![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/krant/tekst/...20608_00178015
Citaat:
Elke dag meer en meer geconfronteerd worden met de achterlijkheid en de aggressiviteit van de islam! We komen precies in een stroomversnelling terecht! Misschien een goede zaak om de politiekers die verantwoordelijk zijn voor de aanwezigheid van duizenden van deze lieden te verplichten een ander liedje te zingen dan de zegeningen die de multicul, bepaalde groepen in het bijzonder, ons brengen! Ondertussen komen onnozelaars zoals dat sharia4belgium geval ons vertellen dat ze onze democratie op de knieën willen... en zorgt onze democratie ervoor dat ze maanden of jarenlang onaantastbaar blijven en het land nog niet eens uitgegooid kunnen worden! De mensenrechten nietwaar! Ook voor dat soort varkens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarover al de heisa gaat, al dertig jaar roept men hier dat de multiculturele maatschappij veel beter is dan de "enge" Vlaamse.
We hebben nu die multiculturele maatschappij, en één van de gevolgen daarvan is dat homo's niet meer maatschappelijk aanvaard zijn. Onze vrienden politici hebben het zo voor ons geregeld, dus niet meer zeveren over homo's aub, de multiculturele maatschappij wil ze niet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 juni 2012 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() En zulke religieuze waanzinnigen staan dan voor de klas om kennis over te dragen.
Je zult je kind maar aan zo'n bijgelovige toevertrouwd hebben. Ik vraag me trouwens af wat dit soort totaal ongeschikte malloten de aan hen toevertrouwde kinderen nog meer verteld en wijs gemaakt hebben. Welke de "opvoedkundige" normen en waarden zijn waarmee zo iemand de jeugd vergiftigt.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij is het nog steeds een raadsel dat zo weinig Europese landen de voorbije decennia strenge kwantitatieve en kwalitatieve eisen hebben gesteld wanneer het om immigratie gaat. (Dit in tegenstelling tot immigratielanden zoals Cananda of Australië). Meer nog, landen zoals la Belgique hebben zelfs lokaas uitgezet waardoor de massa-immigratie nog werd versterkt. Met name de drempel om te kunnen genieten van ons sociaal systeem werd bijna op nul gebracht.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben iets gelijkaardigs tegen gekomen met christelijke bijbelfreaks. Erg frustrerend als die het medisch personeel niet eens hun werk laten doen met hun gebeden, als je op de draagberrie ligt.
Typisch uit de VS naar Latijns Amerika overgewaaide groepjes protestantse fundamentalisten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2012 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De islamleraar in kwestie komt zeker in aanmerking voor een "duiveluitdrijving".
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2012 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
^^
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geen enkel zinnig mens zou het ooit in zijn hoofd halen om wat primitieve toverversjes en bezweringsformules te gaan prevelen. Zo iemand hoort niet voor de klas, maar in een gesticht.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar mensen van 'het boek' daar kan je zo'n dingen van verwachten. Alleen zijn die fundamentalisten niet alleen onder moslims te vinden. De VS financiert letterlijk zulke groepen, alleen zie je dat (nog) niet zo in Europa (daar doet vriendje Saudi Arabië eerder het werk dacht ik). Ze lijken erg op elkaar die Abrahamische fundamentalisten. Ik schat dat het gemakkelijk is zo'n mensen met een of andere 'cause' naar het front te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geest van fil, "de katholieken doen dat ook!" is sterk aanwezig hier op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alles uit de kast halen om de allahtone fratsen goed te praten...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Protestanten eerder. Boven aangehaald voorval is me echt overkomen trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Ik lees in Het Nieuwsblad dat er twee leraren bij betrokken zijn en beide zijn ontslagen.
Citaat:
Dat die Islam leraar een reli-gek is, dat is niet onverwacht. Maar de leraar die met die onzin begon: wat voor leraar was die? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik praat het niet goed. U interpreteert dat zo omdat mijn houding niet van voldoende racisme getuigd vermoed ik. Spijtig voor u ga ik de man geen 'varken' noemen. Ik stel wel vast dat dat mag op dit forum. Omdat het een moslim is zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() huilie huilie
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zware belediging voor alle varkens. Die dieren zijn gemiddeld een pak intelligenter dan die twee leraars. De poster die dat schreef verdient strafpunten.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |