![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() titel: Leterme noemt adviezen 'onbegrijpelijk en onaanvaardbaar'
link: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120602_103 Maar 't kan ook zijn dat Leterme hengelt om opvolger te mogen worden van Eyskens: als oude man komen vertellen op tv over vroeger, als het over hedendaagse problemen gaat. Of het kan ook zijn dat Joke zijn getinte sms'jes niet wilt beantwoorden. En dat wordt Leterme kwaad !! Uitstekend !! De verkeerde partij moet inderdaad geregeld een aderlating ondergaan. tekst voor als links niet meer werkt: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik zie hem inderdaad dezelfde weg opgaan als Eyskens: overtuigd van zijn groot gelijk, alhoewel hij er zelf niets van gebakken heeft en de grootste flaters heeft begaan!!
Alleen strookt het eigenlijk niet met de mentaliteit van een Westvlaming, maar ik denk dat zijn positie hem al een beetje geupdated heeft. |
![]() |
![]() |