![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ik wil jullie vragen om jullie gedachten bij dit filmpje eens neer te schrijven. Als je er iets in ziet dat niet direct met het filmpje te maken heeft mag je dit ook posten.
http://www.youtube.com/watch?v=x7kdDeGXUjI Ik ben nieuwsgierig.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Door het feit dat pinguins rechtop lopen zal hun brein evolutionair gezien wellicht in omvang toenemen.
Pinguins zouden dus wel eens de toekomstige heersers van de wereld kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Op 0:47 verschijnt er een heel enge oude vrouw en hoor je gekrijs. Heel grappig hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen flauw idee waar je dat vandaan zou halen. Kijk desnoods eerst eens geluid.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 8 juni 2012 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn van die verhalen waar ik over 30 jaar nog over ga zitten denken...
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Leve de Pinguïn !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Maar om eerlijk te zijn m'n eerste associatie was : daar gaat Luka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Maar omdat eerste associaties meestal niet echt iets waard zijn ...
Ik las ergens dat de frekwentie van een dergelijke 'pinguïn act of derangement' slechts 1keer om de acht jaar voorkomt. Heeft Herzog dan gewoon geluk gehad dat hij 1tje kon filmen ? Maw dit is nog lang niet 'case closed' voor mij en ik ben niet van plan te wachten tot Nynorsk er 30 jaar heeft over nagedacht. ( of tot Mitgard rechtop gaat lopen ) Laatst gewijzigd door Knipp : 10 juni 2012 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik verdenk vele dieren ervan zelfmoordneigingen te hebben. Gelijk die zich soms (zelfs bij klaarlichte dag) voor een zware daverende trein werpen ... 't kan natuurlijk ook een klein foutje in de bedrading zijn : doof, omgekeerde oriëntatie, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Interessant artikeltje vandaag in DS, over pinguïns, de titel luidt :
'Pinguïns zijn necrofiele en pedofiele perverten' http://www.standaard.be/artikel/deta...20610_00179223 Laatst gewijzigd door Knipp : 11 juni 2012 om 10:05. |
![]() |
![]() |