![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat er vandaag ook, voor de zoveelste keer, iets zal mislopen ?
Voor het gemak van lezen, heb ik hierna wat rood zitten schilderen: link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130409_015 titel: Brussel en budget laatste harde noten om te kraken Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opdoeken die Belgische staat. Hervormen is tijdverlies.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 april 2013 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook een optie, die ik niet steun, maar het blijft an sich wel een optie
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alle speciallekes weg, he. Faciliteiten, transfers, wafelijzers enzo. Allemaal niet meer nodig in zo'n staat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 april 2013 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de pvda daar voorstander van, ja of neen ?
Van alle andere partijen, ook van de Franstaligen, weet ik dat ze daar geen voorstander van zijn. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ook hier: één stem is overal hetzelfde waard.
Ge moet begod eens goed kijken !!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle 10 BUB'ers?
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De grote staatshervorming is vorig jaar gebeurd, toen België het ESM goedkeurde. Nu volgt er enkel wat irrelevant gemorrel in de marge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Los daarvan, stop nu eens met de onwetendheid van mensen te misbruiken om mensen te misleiden. Je weet goed genoeg dat de PS zo oververtegenwoordigd is in zetels omdat er in Wallonië veel percenten stemmen gaan naar partijen die uiteindelijk te weinig hebben voor een zetel. Reden: te kleine kieskringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is alvast een goede zaak dat de regering er blijft voor gaan om de afgesproken punten inzake staatshervorming met de acht ook echt uit te voeren. Er waren er hier heel veel die er o zo zeker van waren dat we er allemaal niks meer van zouden horen. Blijkt toch anders te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lezen we dus in De Standaard, en ik vat eerst samen:
"dat ze akkoord geraakt zijn, maar ... (maar en zijn meer maren dan wat anders)" Het is dus hetzelfde als altijd: een paar details die de Franstaligen vinden om het systeem te ontmijnen, de oplossing moeilijker te maken, het geheel onoverzichtelijker, dus minder werkbaar, dus duisterder voor .... Afijn, ze zitten dus op schema, maar ... het lijkt een nmbs-schema. Een schema met vertragingen. Een schema met veel treinen die in het rood gemerkt staan op het info-bord. Schoofie voorspelt dat het een Fyra-verhaal gaat worden. De oude Benelux-trein gaat eens herspoten worden in een nieuw kleurke en met dat geval zullen de reizigers het moeten doen. Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wilt gij mij in de val lokken ? Er waren in 2011 helemaal geen verkiezingen. ![]() Ernstig nu: het lijstje is inderdaad de uitslag van de laatste federale verkiezingen van 13 juni 2010. En ik vind nu begod de link daar naar toe niet terug. Ik dacht dat het in deze website was, waar je alleszins toch kunt checken dat de cijfers juist zijn: http://www.elections2010.belgium.be/..._CKR00000.html Het lijstje komt in ieder geval van iets "officieels". Niet van een partij of zo, en ook niet van een krant. ![]()
|
![]() |
![]() |