob" weggezet....wanneer zal ook verboden worden door pocolinkieland vraag ik mij af...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 mei 2012 om 10:35.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 10:37   #18
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

is die wet al gestemd?
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 11:07   #19
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

Er zijn al wetten en gerechtelijke uitspraken die bepaalde groepen boven andere groepen zetten. Er is oa een gerechtelijke uitspraak geweest ivm een ludieke aktie van de holebi federatie waarbij op een afiche te zien is hoe een homo roept naar een heteroseksueel koppel: hey vuile hetero's. Een hetero-man heeft dit voor de rechtbank gebracht en heeft dit verloren. De rechter oordeelde nl dat een minderheid nooit een meerderheid kan discrimineren maw een chinees, japanner, turk, marokaan mag perfect (in Belgie) naar een autochtoon roepen: Hey vuilen Belg. Als je tot een minderheid behoort mag dit. Nog zo'n vreemde gang van zaken is de bewijslast. Voor de meeste delicten moet men de schuld van de beklaagde aantonen, vb iemand word beschuldigd van diefstal, wel dan moet het gerecht bewijzen dat persoon x die uitgevoerd heeft en anders gaat die vrij. Bij racisme-delicten is de bewijslast omgekeerd, de beklaagde moet daar bewijzen dat hij onschuldig is. Vb een werkgever word ervan beschuldigd mensen van vreemde origine te weinig aan te werven. Wel als iemand hem aanklaagt dat dit uit racistische overwegingen is dan moet die werkgever bewijzen dat dit niet zo is ipv dat het gerecht moet bewijzen dat het wel zo is. Dit is in de rechtspraak een hemelsbreed verschil.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2012, 11:20   #20
Effect
Minister-President

Standaard

Moedwillig worden hier 2 dingen verward:
- moord zonder meer is 30 jaar
- moord met verzwarende omstandigheden kan langer zijn, bvb levenslang.

Neem bijvoorbeeld ontvoering+verkrachting+moord (Dutroux), politieke moord (in principe) en moord om basis van homohaat, eremoord van ontmaagde zussen, maffiamoorden, terreuraanslagen...

Als homo, politiek activist, vrouw zijn genoeg is om iemand te vermoorden, dan dient dit expliciet veroordeeld te worden. Dit heeft hoegenaamd niets te maken met een personencultus, holebidictatuur of wat dan ook. De laatste zin is een belachelijk hellend vlak zonder onderbouw.

PS: deze wet komt iedereen ten goede daar, enkele uitzonderingen daargelaten, vrijwel iedereen in meer of mindere mate biseksuele neigingen heeft. Onderzoek toont zelfs een correlatie aan tussen onderdrukte gevoelens en uitwendige homohaat.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be