![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je loopt nietsvermoedend door het bos, lekker aan het wandelen. De zon schijnt heerlijk, en de vogeltjes die fluiten, en je ziet allemaal eekhoorntjes in de bomen.
Maar opeens zie je iets dat je liever niet had willen zien, namelijk dit: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lr...48smo1_500.jpg (het plaatje kan schokkend gevonden worden). Wat doe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Me afvragen waarom ik in Oekraïne zit, én dan nog eens in het verleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik zie niet echt waarom je naar zoiets zou willen kijken.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dat filmpje circuleert al jaren op het net.
Blij dat je 't eindelijk ook ontdekt hebt, Nietzsche. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat leer je over hem door naar het filmpje te kijken? Je ziet alleen zijn daden, niet zijn motieven.
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen die in dat 'genre' geïnteresseerd is zal Bestgore.com wel kennen, vermoed ik. Leef u daar maar uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Waarom?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet ik niet, eenmaal wanneer ik zo,n filmpje kijk wil ik het ook blijven kijken. Kijken naar mensen zonder enige vorm van medeleven, genietend van het leed van andere. En dat enkel en alleen omdat ze zich verveelde, rasechte psychopaten. Dat vind ik nu eenmaal interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je toch met dat filmpje...
Je zit er al een hele tijd over bezig. En lachen dat je deed! Nu, dat is misschien ook iets voor onze generatie. Omdat we in heel veel situaties gêne ondervinden omdat we niet meer weten hoe we ons moeten gedragen (vroeger waren daar allemaal regels en protocollen voor), beginnen we maar te lachen. Enfin, ik vind er niets fascinerend aan, hoor. Als je met een hamer op een mens blijft kloppen, dan gaat die dood natuurlijk. Het menselijk lichaam is een sterke machine, dus het duurt een tijdje en je hebt dan een heel rare serie van tussenstadia tot de machine definitief kapot is. En gebrek aan empathie, daar moet je toch niet voor bij psychopathen gaan. De anderhalf miljoen doden in Irak laten toch ook iedereen onverschillig? Wat is één man in een bos t.o.v. anderhalf miljoen mensen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gezegd zijnde, als je zoiets ziet in een bos, is er één goede reactie: vluchten!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je moet wel degelijk een psychopaat zijn om geen empathie te hebben, de anderhalfmiljoen doden in Irak zijn verschrikkelijk, maar dat zijn oorlogen. Dat is wel heel iets anders dan 2 psychopaten die voor de fun een arme en weerloze man vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder mens heeft empathie, behalve psychopaten, deze mensen vermoorden een onschuldige weerloze man voor de fun. En ze tonen geen enkel medeleven met de man, dat is een teken van psychopathie. Dat is het enige dat ik duidelijk wilde maken, voor de rest heb ik niet veel zin om daar over te discussiëren of zo. |
|
![]() |
![]() |