![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kent iemand kleine jobkes op 't internet waar snel een habbekrats mee valt bij te verdienen?
Ik zit hier maar te zitten, wachtend op mijn volgende schijf projectgeld. Wil ondertussen snel wat bijverdienen. Krijg af en toe reclame in de mailbox over manieren om vanachter uw scherm te werken, vrij en op uw eigen tempo. Maar vertrouw dat niet helemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Honderden (intussen misschien duizenden) mensen verdienen een leefbaar inkomen met youtuben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppassen: het gros van dergelijke advertenties belooft snel veel geld maar eigenlijk werk je als zelfstandige voor een hongerloon terwijl je alle kosten moet dragen (vergunningen, SZ edm).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lol, wat voor fetisj zou dat zijn. Een lelijke oude vent met Stalinistische sympathieën. Zou ik daar geld mee rapen, denkt ge? En bij wie dan wel?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() peird?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Als er een makkelijke manier was om snel geld te verdienen was iedereen al rijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het einde van mijn loon hou ik een stuk maand over.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben je bereid een dwerg te neuken ?