Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2012, 10:47   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Koranverzen ipv ambulance

http://www.standaard.be/krant/tekst/...20608_00178015

Citaat:
In Ukkel werd een islamleerkracht ontslagen omdat hij volgens de directeur geen ambulance belde, maar koranverzen begon te reciteren toen een leerling een epileptische aanval kreeg. In Anderlecht kreeg de directeur van een islamleerkracht te horen dat homoseksuelen door de duivel bezeten zijn. Algemeen directeur Jacky Goris trekt aan de alarmbel: ‘Ik maak me zorgen over de nieuwe generatie islamleerkrachten.'

Het gebeurde anderhalve week geleden, op woensdag 30 mei. In het derde jaar Kantoor van het Koninklijk Atheneum Ukkel werd een leerling onwel tijdens de les informatica. ‘Hij vroeg aan de leraar of hij even naar buiten mocht', vertelt directeur Joachim Kelecom. ‘Bij het verlaten van het leslokaal viel hij op de grond. Ondertussen weten we dat alles wees op een epilepsieaanval. Als zoiets zich voordoet, zou je verwachten dat de leraar zijn gezond verstand gebruikt en meteen hulp vraagt, maar dat deed hij niet. Hij nam het hoofd van de jongen vast en begon koranverzen te reciteren.'

Elke dag meer en meer geconfronteerd worden met de achterlijkheid en de aggressiviteit van de islam! We komen precies in een stroomversnelling terecht! Misschien een goede zaak om de politiekers die verantwoordelijk zijn voor de aanwezigheid van duizenden van deze lieden te verplichten een ander liedje te zingen dan de zegeningen die de multicul, bepaalde groepen in het bijzonder, ons brengen!
Ondertussen komen onnozelaars zoals dat sharia4belgium geval ons vertellen dat ze onze democratie op de knieën willen... en zorgt onze democratie ervoor dat ze maanden of jarenlang onaantastbaar blijven en het land nog niet eens uitgegooid kunnen worden! De mensenrechten nietwaar!
Ook voor dat soort varkens...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 11:49   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af waarover al de heisa gaat, al dertig jaar roept men hier dat de multiculturele maatschappij veel beter is dan de "enge" Vlaamse.

We hebben nu die multiculturele maatschappij, en één van de gevolgen daarvan is dat homo's niet meer maatschappelijk aanvaard zijn.

Onze vrienden politici hebben het zo voor ons geregeld, dus niet meer zeveren over homo's aub, de multiculturele maatschappij wil ze niet.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 juni 2012 om 11:50.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 12:12   #3
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

En zulke religieuze waanzinnigen staan dan voor de klas om kennis over te dragen.

Je zult je kind maar aan zo'n bijgelovige toevertrouwd hebben.

Ik vraag me trouwens af wat dit soort totaal ongeschikte malloten de aan hen toevertrouwde kinderen nog meer verteld en wijs gemaakt hebben. Welke de "opvoedkundige" normen en waarden zijn waarmee zo iemand de jeugd vergiftigt.
Oud 9 juni 2012, 12:14   #4
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vraag me af waarover al de heisa gaat, al dertig jaar roept men hier dat de multiculturele maatschappij veel beter is dan de "enge" Vlaamse.

We hebben nu die multiculturele maatschappij, en één van de gevolgen daarvan is dat homo's niet meer maatschappelijk aanvaard zijn.

Onze vrienden politici hebben het zo voor ons geregeld, dus niet meer zeveren over homo's aub, de multiculturele maatschappij wil ze niet.
Ik krijg toch de indruk dat steeds meer mensen die islamitische arrogantie niet meer pikken. Deze morgen deed ik boodschappen en viel midden in een geanimeerd gesprek over de voorvallen van de laatste paar dagen. De onrust bij de modale Vlaming neemt hand over hand toe. Ik denk dat het zogezegd "progressief" multicultureel en politiek-correct gedachtengoed steeds minder aanslaat.

Mij is het nog steeds een raadsel dat zo weinig Europese landen de voorbije decennia strenge kwantitatieve en kwalitatieve eisen hebben gesteld wanneer het om immigratie gaat. (Dit in tegenstelling tot immigratielanden zoals Cananda of Australië). Meer nog, landen zoals la Belgique hebben zelfs lokaas uitgezet waardoor de massa-immigratie nog werd versterkt. Met name de drempel om te kunnen genieten van ons sociaal systeem werd bijna op nul gebracht.
Oud 9 juni 2012, 12:15   #5
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Ik ben iets gelijkaardigs tegen gekomen met christelijke bijbelfreaks. Erg frustrerend als die het medisch personeel niet eens hun werk laten doen met hun gebeden, als je op de draagberrie ligt.

Typisch uit de VS naar Latijns Amerika overgewaaide groepjes protestantse fundamentalisten.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2012 om 12:15.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 12:15   #6
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

De islamleraar in kwestie komt zeker in aanmerking voor een "duiveluitdrijving".

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 12:19   #7
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
‘Ik maak me zorgen over de nieuwe generatie islamleerkrachten.'
Ik maak me zorgen indien de leraarsopleidingen geen procedure voorzien voor zo'n soort voorvallen. Indien de leraar een bestaande procedure niet volgde is hij simpelweg onbekwaam. Indien er geen procedure is kan hem eigenlijk officieel niets verweten worden. Hij had blijkbaar goede intenties, alleen niet erg functioneel, en mogelijks zelfs contraproductief.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 juni 2012 om 12:21.
Oud 9 juni 2012, 12:31   #8
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik maak me zorgen indien de leraarsopleidingen geen procedure voorzien voor zo'n soort voorvallen. Indien de leraar een bestaande procedure niet volgde is hij simpelweg onbekwaam. Indien er geen procedure is kan hem eigenlijk officieel niets verweten worden. Hij had blijkbaar goede intenties, alleen niet erg functioneel, en mogelijks zelfs contraproductief.
We nemen godsdienstwaanzinnigen als leraar, en dan als ze die godsdienstwaanzin manifesteren, dan trekken we allemaal een verontwaardigd gezicht terwijl we roepen, dat is precies een godsdienstwaanzinnige...

^^
Oud 9 juni 2012, 12:35   #9
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn feitelijk niet eens procedures nodig voor dit soort gevallen. Een dosis gezond verstand volstaat.
Geen enkel zinnig mens zou het ooit in zijn hoofd halen om wat primitieve toverversjes en bezweringsformules te gaan prevelen. Zo iemand hoort niet voor de klas, maar in een gesticht.
Oud 9 juni 2012, 13:34   #10
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
http://www.standaard.be/krant/tekst/...20608_00178015

Elke dag meer en meer geconfronteerd worden met de achterlijkheid en de aggressiviteit van de islam! We komen precies in een stroomversnelling terecht! Misschien een goede zaak om de politiekers die verantwoordelijk zijn voor de aanwezigheid van duizenden van deze lieden te verplichten een ander liedje te zingen dan de zegeningen die de multicul, bepaalde groepen in het bijzonder, ons brengen!
Ondertussen komen onnozelaars zoals dat sharia4belgium geval ons vertellen dat ze onze democratie op de knieën willen... en zorgt onze democratie ervoor dat ze maanden of jarenlang onaantastbaar blijven en het land nog niet eens uitgegooid kunnen worden! De mensenrechten nietwaar!
Ook voor dat soort varkens...
Ik ken deze leraar. Mijn kind zat nog niet zo lang geleden in het Koninklijk Atheneum van Ukkel. Tijdens oudercontact heb ik die vent weleens gezien. Heb ook een nichtje die daar zit. Zij beweert dat enkele weken geleden, hij een jongen proberen te wurgen heeft tijdens de les! Er zijn 4 klasgenoten moeten tussenkomen zodat hij die jongen losliet. Dieje vent is gewoon zwaar gestoord. Schande, MENEER met de vreemde naam....(zal hem maar niet posten).
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 13:47   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jij hebt ook de gewoonte om bij het zien van iemand met een hartaanval - bij gebrek aan procedures - uw gazet te gaan declameren zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 14:02   #12
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
jij hebt ook de gewoonte om bij het zien van iemand met een hartaanval - bij gebrek aan procedures - uw gazet te gaan declameren zeker?
Nee, maar mensen van 'het boek' daar kan je zo'n dingen van verwachten. Alleen zijn die fundamentalisten niet alleen onder moslims te vinden. De VS financiert letterlijk zulke groepen, alleen zie je dat (nog) niet zo in Europa (daar doet vriendje Saudi Arabië eerder het werk dacht ik). Ze lijken erg op elkaar die Abrahamische fundamentalisten. Ik schat dat het gemakkelijk is zo'n mensen met een of andere 'cause' naar het front te sturen.

Website
Oud 9 juni 2012, 14:03   #13
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De geest van fil, "de katholieken doen dat ook!" is sterk aanwezig hier op dit forum.
Oud 9 juni 2012, 14:07   #14
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De geest van fil, "de katholieken doen dat ook!" is sterk aanwezig hier op dit forum.
alles uit de kast halen om de allahtone fratsen goed te praten...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 14:12   #15
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Protestanten eerder. Boven aangehaald voorval is me echt overkomen trouwens.

Website
Oud 9 juni 2012, 14:15   #16
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Ik lees in Het Nieuwsblad dat er twee leraren bij betrokken zijn en beide zijn ontslagen.
Citaat:
‘Je zou verwachten dat de leraar dan meteen hulp vraagt. Maar dat deed hij niet. Wél nam hij het hoofd van de jongen vast en begon hij koranverzen te reciteren', vertelt directeur Joachim Kelecom.
De leerlingen haalden er meteen hun islamleraar bij. ‘Toen ook die leraar erbij kwam, nam hij de voeten van de jongen vast en deed hij mee met het reciteren van koranverzen. Iemand van het secretariaat heeft uiteindelijk een ambulance gebeld', zegt Kelecom.
Zijn daar dan al die leraren van de Islam? En zijn er alleen op het secretariaat ongelovigen?
Dat die Islam leraar een reli-gek is, dat is niet onverwacht. Maar de leraar die met die onzin begon: wat voor leraar was die?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 14:15   #17
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
alles uit de kast halen om de allahtone fratsen goed te praten...
Ik praat het niet goed. U interpreteert dat zo omdat mijn houding niet van voldoende racisme getuigd vermoed ik. Spijtig voor u ga ik de man geen 'varken' noemen. Ik stel wel vast dat dat mag op dit forum. Omdat het een moslim is zeker?

Website
Oud 9 juni 2012, 14:27   #18
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik praat het niet goed.
huilie huilie neen je trolt en gaat offtopic het goedpraten doe je nog 'net' niet
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 14:28   #19
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik praat het niet goed. U interpreteert dat zo omdat mijn houding niet van voldoende racisme getuigd vermoed ik. Spijtig voor u ga ik de man geen 'varken' noemen. Ik stel wel vast dat dat mag op dit forum. Omdat het een moslim is zeker?
Een zware belediging voor alle varkens. Die dieren zijn gemiddeld een pak intelligenter dan die twee leraars. De poster die dat schreef verdient strafpunten.
Oud 9 juni 2012, 14:43   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik lees in Het Nieuwsblad dat er twee leraren bij betrokken zijn en beide zijn ontslagen.

Zijn daar dan al die leraren van de Islam? En zijn er alleen op het secretariaat ongelovigen?
Dat die Islam leraar een reli-gek is, dat is niet onverwacht. Maar de leraar die met die onzin begon: wat voor leraar was die?
inderdaad Mahalingam. Ik ging ervan uit dat het over de islamleraar ging. Maar als nu de leraar biologie ook al van dat slag is, dan wordt het helemaal een allah snackbar toestand.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be