![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mis dan weer doopnamen, en heb een uiterst veel voorkomende naam.
Is er geen goedkopere procedure mogelijk om namen toe te voegen in plaats van de voornaam te veranderen? E.g. van Koen Smets tot Koen Amadeus Johannes Smets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik vind die doopnamen ook best wel mooi. Ik geloof trouwens nooit dat zijn zelfmoordneigingen alleen maar aan zijn namen te wijten waren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Johannes = Jo of Jan, of Sanne Gerardus = Gerard (moet men katholiek zijn om Gerard te heten?) Josef = jo of jef Maria ... nou ja, ik heet Petrus naar mijn peter, hij zal maria gekregen hebben naar zijn meter. Dit is a load of BS. Niemand noemt me bij mijn drie voornamen, en zeker niet bij de laatste (petrus).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Als ik die kerel tegenkom zal ik hem Johannes Gerardus Joseph Marie noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |